نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا در مورد افراد ترنس یا وضعیت ترنسکشوال چیزی شنیده اید؟ ترنسکشوال که در ادبیات تخصصی روانشناسی با نام ملال جنسیتی شناخته می شود به شرایطی اشاره دارد که در آن فرد از جنسیت خود رضایت نداشته و هویت خود را بر اساس ملاک های مرتبط با جنس مخالف تعریف می کند. این وضعیت اغلب از زمان نوجوانی بروز یافته و در صورت حل نشدن می تواند تا پایان عمر همراه فرد باقی بماند. ما در ادامه این مقاله در مورد ترنسکشوال یا اختلال ملال جنسیتی توضیحات کامل تری را ارائه کرده ایم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

ترنسکشوال و ترنس ها چیست

 راه های تشخیص و درمان

 

بیشتر بخوانید : مشکلات جنسی | آشنایی با انواع اختلالات کژکاری جنسی

 

ترنسکشوال چیست؟

ترنسکشوال که در اصطلاح تخصصی روانشناسی و روانپزشکی بیشتر تحت عنوان ملال جنسیتی شناخته می‌شود به وضعیتی اطلاق می‌گردد که در آن فرد بین جنسیتی که از نظر فیزیولوژیک برای او تعیین شده و هویت جنسی که به طور روانی برای خودش تعریف کرده ناهم خوانی مشاهده می‌کند و این ناهم خوانی منجر به ناراحتی چشمگیری در او می‌گردد. برای مثال فرد با وجود داشتن اندام جنسی زنانه و کارکردهای مرتبط با آن؛ خود را به عنوان یک مرد تعریف می‌کند و از رفتارهای زنانه‌ای که جامعه از او انتظار دارد نارضایتی زیادی را احساس می‌نماید.

ترنسکشوال و علائم آن در سنین کودکی

ترنسشکوال یا همان ملال جنسیتی اغلب در سنین نوجوانی آغاز می‌گردد اما بروز آن در کودکی و بزرگسالی نیز رایج است. کودکان ترنس اغلب از جنسیت خود عصبانی می‌شوند و اصرار دارند که همانند افراد جنس مخالف رفتار نمایند. در همین راستا ممکن است لباس‌های مربوط به جنس مخالف را بپوشند و از بازی‌های مربوط به جنسیت خودشان بپرهیزند. برای مثال ممکن است یک دختر از بازی با عروسک‌ها احساس نارضایتی کند و بیش از هر چیز بخواهد همانند پسرها با وسایلی نظیر تفنگ و ماشین خود را مشغول نگه دارد. علاوه بر این‌ها ملال جنسیتی بر گزینش دوست‌ها نیز تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود که فرد علاقه‌ای به بازی و دوستی با افراد هم جنس خود نداشته باشد.

ترنسکشوال و علائم آن در نوجوانی و بزرگسالی

افراد در دوران نوجوانی در مورد هویت خود حساس می‌شوند. در واقع آن‌ها در این دوره سنی به این فکر می‌افتند که چه کسی هستند و دوست دارند خود را چگونه در اجتماع تعریف کنند. همین مسئله باعث می‌شود که در این زمان تردیدهایی در مورد هویت جنسی نیز شکل بگیرد. این تردیدها در حالت عادی با گذر زمان از بین می‌روند و افراد به یک نگاه با ثبات در مورد خود و جنسیتشان دست می‌یابند. اما افرادی که ترنسکشوال هستند در دوره نوجوانی به طور پایدار و دست کم برای 6 ماه از جنسیت خود ناراضی می‌مانند و از نظر جسمانی و روانی نوعی ناهم خوانی را در درونشان احساس می‌کنند. آن‌ها علاوه بر این نارضایتی علائم زیر را نیز از خود نشان می‌دهند که می‌تواند تا بزرگسالی ادامه پیدا کند.

تماس با مشاور

– آن‌ها میل قوی برای رها شدن از ویژگی‌های اولیه یا ثانویه جنسی خود دارند. برای مثال یک پسر نوجوان که ترنسکشوال است از رویش مو در ناحیه صورت احساس نارضایتی می‌کند و دوست دارد ظاهری شبیه به زنان داشته باشد.

– میل قوی برای داشتن ویژگی‌های اولیه و ثانویه جنس مقابل دارند.

– میل قوی برای داشتن یک جنسیت دیگر دارند.

– انتظار دارند دیگران متفاوت از جنسیت کنونی با آن‌ها رفتار کنند.

– باوری نیرومندی مبنی بر اینکه احساسات و واکنش‌های متناسب با جنس مقابل را دارند در درون خود احساس می کنند. 

علل و عوامل زمینه ساز 

علل و عوامل مختلفی می توانند در بروز وضعیت ترنسکشوال تاثیرگذار باشند. متخصصین عوامل ژنتیکی، هورمونی یا به طور کل فاکتورهای زیستی و عوامل محیطی را در این مسئله سهیم می دانند. اما هنوز یک دلیل واضح و مشخص برای این وضعیت پیدا نشده است.از جمله عوامل محیطی موثر در این زمینه می توان به پرورش یافتن در محیط هایی که جنسیت واقعی فرد را نامعتبر می سازند، وجود محدودیت در ارتباط با جنسیت فعلی و بزرگ شدن با افراد جنس مخالف که تاثیر بسزایی روی فرد می گذارند اشاره کرد.

تفاوت ترنسکشوال با هم جنس گرایی 

هم جنس گراها لزوما از جنسیت خود ناراضی نیستند بلکه تنها انتخاب کرده اند به جای ارتباط با جنش مخالف با هم جنسان خود رابطه جنسی برقرار کنند. آن ها در عین حال می توانند از وضعیت ظاهری خود راضی باشند و به عنوان یک مرد یا زن به همان صورت که از ابتدای تولد تعیین شده است رفتار نمایند. علاوه بر این امروزه هم جنس گرایی دیگر به عنوان یک اختلال روانشناختی در نظر گرفته نمی شود. در حالی که ملال جنسیتی به عنوان یک اختلال روانشناختی در راهنمای تشخیصی و آماری اختلال های روان پزشکی جای دارد. 

روش‌های درمان ملال جنسیتی یا ترنس ها

افرادی که وضعیت ترنسکشوال را تجربه می کنند تا حد زیادی به درمان های روانشناختی نیاز دارند. چرا که آن ها اغلب با رفتارهای منفی از جانب جامعه و خانواده رو به رو می شوند که این مسئله می تواند روحیه آن ها را تا حد زیادی تضعیف نماید. هم چنین آن ها ممکن  است دچار نوعی سردرگمی در هویت بوده و تصور درستی در مورد خود و علایقشان نداشته باشند. درمانگران تلاش می کنند با بهبود مهارت هایی نظیر خودآگاهی به این درمانجویان کمک نمایند تصویری واقع گرایانه تر در مورد خود و جنسیتشان شکل دهند و جنبه های مثبت و منفی آن را بپذیرند.

 

بیشتر بخوانید : عمل تغییر جنسیت | جلوگیری از عوارض و پشیمانی بعد از تغییر جنسیت

 

درمانگران هم چنین به علل بروز ملال جنسیتی و بروز ناهم خوانی با جنسیت اصلی می پردازند و تلاش می کنند با اصلاح آن ها به طور ریشه ای ملال جنسیتی را برطرف نمایند. البته بسیاری از مبتلایان به ملال جنسیتی حاضر به دریافت خدمات روانشناختی نیستند و بیشتر تمایل دارند درمان هایی نظیر عمل تغییر جنسیت را امتحان نمایند. حتی اگر تصمیم قاطعی برای انجام عمل داشته باشید مشاوره گرفتن از یک روانشناس به شما کمک می کند زندگی بعد از تغییر جنسیت را بهتر ارزیابی کرده و از قبل خود را برای آن آماده نمایید. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

آیا ترنسکشوالیتی با روان درمانی بهبود می یابد؟

ملال جنسیتی می تواند نوعی بحران در یافتن هویت جنسی باشد. در نتیجه اگر به موقع تحت درمان قرار بگیرد احتمال بهبودی آن بیشتر است. در روان درمانی به فرد کمک می شود تا با جنسیت فیزیولوژیک خود رو به رو شده، آن را بپذیرد و موانعی که مانع پذیرش می شود را نیز شناسایی نماید.

آیا ترنس به معنای دو جنسه بودن است؟

خیر، دو جنسه ها به طور فیزیکی و واقعی هم زمان اندام فیزیکی زنانه و مردانه را دارند. اما ترنس ها نوعی نا هم خوانی روانی را در درون خود احساس می کنند. در واقع برداشت آن ها از جنسیتشان با آنچه به طور بیولوژیک تعیین شده هم خوانی ندارد.

 

شماره تماس ذهن نو

 

 

 

منبع:

ترنسکشوال و ترنس ها چیست

 راه های تشخیص و درمان



:: برچسب‌ها: ترنسکشوال و ترنس ها چیست | راه های تشخیص و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج تهران می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در تهران زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج تهران و استان های تهران

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج تهران

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج تهران

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج شمال تهران

مرکز آزمایش ازدواج طالقانی تهران، منطقه ۱، تجریش، اوایل خیابان شریعتی، جنب داروخانه طالقانی
مرکز آزمایش ازدواج شهید صبارو تهران، میدان ونک، خیابان ونک، بعد از دانشگاه الزهرا، خیابان مجید پور، پلاک۲۰۴
مرکز آزمایش ازدواج دکتر زینلی تهران، خیابان ولیعصر،  بالاتر از خیابان فاطمی، خیابان مجلسی
مرکز آزمایش ازدواج مندل تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای توانیر، ساختمان پزشکان ۴
مرکز آزمایش ازدواج سیتوژنوم تهران، تقاطع جلال آل احمد و چمران شمالی، جب پل گیشا، کوی پروانه، ساختمان پزشکان پروانه
مرکز آزمایش ازدواج دکتر زمانی تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از پمپ بنزین
مرکز آزمایش ازدواج کریمی نژاد-نجم آبادی تهران،‌ شهرک غرب، میدان صنعت، ضلع غربیایستگاه مترو صنعت، پلاک ۲
مرکز آزمایش ازدواج مسعود تهران،‌خیابان ولیعصر، بلوار میرداماد، پلاک ۴۷۴
مرکز آزمایش ازدواج آرامش تهران،‌ سعادت آباد، میدان کاج، خیابان نهم، پلاک ۲، دارای پارکینگ اختصاصی
مرکز آزمایش ازدواج بیمارستان فیروزگر تهران،‌ خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ولیعصر ، خیابان فیروزه ، درب اوژانس بیمارستان فیروزگر(( ازمایشگاه مرکزی ژنتیک ))

آدرس مراکز آزمایش ازدواج جنوب تهران

مرکز آزمایش ازدواج شهیدهاشمی نژاد تهران، منطقه ۱۷، خیابان قزوین، دوراهی قپان، جنب داروخانه ایثار
مرکز آزمایش ازدواج شهدای یافت آباد تهران، خیابان یافت آباد ، میدان الغدیر
مرکز آزمایش ازدواج ولیعصر تهران، شهرک ولیعصر، خیابان شهید بهرامی

آدرس مراکز آزمایش ازدواج مرکز تهران

مرکز آزمایش ازدواج فاضل تهران، منطقه ۶، بلوار کشاورز، انتهای خیابان برادران شهید عبداله‌زاده، روبروی سازمان آب
مرکز آزمایش ازدواج معاونت سلامت تهران، منطقه ۱۲، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت، نبش خیابان عدالت‌خواه
مرکز آزمایش ازدواج تقوی تهران، منطقه ۱۲، خیابان بهارستان، خیابان مجاهدین، خیابان آقاجانلو، کوچه پور زرگری
مرکز آزمایش ازدواج خواجه نوری تهران، منطقه ۱۲، دروازه شمیران، خیابان مازندران، ضلع شمالی ایستگاه مترو
مرکز آزمایش ازدواج ارشاد تهران، خیابان شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، کوچه هدیه
مرکز آزمایش ازدواج نیک نژاد تهران، شهر ری، فداییان اسلام
مرکز آزمایش ازدواج دکتر اکبری تهران، خیابان طالقانی، بین خیابان حافظ و خیابان نجات
مرکز آزمایش ازدواج ایراژن تهران،‌ بلوار کشاورز،  جنب بیمارستان ساسان، کوچه رویان، ساختمان پزشکان ۷۵
مرکز آزمایش ازدواج جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، نبش روانمهر
مرکز آزمایش ازدواج نوژن تهران، ‌خیابان شریعتی، بعد از دو راهی قلهک، کوچه صدیق، ساختمان پزشکان، روزبه ۷

آدرس مراکز آزمایش ازدواج شرق تهران

مرکز آزمایش ازدواج دکمه چی تهران، منطقه ۸، بزرگراه رسالت، خیابان کرمان جنوبی، کوچه زرین قبایی
مرکز آزمایش ازدواج احمدی تهران، خیابان دماوند ابتدای کهن (فتحنایی) ، پلاک ۲۲
مرکز آزمایش ازدواج حکیمیه تهران، حکیمیه، بلوار بهار، خیابان فرهنگ، پشت فروشگاه شهروند، پلاک۲
مرکز آزمایش ازدواج فردا تهران، پاسداران، لواسانی (فرمانیه)، جنب باشگاه فرمانیه
مرکز آزمایش ازدواج بیوژن تهران، نارمک، خیابان سمنگان، جنب مسجد جامع نارمک، کوچه ۱۰۰
مرکز آزمایش ازدواج نانو تهران، ظلع جنوبی میدان رسالت، نبش شهید مدنی، ساختمان مهر، طبقه دوم، واحد ۴ و ۵
مرکز آزمایش ازدواج دکتر فاضلی-دکتر صنعتی تهران، خیابان مطهری ، نرسیده به خیابان سهروردی ، پلاک ۱۰۶
مرکز آزمایش ازدواج پویش تهران، خیابان دماوند، ابتدای کوچه علی اکبر میرحسینی، پلاک ۱، طبقه واحد ۱۳، آزمایشگاه پویش
مرکز آزمایش ازدواج زیست راه دانش تهران، خیابان دماوند، خیابان برف، کوچه فیضی
مرکز آزمایش ازدواج رصد تهران، ضلع شمال شرقی میدان رسالت ، ابتدای خیابان هنگام ، کوچه آژنگ ، پلاک ۲۳

آدرس مراکز آزمایش ازدواج غرب تهران

مرکز آزمایش ازدواج تهرانسر تهران، بلوار نیلوفر، مرکز بهداشتی کریم تهرانسر
مرکز آزمایش ازدواج کن تهران، شهران، جاده سولقان، روبروی شهران یکم، خیابان ادهمی، کوچه درمانگاه، جنب منبع آب
مرکز آزمایش ازدواج پارسه ژنکس تهران، خیابان محمد علی جناح، بالاتر از شهید گلاب، نبش کوچه عابدزاده، پلاک ۲۱، طبقه دوم
مرکز آزمایش ازدواج دکتر زمانی تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از پمپ بنزین، پلاک ۱۷۰۹، طبقه دوم 
مرکز آزمایش ازدواج دکتر نصیری تهران، فرصت شیرازی، بن بست پیرنیا، پلاک ۱۲
مرکز آزمایش ازدواج آتا تهران، خیابان شهید بهشتی، بعداز پل مدرس، پلاک ۳۸۸

 

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج تهران

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج تهران و استان های تهران



:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

ازدواج با شخصیت پارانوئید می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند. اگرچه در روزهای اول آشنایی ممکن است بدبینی‌های این افراد از نظر شما شیرین و نشانه توجه و اهمیت باشد بااین‌حال ادامه دادن این وضعیت برای تمام عمر موضوع غیرقابل تحملی خواهد بود. این افراد دائماً به همه‌چیز شک داشته و ساده‌ترین مسائل را نیز به‌عنوان تهدید ادراک می‌کنند. به همین خاطر بهتر است قبل از اقدام برای ازدواج، با کمک گرفتن از مشاورین پیش از ازدواج نسبت به ‌سلامت شخصیت طرف مقابل اطمینان پیدا کنید و یا درصورتی‌که در طول دوران آشنایی متوجه رفتار غیرمعمولی از طرف مقابل شدید حتماً راجع به رفتارهای وی از یک مشاور کمک بگیرید.

 

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

ازدواج با شخصیت پارانوئید چه مشکلاتی به همراه دارد؟

 

ازدواج با شخصیت پارانوئید | شخصیت پارانوئید را چطور تشخیص دهیم؟

یکی از نگرانی‌ها برای بسیاری از دختران و پسران جوان این است که همسرشان از سلامت روان برخوردار باشد. بااین‌حال یکی از سؤالات مهمی که در این زمینه ایجاد می‌شود این است که شخصیت پارانوئید را از کجا بشناسیم؟

مبتلایان به اختلال شخصیت پارانوئید نسبت به تمامی افراد و پدیده‌های اطرافشان نگاهی بدبینانه دارند و اغلب اوقات این سوءظن باعث می‌شود که به‌تندی با دیگران برخورد کنند.  با توجه به این شیوه از برخورد، اطراف آن‌ها معمولاً خالی از جمعیت است و دوستان صمیمی ندارند. شخصیت‌های پارانوئید معمولاً در روابط اجتماعی کدورت‌های همیشگی و طولانی‌مدتی از دیگران دارند زیرا باور دارند که نزدیکانشان قصد فریب آن‌ها را داشته‌اند. به‌طورکلی می‌توان شخصیت افراد پارانوئید را در بی‌اعتمادی نسبت به دیگران خلاصه کرد.

برخی از مبتلایان به اختلال شخصیت پارانوئید ممکن است این ویژگی‌ها را با شدت کمتری نشان دهند و یا به دلیل علاقه به شما یا هر موضوع دیگری برای مدتی افکار خود را بروز ندهند. به همین خاطر بهتر است برای شناخت بیشتر طرف مقابل تا حد امکان دوره آشنایی را طولانی‌تر کنید و به جلسات مشاوره پیش از ازدواج توجه جدی داشته باشید. متخصصین روانشناسی می‌توانند با استفاده از پرسشنامه و مصاحبه‌های بالینی ویژگی‌های شخصیتی طرف مقابل و میزان تناسب شما با یکدیگر را به‌وضوح مشخص نمایند. برای آشنایی بیشتر با اختلال شخصیت پارانوئید کلیک کنید.

تماس با مشاور

مشکلات آتی ازدواج با شخصیت پارانوئید         

مبتلایان به اختلالات شخصیت و به‌ویژه اختلال شخصیت پارانوئید ازجمله افرادی هستند که توصیه می‌شود از ازدواج با آن‌ها اجتناب کنید. ازدواج با شخصیت‌های پارانوئید اگرچه ممکن است در ابتدا چندان هم بد به نظر نرسد و به‌خصوص خانم‌ها این بدبینی را به‌پای غیرت و توجه بگذرانند بااین‌حال در درازمدت باعث بروز مشکلات بسیاری خواهد شد که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بروز اختلال شخصیت در فرزندان

ژنتیک اصلی‌ترین دلیل برای بروز اختلالات شخصیت است. ازدواج شما با فردی که دچار این بیماری است می‌تواند احتمال درگیری فرزندان شما با این اختلال را افزایش دهد. علاوه بر این فرزندانی که در دوران کودکی خود سوءظن به دیگران را از والدینشان می‌آموزند حتی درصورتی‌که دچار اختلال شخصیت نباشند نمی‌توانند اعتماد به دیگران را تجربه کنند و احتمالاً در روابط اجتماعی آسیب خواهند دید.

 

بیشتر بخوانید : اختلالات شخصیت دسته b (کلاستر B) چه ویژگی هایی دارند؟

 

افزایش احتمال آسیب روحی تمامی اعضای خانواده

شخصیت‌های پارانوئید به دلیل بی‌اعتمادی که از درون خود احساس می‌کنند دائماً با اطرافیان درگیر بوده و همواره احساس می‌کنند که دیگران قصد فریب آن‌ها را دارند. این موضوع علاوه بر اینکه باعث خواهد شد تا روابط درون خانواده چندان‌که باید گرم و صمیمی نباشد، محدودیت‌هایی را نیز در برقراری روابط اجتماعی با دیگران ایجاد می‌کند که می‌تواند باعث منزوی شدن هرچه بیشتر خانواده این افراد باشد. همچنین شخصیت‌های پارانوئید بدبینی و سوءظن به دیگران را نیز به فرزندان خود آموزش می‌دهند و از این طریق باعث مسموم شدن طرز فکر کودک نسبت به جهان خواهند شد. مجموع این دلایل باعث می‌شود که اعضای خانواده این بیماران با احتمال بیشتری به انواع بیماری‌های روحی مبتلا شوند.

ازدواج با شخصیت پارانوئید | احتمال بروز پرخاشگری

بدبینی و سوءظن در برخی موارد نیز تنها به یک شک و تردید ختم نمی‌شود و می‌تواند باعث بروز رفتارهای پرخاشگرانه در فرد گردد. این پرخاشگری‌ها می‌تواند خطرات جسمی و روحی بسیاری را برای شما و فرزندانتان به همراه داشته باشد.

فقدان ارتباطات سالم

شخصیت‌های پارانوئید روابط محدودی با دیگران برقرار می‌کنند و در صورت ازدواج با شخصیت پارانوئید، شما نیز می‌بایست روابط اجتماعی خود را محدود کرده و حتی با نزدیکانتان نیز ارتباط نداشته باشید.

برای کاهش مشکلات ازدواج با شخصیت پارانوئید چه باید کرد؟

گاهی اوقات فرد خواسته یا ناخواسته درگیر ازدواج با فردی خواهد شد که دچار شخصیت پارانوئید است. درصورتی‌که به هر دلیلی می‌خواهید به زندگی خود با این فرد ادامه دهید در درجه اول از این موضوع آگاهی داشته باشید که مسیر بسیار سختی را پیش رو دارید بااین‌حال بهتر است با کمک گرفتن از مشاورین خانواده و استفاده از راهکارهای زیر شدت مشکلات خود را کاهش دهید.

شرایط موجود را بپذیرید

واقعیت این است که همسر شما دچار بیماری روحی است که تا حد زیادی نسبت به تغییر مقاوم است. انکار این واقعیت یا تلاش برای تغییر شرایط نه‌تنها باعث بهبود وضعیت موجود نمی‌شود بلکه باعث آسیب روحی شما خواهد شد. سعی کنید با این واقعیت کنار بیایید و همسرتان را با تمامی ویژگی‌هایی که دارد بپذیرید. به خاطر داشته باشید که شما هرگز به‌تنهایی نخواهید توانست این افراد را اصلاح کنید. درمان شخصیت‌های پارانوئید حتی توسط متخصصین این حرفه نیز زمان زیادی طول خواهد کشید.

دریافت کمک‌های تخصصی

اصلی‌ترین نیاز افرادی که با شخصیت‌های پارانوئید در یک خانه زندگی می‌کنند این است که از یک روانشناس کمک بگیرند. شما برای دریافت راهکارهایی درزمینهٔ برخورد با شخصیت پارانوئید، تربیت کودکانی که در چنین خانواده‌ای بزرگ می‌شوند، حفظ سلامت روان خود و فرزندانتان یا حتی قانع کردن فرد برای مراجعه به مراکز درمانی نیاز دارید تا از یک متخصص کمک بگیرید.

مخالفت نکنید

یکی از اشتباه‌ترین رفتارها در برخورد با شخصیت پارانوئید این است که با باورهای او مخالفت کنید. بدبینی و اعتقاد به بدرفتاری دیگران باور جدی است که بی‌توجهی یا تلاش برای مبارزه با آن می‌تواند باعث عصبی شدن فرد شده و مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد. سعی کنید در ارتباط با بیماران دچار این اختلال تا جای ممکن از بی‌توجهی به باورهای آن‌ها، ساده‌انگاری یا تمسخر این افکار خودداری کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه شخصیت ها می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

ازدواج با شخصیت پارانوئید چه مشکلاتی را به همراه دارد؟

ازدواج با این افراد مشکلاتی را در ارتباط با خود فرد و همین‌طور روابط اجتماعی با دیگران ایجاد می‌کند زیرا شخصیت‌های پارانوئید نسبت به همه‌چیز مشکوک هستند. علاوه بر این احتمال ابتلای فرزندان به انواع بیماری‌های روحی و به‌ویژه اختلالات شخصیت افزایش پیدا می‌کند.

 

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

ازدواج با شخصیت پارانوئید چه مشکلاتی به همراه دارد؟



:: برچسب‌ها: ازدواج با شخصیت پارانوئید چه مشکلاتی به همراه دارد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

انحرافات جنسی یا پارافیلیا از انواع اختلالات روانی محسوب می‌شوند که ممکن است ریشه آن در دوران کودکی فرد شکل گرفته باشد. این اختلالات نابهنجاری جنسی، اغلب به صورت خیال پردازی، رفتارهای غیر طبیعی، نامتعارف و متناقض با فرهنگ نمایان می‌شوند. افراد مبتلا به این اختلال، همانند افراد عادی می‌توانند لذت جنسی و ارگاسم را تجربه کنند، اما محرک‌های شهوانی بهنجار نمی‌تواند نیاز جنسی آن‌ها را تامین کند. در واقع افرادی که دچار انحرافات جنسی هستند، یک نوع رفتار جنسی وسواس‌گونه دارند. به طوری که قادر به کنترل و مدیریت اعمال و رفتار خود نبوده و به صورت ناخودآگاه در شرایط رفتار انحراف جنسی گرفتار می‌شوند. افسردگی، اضطراب و قرار گرفتن در شرایط پر تنش می‌تواند انجام رفتارهای انحرافی جنسی را در افراد مبتلا افزایش دهد. در ادامه به بررسی انواع انحرافات جنسی، درمان و علل پیدایش آن می‌پردازیم.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

انحرافات جنسی

 انواع پارافیلیا و راه های درمان آن

 

انواع مختلف انحرافات جنسی

انحرافات جنسی انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

1. عورت نمایی

عورت نمایی یا آلت نمایی یکی از رفتارهای انحراف جنسی بوده و در این اختلال فرد سعی می‌کند اندام تناسلی خود را در معرض نمایش بگذارد. در واقع فرد با این کار به راحتی تحریک شده و می‌تواند اوج لذت جنسی را تجربه کند. در این عارضه، فرد معمولا تنها به نشان دادن اندام خود اکتفا کرده و از این حد فراتر نمی‌رود. چرا که هدف و انگیزه فرد از این کار، کسب لذت جنسی بوده و قصد برقراری رابطه جنسی را ندارد. افرادی که به این اختلال دچار هستند معمولاً شخصیتی منزوی دارند و نسبت به توانایی‌های جنسی خود از اطمینان کافی برخوردار نیستند.

2. انحرافات جنسی | فتیشیسم

فتیشیسم، یادگار خواهی نیز نامیده می‌شود. در این نوع اختلال فرد مبتلا برای کسب لذت جنسی و رسیدن به ارگاسم، به اشیاء و وسایل بی جان متوسل می‌شود. در واقع مبتلایان به این عارضه ممکن است با لمس کردن و یا پوشیدن لباس‌ها و همچنین یک شی خاص، تحریک شده و دست به خود ارضایی بزنند. به طور مثال ممکن است فرد با جمع آوری و پوشیدن لباس‌های زیر زنانه و لمس کردن آن‌ها، تحریک شده و لذت جنسی را تجربه کند. چنین افرادی، معمولا از برقراری رابطه جنسی با شریک زندگی امتناع می‌کنند و کسب لذت جنسی و ارضا شدن را در این تمایلات جنسی می‌بینند.

تماس با مشاور

3. پدوفیلیا (بچه بازی)

پدوفیلیا از جمله شایع‌ترین نوع انحرافات جنسی بوده و متاسفانه از لحاظ قانونی نیز مجازات بسیار سنگینی به همراه دارد. افرادی که دچار این عارضه هستند، به طور معمول تمایل به برقراری رابطه جنسی با بچه‌های نابالغ و کودکان زیر ۱۳ سال دارند. اختلال پدوفیلیا یا همان بچه بازی، تنها به برقراری رابطه جنسی ختم نمی‌شود و موارد دیگری همچون برهنه کردن و لمس کردن را نیز شامل می‌شود. بسیاری از افراد مبتلا به این اختلال تمایلی به برقراری رابطه جنسی با افراد بزرگسال ندارند و اعمال جنسی را تنها با کودکان انجام می‌دهند. احتمال دارد که این افراد با تحت فشار قرار دادن طعمه خود با مواردی مانند تهدید به افشا و زورگویی، سوءاستفاده خود را تا سال‌ها ادامه دهند.

4. مازوخیسم (خود آزار خواهی)

افرادی که در دوران کودکی مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند یا شاهد صحنه‌های خشونت بار جنسی هستند، ریسک ابتلایشان به مازوخیسم در دوران بزرگسالی بسیار زیاد است. این نوع اختلال بیشتر تخیلی بوده و فرد سعی می‌کند در تخیلات خود با انجام دادن رفتارها و حرکاتی همچون سوراخ کردن پوست خود، سوزاندن، شکنجه کردن، بستن دست و پا و یا هر نوع رفتاری که باعث درد و رنجش فرد شود، لذت جنسی را تجربه کند. مازوخیسم در اصطلاح، خود آزار خواهی جنسی یا رابطه جنسی خشن نیز نامیده می‌شود. البته در بسیاری از اوقات، افراد عادی نیز ممکن است این عارضه را تجربه کنند.

5. انحرافات جنسی | سادیسم (دیگر آزاری جنسی)

در این نوع اختلال، فرد مبتلا با آزار روحی و جسمی شریک جنسی خود و با انجام رفتارهایی که باعث ایجاد درد و رنجش طرف مقابل شود، تحریک شده و می‌تواند لذت جنسی را تجربه کند. این گونه از افراد تصور می‌کنند که کسب لذت جنسی، با توهین، ایجاد ترس و وحشت و همچنین رنج روانی حاصل می‌شود. در بسیاری از موارد ممکن است افراد مبتلا به این اختلال دست به اقداماتی همچون شکنجه و قتل بزنند. بنابراین چنین افرادی نیاز به اقدامات روان پزشکی دارند و باید هر چه زودتر مورد درمان قرار گیرند. تماشای صحنه‌های خشونت بار جنسی و مورد آزار و اذیت قرار گرفتن در دوران کودکی، از عوامل مهم شکل گیری این عارضه در دوران بزرگسالی است.

6. ویوریستیک (تماشاگری جنسی)

در اختلال ویوریستیک، افراد مبتلا به تماشای افراد هنگام انجام اعمال جنسی و همچنین لخت شدن، علاقه بسیار شدیدی دارند و به این وسیله تحریک می‌شوند. ممکن اس آغاز شکل گیری این انحراف ریشه در کودکی فرد داشته باشد. بنابراین با مراجعه به روان پزشک و روانکاوی فرد مبتلا به راحتی می‌توان این اختلال را درمان نمود.

7. فروتوریستیک (مالش دوستی)

در این نوع انحراف جنسی، فرد ممکن است برای کسب لذت جنسی و همچنین تحریک شدن، در مکان‌های شلوغ اقدام به مالش آلت تناسلی خود با افراد غریبه کند. البته افرادی که دچار این اختلال هستند به طور معمول شخصیتی منزوی و منفعل دارند. چرا که این افراد ارضا شدن و رسیدن به ارگاسم را تنها با مالیدن خود به دیگران می‌توانند تجربه کنند.

8. انحرافات جنسی | زوفیلیا (حیوان دوستی)

حیوان دوستی نیز نوعی از انحراف جنسی محسوب می‌شود و در این نوع اختلال فرد علاقه شدید و افراطی به حیوانات دارد. در واقع از دلایل مهم علاقه فرد مبتلا به حیوانات، کسب لذت جنسی و دستیابی به تحریک جنسی می‌باشد. در بسیاری از موارد مشاهده شده که فرد تنها برای نیاز جنسی و تحریک شدن خود از حیوانات نگهداری می‌کند. لازم به ذکر است که این اختلال در مناطق روستایی و فقیر نشین که در بسیاری از موارد امکان برقراری یک رابطه سالم وجود ندارد، شیوع بیشتری دارد.

9. هرزه گرایی از طریق تلفن

افراد دچار این اختلال معمولا از طریق کامپیوتر، تلفن و یا شبکه‌های اجتماعی، اقدام به انتقال تفکرات جنسی و هرزه آلود خود به طرف مقابل می‌کنند. در چنین شرایطی فرد مبتلا امکان دارد طرف مقابل را مجبور کند تا نحوه انجام فعالیت‌های جنسی خود را فاش نماید.

10. نکروفیلیا (مرده دوستی)

مرده دوستی یکی اختلالات خطرناک انحراف جنسی محسوب می‌شود و در صورت عدم درمان می‌تواند پیامدهای جبران ناپذیری برای فرد و اطرافیان او به ارمغان بیاورد. در این نوع اختلال فرد تمایل شدیدی به برقراری رابطه جنسی با اجساد دارد. در واقع این اختلال ممکن است تنها در حد یک تخیل باقی بماند. اما هنگامی شرایط خطرناک می‌شود که فرد برای به دست آوردن نیاز خود اقدام به قتل طرف مقابل کند. از مهم‌ترین دلایل علاقه فرد به چنین رابطه‌ای، عدم مقاومت فرد مرده و پس نزدن وی می‌باشد.

 

علل ایجاد انحرافات جنسی

از اولین و مهم‌ترین عوامل ایجاد اختلالات و انحرافات جنسی در افراد می‌توان به افسردگی اشاره نمود. البته از تجربیات و اتفاقات دوران کودکی فرد مبتلا نیز نباید غافل شد. همان طور که اشاره شد منشاء شکل گیری بسیاری از اختلالات و انحرافات جنسی و همچنین روانی، ریشه در کودکی افراد دارد. بنابراین نمی‌توان دلیل مشخص و واضحی برای پیدایش چنین اختلالاتی عنوان کرد. اما به طور معمول، عوامل روانی در افراد مبتلای زیر ۵۰ سال نقش بسیار تاثیر گذاری ایفا می‌کنند. در حالی که در مردان بالاتر از ۵۰ سال، عوامل جسمانی از مهم‌ترین دلایل ایجاد این عارضه عنوان شده‌اند.

 

درمان انحرافات جنسی

از آنجایی که ریشه بیشتر انحرافات جنسی مشکلات روانی است، بنابراین برای درمان آن‌ها نیاز جدی به یک متخصص روانشناس وجود دارد. استفاده از روش‌های روان درمانی در کنار داروهای تجویز شده توسط متخصص، می‌تواند بهبودی را در مدت مشخصی حاصل نماید. در واقع داروها در کاهش ایجاد احساس اجباری فرد برای انجام رفتارهای بیمار گونه می‌توانند تاثیر گذار باشند.

در بسیاری از موارد برای افراد مبتلا، بسته به نوع اختلال درمان هورمونی توسط متخصص تجویز می‌گردد. البته هورمون درمانی اغلب برای افرادی که برای دفعات متوالی رفتارهای خطرناک و نابهنجار جنسی را تجربه کرده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین بهتر است جهت درمان چنین بیمارانی، در وهله اول به یک روانشناس متخصص در زمینه درمان اختلالات و انحرافات جنسی مراجعه نمایید. همچنین توصیه می‌شود حدالامکان از سرزنش و ملامت این گونه افراد خودداری کنید، زیرا همان طور که عنوان شد انحراف جنسی، یک نوع اختلال روانی محسوب می‌شود که فرد مبتلا باید به روش صحیح مورد درمان قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

 

_آیا اختلالات و انحرافات جنسی قابل درمان هستند؟

به طور کلی می‌توان گفت که تمامی انحرافات جنسی که عوامل روانی در ایجاد آن‌ها نقش دارند را می‌توان از طریق مشاوره‌های روانشناسی و روان درمانی به راحتی درمان نمود. روانشناسان با استفاده از روان درمانی، فرد را در جهت تغییر رفتار بیمارگونه یاری می‌دهند. همچنین استفاده از دارو درمانی به همراه روان درمانی می‌تواند پروسه درمان فرد را تکمیل کند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

آیا افرادی که دچار انحرافات جنسی هستند خطرناکند؟

انحرافات جنسی انواع گوناگونی دارد که در بعضی از آن‌ها فرد برای ارضا خود به دیگران آسیب می‌زند. در این میان می‌توان به کودک آزاری اشاره کرد که باعث آسیب جسمی و روانی به کودکان خواهد شد. بنابر این در صورت بروز این گونه اختلالات در فرد باید سریعا نسبت به درمان وی اقدام شود.

 

شماره تماس ذهن نو

منبع:

انحرافات جنسی

 انواع پارافیلیا و راه های درمان آن



:: بازدید از این مطلب : 855
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج سنندج می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در سنندج زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج سنندج و استان کردستان 

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج سنندج

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج سنندج

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج سنندج

   
   
   
   
   
   
   

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج سنندج

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج سنندج و استان کردستان 



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج سنندج و استان کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 807
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا تا به حال در مورد عورت نمایی یا اختلال نمایشگری جنسی چیزی شنیده‌اید؟ نمایشگری جنسی مشکلی است که در طبقه بندی اختلالات روان پزشکی به عنوان یکی از انحرافات جنسی مشخص شده است. علامت اصلی در مبتلایان به این اختلال این است که اندام تناسلی خود را بدون کسب رضایت از افراد در معرض نمایش قرار می‌دهند و به این ترتیب موجب برانگیخته شدن احساس ترس، وحشت یا نفرت در دیگران می‌شوند. در ادامه این مقاله در مورد علائم، علل و روش‌های درمان اختلال نمایشگری جنسی توضیحات کامل‌تری را ارائه کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

منیع:

عورت نمایی یا اختلال نمایشگری جنسی چه علائم و عللی دارد؟

 

 

عورت نمایی یا اختلال نمایشگری جنسی چیست؟

اختلال نمایشگری جنسی یا عورت نمایی در طبقه بندی اختلالات روان پزشکی به عنوان یکی از اختلالات پارافیلیک یا همان انحراف جنسی مشخص شده است. اختلالات پارافیلیک به طور کل به سه دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول آن‌هایی هستند که باعث می‌شوند فرد رفتارهای نامناسبی را برای عشقبازی یا تحریک و برانگیختگی جنسی انتخاب نماید. دسته دوم آن‌هایی هستند که هدف نامناسبی را برای ارضای نیاز جنسی خود بر می‌گزینند نظیر افرادی که به بچه بازی روی می‌آورند و دسته آخر کسانی‌اند که هموار نیازمند نوعی شهوت درد هستند و به این ترتیب در رابطه خود به رفتارهای سادیستیک یا مازوخیستیک روی می‌آورند.

در این میان اختلال نمایشگری جنسی در دسته اول قرار می‌گیرد. در واقع افراد مبتلا به این مشکل، رفتار درستی برای ایجاد برانگیختگی جنسی در خود و دیگران ندارند. آن‌ها با نمایش آلت تناسلی خود بدون کسب رضایت از دیگران موجب ترس، وحشت و نفرت در دیگران می‌شوند اما خود به ارضاء جنسی دست می‌یابند.

 

تماس با مشاور

علائم و ویژگی های اختلال نمایشگری جنسی یا عورت نمایی

مهم‌ترین علائم نمایشگری جنسی طبق تعریف راهنمای تشخیصی و آماری اختلال‌های روانی انجمن روان پزشکی آمریکا به شرح زیر می‌باشد:

– در اختلال نمایشگری جنسی فرد از نشان دادن نواحی تناسلی خود به فرد یا افراد بی خبر به تحریک جنسی دست پیدا می‌کند.

– انجام این رفتار با خیال پردازی‌های ذهنی و امیال قوی همراه می‌شود که همین مسئله در برانگیختگی جنسی نقش بسزایی ایفا می‌کند.

– این رفتار دست کم به مدت 6 ماه تکرار می‌شود.

– رفتارهای نابهنجار جنسی فرد موجب تخریب چشمگیر در عملکرد اجتماعی، شغلی یا سایر حوزه‌های مهم کارکردی وی می‌گردند.

 

بیشتر بخوانید : انحرافات جنسی | انواع پارافیلیا و راه های درمان آن

 

میزان شیوع اختلال نمایشگری جنسی

میزان شیوع نمایشگری جنسی به طور دقیق معلوم نیست. با این حال، بر اساس رفتار جنسی نمایشگرانه در جمعیت عمومی یا غیر بالینی، بالاترین شیوع احتمالی برای اختلال نمایشگری در میان مردان 2 الی 4 درصد است. شیوع این اختلال در زنان نامعین‌تر است اما بنا بر باور عمومی میزان آن بسیار پایین تر از آمار مردان می‌باشد.

 

علل و عوامل خطرساز برای ابتلا به اختلال نمایشگری جنسی

علل و عوامل مختلفی می‌توانند در ابتلای فرد به این بیماری نقش داشته باشند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- عوامل مرتبط با خلق و خو عورت نمایی

بررسی‌ها نشان می‌دهند افرادی که از کودکی خلق و خوی دشواری داشته، مخافت جویی  زیادی دارند و در نهایت شخصیت ضد اجتماعی را پرورش می‌دهند، بیش از دیگران در معرض ابتلا به این اختلال قرار دارند. همایند شدن اختلال ضد اجتماعی با وضعیت‌هایی نظیر مصرف الکل می‌تواند منجر به تشدید مشکل نمایشگری جنسی در افراد شود.

2- عوامل مرتبط با محیط

پژوهش‌های انجام شده در زمینه این اختلال نشان می‌دهند عوامل محیطی نظیر بدرفتاری عاطفی، سوء رفتار جنسی در دوران کودکی و اشتغال ذهنی با مسائل جنسی از جمله مسائلی هستند که می‌توانند خطر ابتلا به اختلال نمایشگری جنسی را در بزرگسالی افزایش دهند.

 

درمان اختلال نمایشگری جنسی یا عورت نمایی

برای درمان این اختلال فرد لازم است که حتما تحت روان درمانی با یک روانشناس قرار بگیرد. روانشناس می‌تواند از رویکردهای مختلفی برای بهبودی این مشکل کمک بگیرد. برای مثال در رویکرد شناختی رفتاری درمانگر به مراجع می‌آموزد تا عقاید خود در مورد رابطه جنسی را مورد بازنگری قرار دهد و باورهای اصلی در این زمینه را شناسایی کند. سپس درمانگر با استفاده از تکنیک اصلاح شناختی به فرد کمک می‌کند تحریف‌های ذهنی خود در زمینه مسائل جنسی را شناسایی کرده و این تحریف‌ها را با افکار سالم جایگزین نماید. در نهایت روانشناس علاوه بر اصلاح افکار به بازسازی الگوهای رفتاری فرد کمک می‌کند و به او می‌آموزد روش‌های مناسبی را برای تجربه تحریک و برانگیختگی جنسی امتحان نماید. برای آگاهی بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

اختلال نمایشگری جنسی ممکن است با اختلالات روانشناختی دیگری همراه شود؟

بله در بسیاری از موارد افرادی که از جانب روانشناسان یا روانپزشکان این تشخیص را دریافت می‌کنند، ممکن است همزمان به اختلال روانشناختی دیگری نیز مبتلا باشند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اختلال شخصیت ضداجتماعی و سایر اختلالات پارافیلیک اشاره کرد.

 

شماره تماس ذهن نو

 

منیع:

عورت نمایی یا اختلال نمایشگری جنسی چه علائم و عللی دارد؟



:: برچسب‌ها: عورت نمایی یا اختلال نمایشگری جنسی چه علائم و عللی دارد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

تحریک همسر مسئله بسیار مهمی است که ارتباط مستقیمی با افزایش کیفیت رابطه زناشویی می‌گذارد. این امر در بالا بردن کیفیت رابطه جنسی و تحکیم بنیان خانواده تاثیر بسیار زیادی دارد. یادگیری اصول تحریک جنسی برای کسانی که تازه ازدواج کرده‌اند یا مدتی از ازدواج آن‌ها می‌گذرد بسیار مهم و ضروری است. در حقیقت بعد از مدتی که از زندگی زناشویی می‌گذرد، هیجان جنسی بین دو نفر کاهش می‌یابد. باید بدانید که رابطه جنسی تنها محدود به دخول نمی‌شود؛ عشق بازی و تحریک بدن همسر پیش زمینه رابطه جنسی خوب و با کیفیت است. همچنین شما می‌‌توانید با کمک گرفتن از یک فرد متخصص، اطلاعات خود را در زمینه تحریک همسر افزایش دهید. 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

منبع:

تحریک همسر به روش خیلی سریع و راحت

 

تحریک همسر

معاشقه با همسر به معنای انجام مجموعه رفتارهای روانی و جسمی‌ایست که بین دو نفر اتفاق می‌افتد. این رفتارها موجب انگیزش جنسی افراد شده و به عنوان مقدمه‌ای برای ارضای جنسی تلقی می‌شود.

رابطه جنسی جزء بسیار مهمی در ازدواج به شمار می‌رود. این امر برای همه افراد مهم است و یکی از دلایل و اهداف مهم ازدواج شمرده می‌شود. حال اگر یک یا هر دو زوجین علاقه و رغبت خود را نسبت به این امر مهم از دست بدهند چه اتفاقی می‌افتد؟

تحقیقات نشان داده که بعد از مسائل مالی، از مسائل جنسی به عنوان دومین عامل مهم در طلاق زوجین نام برده شده است. خوشبختانه راه‌های زیادی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد. یکی از راه‌های تحریک همسر ماساژ دادن بدن وی می‌باشد. انجام ماساژ جنسی در ارتباط زناشویی یکی از موثرترین راه‌های تحریک همسر و افزایش کیفیت رابطه فیزیکی و احساسی بین دو طرف است. 

تماس با مشاور

 

نقش تنوع در تحریک همسر

یکی از مواردی که مردان در رابطه جنسی خیلی به آن اهمیت می‌دهند، تنوع در رابطه جنسی است. دلیل اهمیت بیشتر تنوع برای مردان به این دلیل است که تغییرات جنسی برای مردان خوشایندتر می‎باشد. اگر می‌خواهید همسر خود را تحریک کنید به تنوع در رابطه جنسی اهمیت زیادی بدهید. البته هر زن رفتارهای جنسی مخصوص به خودش را دارد. برای مردان یکی از جذاب‌ترین اتفاقات جنسی لحظه ارضا شدن همسرش است. اینکه همسر او در لحظه ارضا شدن چه حالت چهره‌ای دارد، تن صدای او به چه شکل است و حالت بدن او به چه صورت است برای مردان جذابیت خاصی دارد و این امر در هر زنی متفاوت است.

 

بیشتر بخوانید : نقاط تحریک پذیر آقایان | آشنایی با نقاط حساس آقایان

 

برای اینکه در رابطه زناشویی خود تنوع ایجاد کنید، گاهی محل رابطه خود از اتاق خواب به جای دیگری تغییر دهید. همچنین اگر بتوانید رفتارهای جنسی را تغییر دهید تنوع جنسی بسیار زیادی را در رابطه‌تان ایجاد می‌کنید. تنوع دادن به رابطه جنسی می‌تواند در نظر هر دوی شما بسیار جذاب باشد. پس پوزیشن‌های مختلف برای برقراری رابطه جنسی را بشناسید و سعی کنید آن‌ها را در رابطه زناشویی خود اعمال نمایید. داشتن یک نوع رفتار جنسی برابر است با یکنواخت شدن رابطه جنسی بین دو طرف که این به منزله خطر فروپاشی زندگی مشترک می‌باشد.

 

بیشتر بخوانید : شناخت بدن همسر چه ضرورتی دارد؟

 

تظاهر کردن در رابطه جنسی تاثیر مخرب دارد

یکی از اشتباهاتی که خانم‌ها برای تحریک همسر خود به آن دست می‌زنند تظاهر کردن به لذت بردن از رابطه جنسی است. خیال شما راحت باشد، مردان به خوبی این قضیه را متوجه می شوند. اگر در رابطه جنسی به لذت بردن تظاهر کنید، همسرتان نسبت به شما سرد می‌شود. بهتر است مردان با نقاط تحریک پذیر بدن زنان آشنا باشند تا بتوانند آن‌ها را به خوبی تحریک کنند. رضایت در رابطه جنسی باید دو طرفه باشد. زوجین باید در طول سال‌هایی که با یکدیگر زندگی می‌کنند، علایق و فانتزی‌های همسرشان را بشناسند. این امر به روی کیفیت رابطه جنسی دو طرف بسیار تاثیرگذار است.

 

بیشتر بخوانید : آشنایی با بدن زن | ویژگی های منحصر به فرد زنان

 

نقش پوشش و ظاهر در تحریک جنسی

مرتب بودن در رابطه جنسی نکته مهمی است که زن و مرد باید به آن توجه کنند. آراستگی هنگام رابطه جنسی در کیفیت رابطه جنسی بسیار تاثیر گذار است. استفاده از عطر مناسب در تحریک همسر و بالا بردن هیجان رابطه جنسی تاثیر بسیاری می‌گذارد. علایق جنسی همسر خود را کشف کنید، نسبت به فانتزی‌های او حساس باشید و سعی کنید همیشه آراسته در کنار او ظاهر شوید. نرسیدن به ظاهر و آراستگی خود یکی از عوامل تحریک نشدن همسر، سرد شدن روابط و کاهش کیفیت رابطه جنسی می‌باشد.

خوب است در خاله از لباس‌های تحریک کننده، نیمه برهنه و یا آرایش‌های جذاب استفاده کنید. لباس‌های نیمه برهنه باعث می‌شوند که اندام شما برای همسرتان هیجان برانگیز و تحریک کننده بنظر آید. همچنین لباس‌های پوشیده‌ای که برجستگی‌های بدن را به خوبی نمایان می‌کند برای تحریک همسر بسیار موثر هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


سخن آخر

در انتها باید توجه داشته باشید که تحریک همسر امر مهمی است وهر دو طرف باید به آن توجه داشته باشند. این تحریک می‌تواند با دانستن فانتزی‌ها و علایق همسرتان بهتر انجام شود. خوب است راه‌های مختلف برای تحریک همسر خود را بشناسید و از آن‌ها در جهت افزایش کیفین رابطه جنسی خود استفاده کنید. در این راستا می‌توانید با مشاوران متخصص نیز مشورت کرده و از آن‌ها کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

شماره تماس ذهن نو

 

 

منبع:

تحریک همسر به روش خیلی سریع و راحت

 



:: برچسب‌ها: تحریک همسر به روش خیلی سریع و راحت ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

اختلال شخصیت پارانوئید یکی از انواع اختلالات شخصیت است که بیش از همه با ویژگی بی‌اعتمادی و سوءظن به دیگران شناخته می‌شود. مبتلایان به این اختلال همواره نسبت به اطراف خود حساسیت نشان می‌دهند. این موضوع باعث بی‌کیفیت شدن زندگی خود فرد شده و حتی خطر بروز خودکشی یا رفتارهای آسیب زدن به خود را نیز افزایش می‌دهد. با همه این‌ها مبتلایان به این اختلال هیچ بینشی نسبت به شرایط خود ندارند و بر این باورند که سوءظن آن‌ها صحیح بوده و دیگران متوجه حساسیت شرایط نیستند. به همین خاطر ارتباط با افراد پارانوئید بسیار سخت خواهد بود و این موضوع باعث می‌شود که اطرافیان خود را از دست بدهند زیرا هیچ‌کس از اتهامات آن‌ها در امان نیست. اگر در نزدیکیتان چنین فردی وجود دارد، او را به شروع درمان ترغیب کرده و یا خود برای آموزش راهکارهایی درزمینهٔ چگونگی برخورد با این افراد از یک مشاور کمک بگیرید.

 

بیشتر بخوانید : اختلالات شخصیت دسته b (کلاستر B) چه ویژگی هایی دارند؟

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

پارانوئیدشخصیت پارانوئید

 نشانه ها و علل اختلال شخصیت پارانوئید

 

اختلال شخصیت پارانوئید                

اختلال شخصیت به معنای بروز برخی ویژگی‌های شخصیتی غیرمعمول در فرد است که باعث می‌شود تا رفتارها و طرز فکر او نسبت به میانگین جامعه تفاوت بسیاری داشته باشد. این افراد هیچ آگاهی نسبت به بیماری خود نداشته و معمولاً دیگران را مسئول تمامی مشکلات پیش‌آمده می‌دانند.

اختلال شخصیت پارانوئید یکی از انواع اختلالات شخصیت است که بیشتر در مردان دیده می‌شود و اصلی‌ترین نشانه آن سوءظن دائم نسبت به محیط اطراف است. این افراد معمولاً هر حرف یا برخوردی از جانب دیگران را نوعی تهدید یا توهین به خود در نظر می‌گیرند و به همین خاطر به‌شدت به آن واکنش نشان می‌دهند. در مواردی که شدت اختلال بیشتر باشد، احتمال دارد سوءظن فرد حالت توهم یا هذیان به خود گرفته و مسائلی را بیان کند که امکان بروز آن‌ها در واقعیت وجود ندارد.

تردید مبتلایان به اختلال شخصیت پارانوئید در بسیاری از مواقع باعث می‌شود که آن‌ها نزدیکان خود را از دست بدهند. زیرا واکنش این افراد نسبت به آنچه تهدید یا توهین تلقی می‌کنند بسیار شدید بوده و این موضوع باعث خواهد شد تا اطرافیان به‌تدریج آن‌ها را ترک کنند. زندگی کردن دائم با شک و تردید و همین‌طور فقدان روابط اجتماعی مناسب باعث بی‌کیفیت شدن زندگی این افراد شده و به همین خاطر احتمال خودکشی یا آسیب زدن به خود و دیگران در این افراد بیش از سایر اختلالات شخصیت است. برای کسب اطلاعات در زمینه برخورد با شخصیت پارانوئید کلیک کنید. 

تماس با مشاور

 

نشانه‌های اختلال شخصیت پارانوئید

اختلال شخصیت پارانوئید باعث بروز رفتارهای خاصی در فرد می‌شود که می‌تواند به شما در شناسایی این بیماران کمک کند. توجه داشته باشید که تشخیص این اختلال صرفاً بر عهده متخصص روانشناس است و این نشانه‌ها تنها می‌توانند تا حدودی به شما در شناسایی این بیماران کمک کنند. به میزانی که فرد نشانه‌های بیشتری از موارد زیر را داشته باشد احتمال وجود اختلال شخصیت پارانوئید در وی بیشتر بوده و بهتر است برای دریافت تشخیص قطعی از یک روانشناس کمک بگیرید.

_وجود این باور که دیگران قصد آسیب زدن، بهره‌کشی یا فریب آن‌ها را دارند.

_درگیری ذهنی دائم با وفاداری و قابل‌اعتماد بودن اطرافیان

_اطلاعات ندادن به دیگران و بی‌اعتمادی به این خاطر که فرد احساس می‌کند احتمال دارد از اطلاعاتش سوءاستفاده شود.

_توهین و تهدید دانستن مسائل معمول و روزمره

_کینه به دل گرفتن دائم از دیگران به دلیل سوءتعبیر رفتارها

_تردید دائمی نسبت به وفاداری همسر

 

دلایل بروز اختلال شخصیت پارانوئید

برای پاسخ به این سؤال که چرا برخی افراد دچار اختلال شخصیت پارانوئید می‌شوند، نمی‌توان دلیل مشخصی را بیان کرد اما برخی از عوامل در بروز این اختلال دخالت دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. درصورتی‌که در نزدیکی شما کودکی وجود دارد که این عوامل در زندگی او وجود دارد، بهتر است از یک مشاور کودک درزمینهٔ پیشگیری از بروز اختلال شخصیت پارانوئید یا سایر اختلالات روحی مشورت بگیرید. مواجه‌شدن به‌موقع و اصولی با نشانه‌های انواع اختلال شخصیت می‌تواند باعث جلوگیری از بروز آن‌ها در آینده شود یا اثرات منفی آن‌ها را کاهش دهد. این عوامل عبارتند از:

1. ژنتیک

اصلی‌ترین عامل در بروز اختلال شخصیت پارانوئید این است که در خانواده فرد سابقه اختلال شخصیت پارانوئید یا رفتارهای بدبینانه وجود داشته باشد. البته برخی از روانشناسان معتقدند که وجود سایر اختلالات شخصیت نیز می‌تواند آسیب‌پذیری فرد را تا حدودی افزایش دهد و به همین خاطر بهتر است در صورت وجود هریک از انواع اختلالات شخصیت در خانواده فرد، راجع به سلامت روان وی از یک روانشناس کمک بگیرید.

2. تجارب دردناک کودکی

مشکلات و حوادث دردناکی که در دوران کودکی برای فرد ایجاد می‌شود ازجمله آن‌هایی که تا حدودی نشان‌دهنده اعتماد بی‌دلیل به اطرافیان باشد، می‌تواند باعث بروز نشانه‌های اختلال شخصیت پارانوئید در فرد شود.

3. تربیت اشتباه

برخی از خانواده‌ها با توجه بیش‌ازحد به فرزند خود این احساس را در وی ایجاد می‌کنند که او شخصیتی بسیار خاص و متفاوت از دیگران دارد و دوستان و اطرافیان به دنبال سوءاستفاده از فرد هستند. این موضوع باعث می‌شود که فرد از کودکی با یک حساسیت افراطی نسبت به ارتباط با دیگران رشد پیدا کند.

4. محیط اجتماعی

برخی شرایط در محیط اجتماعی می‌تواند باعث بروز این اختلال در فرد شود. برای مثال ناشنوایان یا مهاجرینی که تسلط کافی بر زبان یک کشور ندارند به این خاطر که متوجه محتوای صحبت اطرافیان نمی‌شوند گاهی اوقات دچار این شک و تردید می‌شوند که شاید اطرافیان راجع به آن‌ها صحبت می‌کنند.

 

اطرافیان بیماران اختلال شخصیت پارانوئید

اگرچه مبتلایان به انواع اختلال شخصیت آگاهی نسبت به بیماری خود نداشته و صرفاً دیگران را مقصر مشکلات می‌دانند، اطرافیان افراد درگیر با اختلال شخصیت پارانوئید با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند. زیرا این بیماران دائماً با دیگران به‌عنوان یک متهم برخورد کرده و این مسئله می‌تواند باعث از دست دادن اطرافیان یا ناراحتی آن‌ها شود. درصورتی‌که در اطراف شما فردی دچار این اختلال شده بهتر است در ارتباط با شیوه برخورد با این افراد و همین‌طور حفظ سلامت روان در وضعیت موجود از یک مشاور کمک بگیرید.

به‌طورکلی برای ارتباط با این افراد باید به این نکته توجه داشته باشید که نسبت به انتقاد بسیار حساس بوده و هرگز دوست ندارند کسی آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد. علاوه بر این حفظ استقلال و خودمختاری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این افراد است که باعث می‌شود تا فرد هرگز از دیگران پیروی نداشته باشد. همان‌طور که گفته شد یکی از جدی‌ترین مشکلات شخصیت‌های پارانوئید این است که کیفیت زندگی آن‌ها بسیار پایین بوده و این می‌تواند باعث افزایش احتمال خودکشی یا آسیب زدن به خود و دیگران شود. درصورتی‌که احساس می‌کنید فرد در شرایطی است که می‌تواند علیه سلامت خود یا دیگران اقدامی انجام دهد، هرچه سریع‌تر از یک متخصص کمک بگیرید. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه ازدواج با شخصیت پارانوئید کلیک کنید. 

 

تشخیص و درمان اختلال شخصیت پارانوئید

به‌طورکلی درمان برای افراد درگیر با انواع اختلال شخصیت بسیار دشوار خواهد بود زیرا آن‌ها هیچ اعتقادی به اشتباه بودن رفتارهای خود ندارند. بااین‌حال شخصیت پارانوئید دشواری برقراری ارتباط و جلب اعتماد فرد را چندین برابر می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که فرایند درمان برای این بیماران نیمه‌کاره رها شود و یا چندان که باید بهبودی در فرد رخ ندهد. علی‌رغم تمامی این مشکلات استفاده از جلسات روان‌درمانی برای بیماران اختلال شخصیت پارانوئید راهکاری است که می‌تواند تا حدودی باعث کاهش نشانه‌ها شده و توانایی فرد برای فعالیت در محیط را افزایش دهد.

اصلی‌ترین شیوه درمانی برای مبتلایان به اختلال شخصیت پارانوئید کار کردن بر روی افکار اشتباهی است که در ذهن آن‌ها شکل‌گرفته؛ باور به ناامن بودن جهان یا غیرقابل‌اعتماد بودن اطرافیان اصلی‌ترین عاملی است که باعث بروز مشکلاتی در زندگی فرد می‌شود. روانشناسان تلاش می‌کنند تا با جایگزین کردن این باورها با یک تفکر مناسب‌تر و نشان دادن مثال‌های نقض موجود در رفتار اطرافیان به فرد کمک کنند تا باورهای اشتباه خود را تغییر دهد. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که فرایند درمان این بیماران بسیار تدریجی بوده و نیاز به حوصله بسیاری دارد. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه درمان شخصیت پارانوئید کلیک کنید. 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه شخصیت ها می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

سوالات متداول

اختلال شخصیت پارانوئید چیست؟

پارانوئید یکی از انواع اختلال شخصیت است که خود را به‌صورت بی‌اعتمادی و سوءظن دائم نسبت به دیگران نشان می‌دهد.

چه دلایلی برای اختلال شخصیت پارانوئید وجود دارد؟

دلایل اصلی این بیماری هنوز شناخته نشده است اما بااین‌حال عواملی مثل ژنتیک، ویژگی‌های محیطی و تجارب کودکی در ابتلا به این اختلال تأثیر دارند.

آیا دارویی برای درمان اختلال شخصیت پارانوئید وجود دارد؟

با توجه به بدگمانی این بیماران معمولاً در درمان آن‌ها و به‌خصوص در جلسات اول از هیچ دارویی استفاده نمی‌شود. به‌علاوه دارویی برای درمان اختلالات شخصیت وجود ندارد. اما درصورتی‌که متخصص احساس کند فرد نیاز دارد برای برخی از مشکلات دارو مصرف کند، احتمال دارد درمان دارویی را نیز برای فرد شروع نماید.

 

شماره تماس ذهن نو

منبع:

پارانوئیدشخصیت پارانوئید

 نشانه ها و علل اختلال شخصیت پارانوئید



:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در خرم آباد زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد و شهرستان‌های لرستان

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود.

در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد

مرکز آزمایش ازدواج خرم آباد لرستان، خرم آباد، خیابان رازی، فرعی بوعلی
مرکز آزمایش ازدواج مادر  لرستان، خرم آباد، شیرخوارگاه، خیابان بعثت، ساختمان پزشکان آفتاب بعثت، طبقه سوم
مرکز آزمایش ازدواج مرکزی لرستان، خرم آباد، شهدای غربی، جنب مهدیه مرتضوی، پلاک ۳۰۳
مرکز آزمایش ازدواج دولتی خرم آباد لرستان، خرم آباد، خیابان جلال آل احمد، معاونت پیشگیری
مرکز آزمایش ازدواج صادق رضاپور لرستان، خرم آباد، مجتمع پردیس کمالوند، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دانشکده پزشکی، گروه ژنتیک و بیوتکنولوی

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد و شهرستان‌های لرستان

 



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد و شهرستان‌های لرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در خرم آباد زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد و شهرستان‌های لرستان

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود.

در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد

مرکز آزمایش ازدواج خرم آباد لرستان، خرم آباد، خیابان رازی، فرعی بوعلی
مرکز آزمایش ازدواج مادر  لرستان، خرم آباد، شیرخوارگاه، خیابان بعثت، ساختمان پزشکان آفتاب بعثت، طبقه سوم
مرکز آزمایش ازدواج مرکزی لرستان، خرم آباد، شهدای غربی، جنب مهدیه مرتضوی، پلاک ۳۰۳
مرکز آزمایش ازدواج دولتی خرم آباد لرستان، خرم آباد، خیابان جلال آل احمد، معاونت پیشگیری
مرکز آزمایش ازدواج صادق رضاپور لرستان، خرم آباد، مجتمع پردیس کمالوند، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دانشکده پزشکی، گروه ژنتیک و بیوتکنولوی

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد و شهرستان‌های لرستان

 



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج خرم آباد و شهرستان‌های لرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج بندرعباس می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در بندرعباس زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج بندرعباس و استان هرمزگان

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج بندرعباس

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج بندرعباس

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج بندرعباس

مرکز آزمایش ازدواج پاستور هرمزگان، بندر عباس، فلکه برق، جنب پاساژ شمس
مرکز آزمایش ازدواج ژنتیک پزشکی هرمزگان، بندرعباس، خیابان سید جمال الدین، روبروی شیرینکده، کوچه بینش هفت، ساختمان رایا، طبقه سوم
مرکز آزمایش ازدواج بندر عباس هرمزگان، بندرعباس، بلوارسیدجمال، کوچه بینش ۷، جنب درمانگاه مهرگان، مجتمع رایا، طبقه ۳
مرکز آزمایش ازدواج دکتر محمد شکاری هرمزگان، بندرعباس، مرکز ابوریحان (تالاسمی)، بیمارستان شهید محمدی
مرکز آزمایش ازدواج دولتی بندرعباس هرمزگان، بندرعباس، بلوار شهید ناصر، جنب بیمارستان شریعتی، اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس
مرکز آزمایش ازدواج نسل سالم هرمزگان، بندرعباس، خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (مرادی سابق )، خیابان شهید کازرونی، کوچه رحیل ۲، ساختمان نیکان، طبقه سوم
مرکز آزمایش ازدواج هرمزگان هرمزگان، بندرعباس، بلوار شهید چمران

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج بندرعباس

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج بندرعباس و استان هرمزگان

 



:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج یزد می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در یزد زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج یزد و شهرستان‌های یزد

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج یزد

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج یزد

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج یزد

 

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج یزد

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج یزد و شهرستان‌های یزد

 



:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج یاسوج می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در یاسوج زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

منبع:

مراکز آزمایش ازدواج یاسوج و استان‌ کهگیلویه و بویراحمر

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج یاسوج

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج یاسوج

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج یاسوج

مرکز آزمایش ازدواج یاسوج یاسوج، بلوار چمران، طبقه دوم بانک پاسارگاد
مرکز آزمایش ازدواج پاستور یاسوج، روبروی بیمارستان شهید بهشتی، کوچه داروخانه دکتر بهور، ساختمان میلاد

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج یاسوج

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

منبع:

مراکز آزمایش ازدواج یاسوج و استان‌ کهگیلویه و بویراحمر



:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

آیا از روش صحیح برخورد با شخصیت ضد اجتماعی آگاهی دارید؟ شخصیت‌های ضداجتماعی به دیگران هیچ توجهی ندارند و بسیار قانون گریز و هنجارشکن هستند. این افراد می‌تواند به اطرافیان خود آسیب بسیار زیادی وارد کنند. به همین دلیل ضروری است که روش صحیح برخورد با آنان را یاد بگیرید تا هم خودتان را از آسیب مصون نگه دارید و هم به فرآیند درمان او کمک کنید. شخصی‌های ضد اجتماعی معمولا بینشی نسبت به مشکل و اختلال خود ندارند و یه همین دلیل برای درمان مراجعه نمی‌کنند. پس لازم است که اطرافیان با آگاهی در این زمینه، گامی در جهت هدایت آنان به سوی درمان بردارند. 

 

بیشتر بخوانید : اختلالات شخصیت دسته b (کلاستر B) چه ویژگی هایی دارند؟

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

برخورد با شخصیت ضد اجتماعی

 رفتار با ضد اجتماعی ها

 

اهمیت برخورد صحیح با شخصیت ضد اجتماعی

فردی به عواطف شما اهمیت نمی‌دهد و با دیگران بی تفاوت و سنگدلانه برخورد می‌کند، مسئولیت پذیر نیست و در قبال خطاهایش احساس پشیمانی ندارد. شخصیت‌های ضد اجتماعی تمایل دارند که همواره برخلاف هنجارهای جامعه رفتار کنند. پس لازم است دستور عمل‌هایی برای رفتار با این افراد داشته باشید تا هم خودتان در برابر شخصیت ضد اجتماعی آسیب کمتری ببینید و هم به او کمک کنید.

 

برخورد با شخصیت ضد اجتماعی | ویژگی های شخصیت ضد اجتماعی

این افراد رفتارهای هیجانی و آنی دارند. واکنش‌های آنان لحظه‌ای است و به آینده فکر نمی‌کنند. به راحتی از قوانین سرپیچی کرده، بسیار دروغ می‌گویند و از دیگران بهره کشی می‌کنند. درک آنان از عواطف و احساسات دیگران به شدت پایین است و احساس خود برتر بینی شدیدی دارد.

تماس با مشاور

افراد با شخصیت ضد اجتماعی به این معروف هستند که ظاهری مهربان، فریبنده، علاقمند و با ملاحظه از خود نشان می‌دهند. این افراد به زیبایی و ظاهر بسیار خوبی دارند و از زیبایی‌شان به عنوان حربه‌ای برای فریب دیگران استفاده می‌کنند. به راحتی می‌توانند با هوش، بذله‌گویی و چرب‌زبانی تاثیر عمیقی بر دیگران بگذارد و خارق العاده بنظر برسد. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه شخصیت ضد اجتماعی کلیک کنید. 

 

راهکارهایی برای برخورد بهتر با شخصیت ضد اجتماعی

بسیاری از علائم شخصیت ضد اجتماعی هم برای خود فرد و هم برای اطرافیان او خطرناک است. این گونه رفتارها موجب آسیب به دیگران می‌شود. اگر از علائم و نشانه‌های این بیماری آگاهی داشته باشید بهتر می توانید شخصیت ضد اجتماعی را تشخیص داده و به او پیشنهاد درمان بدهید. از طرفی لازم است که اطرافیان نحوه برخورد با چنین فردی را بدانند تا هم خودشان کمتر آسیب ببینند و هم از حادتر شدن اختلال در شخصیت ضد اجتماعی جلوگیری کنند.

در ادامه راهکارهایی ارائه می‌دهیم تا برخورد بهتری با شخصیت ضد اجتماعی داشته باشید:

1. برخورد با شخصیت ضد اجتماعی | افزایش اطلاعات

اولین قدم برای برخورد مناسب با شخصیت ضداجتماعی، شناخت او به صورت کامل است. باید شخصیت ضد اجتماعی را از دیگر افراد تمایز دهید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی این افراد نادیده گرفتن حقوق دیگران است. اعتیاد به مواد مخدر، الکل و حداقل یکبار به زندان رفتن از مشخصات این گروه می‌باشد. با شناخت علائم و نشانه‌های شخصیت ضد اجتماعی می توانید در جهت درمان به فرد کمک کنید.

2. تشویق به درمان

جالب است بدانید شخصیت‌های ضد اجتماعی هیچگاه به دنبال درمان خود نمی‌روند. این افراد معتقدند دیگران مقصر هستند و مشکل اصلی را جایی غیر از درون خود می‌بینند. از او بخواهید روند درمان را طی کند و او را در این راستا تشویق کنید. اگر چه تعداد کمی از این افراد جلسان مشاوره را ادامه می‌دهند اما آن دسته که درمان خود را پیگیری کرده‌اند نتایج مطلوبی بدست آورده‌اند. 

3. برقراری ارتباط عاطفی

شخصیت ضد اجتماعی توانایی کمی در برقراری ارتباط عاطفی با دیگران دارد. اگر شما بتوانید ارتباط عاطفی عمیقی با او پیدا کنید به او کمک خواهید کرد. بعد از شکل گیری ارتباط عاطفی سعی کنید او را با احساسات مختلف و پیامد رفتارهایش آشنا کنید. در این مورد می‌توانید از مشاور خود کمک بگیرید.

4. برخورد با شخصیت ضد اجتماعی | حمایتگر بودن 

درمان افرادی که اختلال شخصیت ضد اجتماعی دارند بلند مدت است و نتیجه درمان آن‌ها به تدریج حاصل می‌شود. این افراد از مراجع قدرت بیزار هستند و روانشناس‌شان را نیز مرجع قدرت می‌بینند. به همین علت نمی‌توانند با او همکاری خوبی داشته باشند. در این میان اطرافیان شخصیت ضد اجتماعی نقش مهمی بر عهده دارند. این افراد با داشتن رویکرد مثبت به جلسات درمان و حمایت عاطفی شخصیت ضد اجتماعی، می‌توانند در این مسیر به فرد کمک کنند. با وجود این رفتارها احتمال اینکه فرد جلسات درمان را پیگیری کند بیشتر می‌شود. برای آشنایی با روش های درمان شخصیت ضد اجتماعی کلیک کنید.

5. تعیین مرز در ارتباط با شخصیت ضد اجتماعی

شخصیت ضد اجتماعی از احساسات دیگران هیچ درکی ندارد. به همین خاطر بسیار پیش می‌آید که موجب رنجش دیگران می‌شود ولی احساس پشیمانی نمی‌کند. اینکه احساسات خود را نادیده بگیرید و به رفتارهای بد این شخصیت بی اهمیت باشید، چنادن منطقی نیست. در برخورد با این شخصیت باید حد و مرزهایی برای رابطه مشخص کرده باشید تا زمینه سوءاستفاده شخصیت ضد اجتماعی از شما فراهم نشود. نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که پیامدهای رفتار منفی این شخصیت را به او نشان دهید.

6. برخورد با شخصیت ضد اجتماعی | شبکه های حمایتی

برقراری رابطه عاطفی، حمایت، عشق و علاقه نسبت به شخصیت ضد اجتماعی همگی می‌توانند کمک زیادی به او بکنند. با این حال اگر از این راه‌ها بهبودی حاصل نشد خود را سرزنش نکنید. اگر احساس درماندگی کردید و از رفتارهای او خسته شدید، می‌توانید از شبکه‌های حمایتی کمک بگیرید. این شبکه‌ها با جمع کردن افرادی با تجربیات مشترک یا مشابه می‌توانند جهت کمک به شما موثر باشند.

7. اهمیت به سلامت روان خود

اگر با فرد مبتلا شخصیت ضد اجتماعی زیاد مواجه می‌شوید، باید به سلامت روان خود اهمیت دهید. این افراد انرژی روانی شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. احساسات مختلف مانند خشم، عشق، ترس، نفرت و ناراحتی‌ که این فرد در شما بر انگیخته می‌کند باعث سردرگمی‌تان می‌شود. لازم است که زمانی را به خودتان اختصاص دهید. به فعالیت‌های لذت بخش خود بپردازید و در صورت لزوم از یک روانشناس کمک بگیرید. اگر می‌خواهید با چنین شخصیتی ازدواج کنید، نسبت به آینده‌ای که در انتظارتان است اطلاعات کافی به دست آورید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه شخصیت ها می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

منبع:

برخورد با شخصیت ضد اجتماعی

 رفتار با ضد اجتماعی ها



:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

رفتار با معتاد چگونه باید باشد؟ طبیعی است که اگر به صورت ناگهانی متوجه اعتیاد یکی از اعضای خانواده یا نزدیکان خود شوید نگرانی و هیجانات منفی به سمت شما هجوم بیاورند و زمینه را برای واکنش نادرست فراهم کنند. اما باید این نکته را بدانید که برخورد اولیه با فردی که درگیر اعتیاد شده بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند بر ادامه اعتیاد یا تصمیم برای ترک توسط او تاثیر بگذارد. علاوه بر این‌ها باید به یاد داشته باشید که اعتیاد مانند یک باتلاق است و هرچقدر بیشتر در نجات فرد معتاد تعلل کنید، او بیشتر فرو خواهد رفت پس رویارویی با حقیقت را پشت گوش نیندازید. با آگاهی از نحوه صحیح رفتار با معتاد و کمک گرفتن از یک روانشناس می‌توانید او را در مسیر ترک اعتیاد یاری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

 

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

رفتار با معتاد

 نحوه برخورد با معتاد چگونه باید باشد؟

 

 

در برابر فرد معتاد چه رفتارهایی نباید کرد؟

در برخورد با فرد معتاد شما ابتدا باید بدانید از چه رفتارهایی باید اجتناب کنید و سپس رفتار های درست را بشناسید. رفتارهایی که نباید کرد به شرح زیر هستند:

1. تنبیه های کلامی را کنار بگذارید

بیمار در گیر اعتیاد به حد کافی در حال رنج کشیدن است، و لزومی ندارد که شما با حرف‌هایتان او را بیشتر شکنجه کنید. از تحقیر و توهین، فریاد و ناسزا گفتن، لعن و نفرین، تهدید، قضاوت و انتقاد و دیگر تنبیه‌های کلامی شدیدا اجتناب نمایید.

2. رفتار با معتاد | تنبیه های عملی را اجرا نکنید

کتک زدن، قهر کردن، زندانی کردن و… را فراموش کنید. شما با این کارها نه تنها به فرد کمکی نمی‌کنید بلکه او را بیشتر به سوی اعتیاد هدایت می‌کنید.

تماس با مشاور

3. با فرد معتاد همدست نشوید 

افراد معتاد ممکن است با سواستفاده از احساساتتان از شما درخواست کنند برایشان مواد تهیه کنید یا کنار آن‌ها مقدار کمی مواد بکشید. هرگز این پیشنهادها را قبول نکنید و به خاطر داشته باشید که پلیس در صورت پیدا کردن مواد مخدر در وسایل شما هرگز باور نمی‌کند برای فرد دیگری این مواد را تهیه می‌کردید و شما را به عنوان مجرم خواهد شناخت. همچنین این را نیز بدانید که مصرف مواد در هر اندازه‌ای حتی کمترین حد، آسیب‌های جسمی فراوانی به همراه دارد و مقدمه‌ای برای اعتیاد شدید است.

 

بیشتر بخوانید : رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد و راه های تشخیص آن

 

رفتار با معتاد | در برابر فرد معتاد چه رفتار هایی باید انجام داد؟

شاید این حرف را زیاد شنیده باشید که می‌گویند معتاد بیمار است نه مجرم! از نظر متخصصان حوزه ترک اعتیاد این حرف تمام حقیقت است. شما هیچ وقت کسی را که درگیر بیماری قلبی، دیابت یا اینگونه بیماری‌ها شده را سرزنش نمی‌کنید بلکه با مهربانی و آرامش به سمتش می‌روید چرا که می‌دانید آن فرد بیمار است. در مقابل فرد معتاد نیز باید همچین رفتاری داشته باشید و او را به چشم یک بیمار ببینید.

در یک فرایند دو مرحله‌ای شما می توانید بهترین رفتار با بیمار درگیر اعتیاد را داشته باشید که عبارتند از:

1. فهم اعتیاد

دلیل اعتیاد: ابتدا باید دلیل معتاد شدن فرد مورد نظرتان را پیدا کنید. آیا او به خاطر مشکلات روحی به اعتیاد پناه برده؟ آیا تحت تاثیر جمع‌های دوستی در مدرسه یا محله درگیر اعتیاد شده یا صرفا به خاطر کنکجاوی به سمت مواد مخدر رفته است؟
برای این کار شما باید گوش شنوای فرد باشید. باید بدون قضاوت کردن پای صحبت‌های او بنشینید و همدمش باشید. با شناسایی دلیل اعتیاد می‌توانید با از بین بردن آن به ترک اعتیاد نیز کمک کنید. مثلا اگر فردی به خاطر افسردگی به اعتیاد پناه برده باشد با درمان افسردگی اعتیادش نیز کمرنگ خواهد شد.

مرحله اعتیاد: در رفتار با معتاد شما باید بدانید فرد مورد نظرتان در چه مرحله‌ای از اعتیاد قرار دارد. اگر تازه به مصرف مواد مخدر روی آورده و هنوز اعتیاد جدی ندارد او را به چشم یک فرد سالم نگاه کنید و به تدریج با کمک مشاوره و برخورد صحیح او را برای ادامه ندادن اعتیاد تشویق کنید. اما اگر اعتیاد این فرد جدی است باید اعتماد او را جلب کرده و انگیزه ترک را در او به وجود بیاورید.

شناخت اعتیاد: فرد مورد نظر شما به چه ماده‌ای اعتیاد پیدا کرده است؟ ماده مورد مصرف او را بشناسید و درباره علائم و پیامدهای آن اطلاعاتی کسب کنید. درست مانند زمانی که با دیدن عوارض سرماخوردگی مثل تب، سرفه، آبریزش بینی و… به وجود این بیماری پی می‌برید، باید با دیدن نشانه‌ها، به مصرف معتاد توسط فرذ معتاد آگاه شوید. در صورت دیدن هر رفتار یا حالت عجیبی در عزیز معتادتان، می‌توانید به مشکل او پی ببرید و واکنش مناسب نشان دهید.

 

بیشتر بخوانید : رفتار با افراد در حال ترک اعتیاد | بهترین و موثرترین برخورد

 

2. رفتار با معتاد | واکنش درست

حمایت: شما باید از فردی که درگیر اعتیاد شده به صورت همه جانبه حمایت کنید. فرد باید کاملا احساس کند که برایتان اهمیت دارد و شما به او توجه می‌کنید. از حمایت‌های مالی فرد معتاد جلوگیری کنید چراکه تمام این پول‌ها صرف مواد شده و سلامتی فرد را با خود به فنا خواهد برد.

انگیزه ایجاد کنید: در رفتار با معتاد باید  برای او انگیزه ترک اعتیاد ایجاد کنید؛ برای او دلیل محکمی بیاورید که چرا باید اقدام به ترک کند. به او هشدار دهید که در صورت ادامه دادن مصرف درگیر چه عوارض جسمی و روحی‌ای خواهد شد.

برنامه‌های ترک را بشناسید: شما باید برنامه‌های ترک هر ماده مخدر، مراکز ترک و طول دوره درمان را بدانید تا بهتر بتوانید فرد را به سمت ترک اعتیاد هدایت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ترک اعتیاد کلیک کنید. 

 

بیشتر بخوانید : نقش خانواده در ترک اعتیاد | نقش همسر و دیگران در ترک مواد مخدر چیست

 

سخن آخر

در هر مرحله بهتر است از متخصصین ترک اعتیاد، مشاورن و روانشناسان و پزشکان مشورت بگیرید. شما تنها فردی نیستید که یکی از عزیزانش درگیر اعتیاد شده پس مطمئن باشید با کسب آگاهی و دریافت مشاوره در زمینه رفتار با معتاد می‌توانید این مشکل را برطرف سازید. متخصصان مرکز مشاوره حامی هنر زندگی در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

رفتار با معتاد

 نحوه برخورد با معتاد چگونه باید باشد؟

 



:: برچسب‌ها: رفتار با معتاد | نحوه برخورد با معتاد چگونه باید باشد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

تعداد دفعات نزدیکی به طور طبیعی چه قد است؟ رابطه جنسی بخش بسیار مهمی از روابط میان زن و شوهر را تشکیل می‌دهد و رضایت جنسی تاثیر مستقیمی بر رضایت زوجین از زندگی و احساس خوشبختی آنان دارد. بسیاری از زوجین فکر می‌کنند تعداد روابط جنسی آن‌ها به مرور زمان کم شده و این موضوع به رابطه عاشقانه با همسرشان لطمه خواهد زد. عده‌ای دیگر دچار سرد مزاجی هستند و عده‌ای دیگر رابطه جنسی بسیار زیادی برقرار می‌کنند. همه این افراد باید با تعداد دفعات مناسب برای رابطه جنسی آشنا شوند تا بتوانند به دور از نگرانی درباره زندگی جنسی خود فکر کنند و تصمیم بگیرند. در ادامه مقاله به بررسی کامل تعداد دفعات نزدیکی به طور طبیعی می‌پردازیم. 

 

بیشتر بخوانید : سلامت جنسی | سنجش سلامت جنسی طبیعی

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

منبع :

تعداد دفعات نزدیکی به طور طبیعی

 تعداد رابطه در هفته چند بار باید باشد؟ 

 

چند بار رابطه جنسی در طول یک هفته مناسب است؟

برخی می‌گویند رابطه جنسی نباید مقررات خاصی داشته باشد و زوجین هروقت که خواستند می‌توانند با هم نرابطه برقرار کنند. این حرف درست است اما رابطه جنسی منظم و با برنامه علاوه بر تاثیرات مثبت روی رابطه عاطفی زوجین بر سلامتی روانی و جسمی هر دو طرف نیز تاثیرات فوق العاده‌ای می‌گذارد.

پژوهشگران حوزه سلامت جنسی با آزمایش‌ها و بررسی‌های فراوان دریافته‌اند که با توجه به سن زوجین تعداد رابطه جنسی مناسب برای آن‌ها با هم فرق می‌کند بدین صورت که:

برای زوجین با سنین بین 18 تا 30 سال، 2 تا 3 بار رابطه جنسی در هفته

تماس با مشاور

برای زوجین با سنین بین 30 تا 40 سال، 1 تا 2 بار رابطه جنسی در هفته

و برای زوجین با سن بالاتر از 40  سال، 1 بار در هفته و حدودا 5 بار در ماه رابطه جنسی مناسب است.

البته تا جایی که زوجین با هم توافق داشته باشند، می‌توانند این تعداد را بر حسب شرایطشان کم و زیاد کنند. مثلا در مصاحبه‌ها برخی زوج‌ها اعلام کرد‌ه‌اند که بیشترین لذت از رابطه جنسی را 5 بار در هفته تجربه کردند. فقط باید به این نکته توجه داشت که قطع کامل رابطه جنسی یا رابطه جنسی بیش از 6 بار در هفته نه تنها مفید نیست بلکه گاهی می‌تواند آسیب زننده نیز باشد.

 

تعداد دفعات نزدیکی مناسب باردار شدن

نزدیکی برای بارداری بهتر است یک روز در میان انجام شود چرا که اسپرم مرد معمولا تا دو روز در بدن زن زنده می‌ماند و نیاز به نزدیکی هرروزه نیست. اگر رابطه جنسی 5 روز قبل از تخمک گذاری انجام شود، احتمال برداری را تا 25 درصد افزایش می‌دهد. بسیاری از خانم‌ها تاریخ دقیق تخمک گذاری خود را نمی‌دانند. یک فرمول ساده برای به دست آوردن روز شروع تخمک گذاری شما وجود دارد که به این صورت است:

14، تعداد روزهای بین دو عادت ماهانه است. مثلا اگر شما هر 30 روز یک بار پریود می‌شوید، باید 30 را منهای 14 کنید، بعد از آن عدد 16 به دست می‌آید یعنی بدن شما 16 روز بعد از پایان عادت ماهانه خود تخمک گذاری می‌کند. البته برای محاسبه دقیق‌تر می‌توانید از برنامه‌ها و یا کیت‌های تشخیصی نیز کمک بگیرید. در این زمینه می‌توانید از مشاوره جنسی نیز کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. 

 

دلایل کمتر شدن دفعات نزدیکی بعد از ازدواج

دلایل مختلفی باعث می‌شوند که تعداد دفعات رابطه جنسی زن و شوهرها کم شود . این کمتر شدن تعداد دفعات همیشه نگران کننده نیست اما اگر در ماه به دوبار و کمتر از آن برسد و یکی از طرفین احساس کند نیازهایش در این رابطه ارضا نمی‌شوند، باید برایش چاره‌ای اندیشید. برخی از این دلایل عبارتند از:

1. افزیش سن

با افزایش سن کم کم قوای بدنی کم می‌شود و نیاز مفرط دوره جوانی برای رابطه جنسی از بین می‌رود. این مساله کاملا طبیعی است و معمولا تاثیری بر کیفیت رابطه جنسی بین زن و شوهر نمی‌گذارد. 

2. تعداد دفعات نزدیکی | افزایش مشغله ها و مشکلات

شاید شما هم به یاد آورید که در دوران بی دغدغه نامزدی و اوایل ازدواج کشش زیادی به سمت رابطه جنسی داشتید اما کم کم به خاطر مشکلات مالی و فرزندان و مسائل دیگر رابطه جنسی برای شما و همسرتان کم رنگ شده است.

3. ناراحتی های جسمی و روحی

بارداری، کمردرد، آسیب به ناحیه تناسلی، اضطراب و افسردگی و مشکلات رحی از نظر روانی باعث کم شدن تعداد دفعات رابطه جنسی در ازدواج می‌شوند. اگر تعداد روابط جنسی شما تحت تاثیر هر کدام از این مشکلات به طور نگران کننده‌ای کم شده، می توانید با یک روانشناس مشورت کنید و با بالا بردن اطلاعات در زمینه جنسی و امتحان تجارب جدید، حرارت را به زندگی جنسی خود بازگردانید.

 

تعداد دفعات نزدیکی | فواید رابطه جنسی منظم

رابطه‌ جنسی منظم ، برنامه ریزی شده و لذت بخش تاثیرات مثبت بسیاری بر روی سلامت جسمی و روانی انسان دارد. برای مثال باعث شادکامی و جلوگیری از افسردگی، کاهش اضطراب و استرس، قوی‌ شدن سیستم ایمنی بدن، کاهش فشار خون، کاهش درد و… می‌شود. حتی به مبارزه با بیماری‌های قلبی نیز کمک می‌کند. از طرف دیگر رابطه جنسی سالم و منظم برای عادت ماهانه منظم و باروری بهتر بسیار مفید است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

آیا تعداد دفعات زیاد رابطه جنسی می‌تواند مشکل ساز باشد؟

تعداد دفعات خیلی زیاد رابطه زناشویی می‌تواند نشان دهنده بیش فعالی و اعتیاد جنسی باشد. این حالت زمانی پیش می‌آید که فرد برای آرام کردن خود مدام به سمت رابطه جنسی برود و سیستم پاداش دهی مغزی‌اش را دچار اختلال نماید. در این رابطه حتما با افراد متخصص مشورت نمایید.

با سردمزاجی جنسی چه باید کرد؟

راه‌های درمانی زیادی برای سرد مزاجی وجود دارد. قرص‌ها و مکمل‌های مختلف ، روش‌های طب سنتی و همچنین درمان‌های روانشناختی می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

آیا ارضا شدن زن در رابطه جنسی مهم است ؟

بله حتما دو طرف باید از رابطه جنسی نهایت لذت را ببرند. اگر شما در رابطه خود ارضا نمی‌شوید، باید به دنبال حل این مشکل باشید.

 

شماره تماس ذهن نو

 

منبع :

تعداد دفعات نزدیکی به طور طبیعی

 تعداد رابطه در هفته چند بار باید باشد؟ 

 


:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

داروهای ترک اعتیاد از مهم‌ترین موارد مورد استفاده در فرایند ترک اعتیاد هستند. علائم ترک از مهم‌ترین موانع ترک اعتیاد برای افراد معتاد است؛ به همین دلیل از این داروها برای کاهش مشکلات ناشی از ترک و تسهیل فرایند ترک اعتیاد استفاده می‌کنند. اما متاسفانه امروزه برخی افراد داروهای ترک اعتیاد را به صورت خودسرانه استفاده می‌کنند و در نتیجه دچار وابستگی و اعتیاد به همین داروها می‌شوند. استفاده از داروهای ترک اعتیاد باید زیر نظر پزشک متخصص صورت گیرد. اگر قصد ترک اعتیاد دارید، بهتر است در قدم اول از یک روانشناس کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید. 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

داروهای ترک اعتیاد

موثرترین دارو ها برای ترک اعتیاد 

 

داروهای ترک اعتیاد

داروهای ترک اعتیاد معمولا جایگزین مواد مخدر می‌شوند و عوارض ترک مواد مخدر را برای فرد معتاد کمتر می‌کنند. از طرف دیگر این داروها درد بدن در فرایند ترک را کاهش می‌دهند. همه این داروها برای کمک به افراد معتاد وارد بازار شده‌اند. این داروها باید طبق دستور پزشک مصرف شوند تا تاثیر مثبت به جا بگذارند. اما افراد با مصرف خودسرانه این داروها جایگزین مناسبی برای مواد مخدر پیدا کرده‌اند و این به وضعیت جسمانی آن‌ها آسیب می‌رساند.

 

انواع داروهای ترک اعتیاد

داروهای ترک اعتیاد انواع متعددی دارند که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

تماس با مشاور

1. بوپرنورفین (ب 2)

بوپرنورفین یا ب2 یکی از داروهای ترک اعتیاد است که برای ترک اعتیاد به هروئین و کوکائین مورد مصرف قرار می‌گیرد. این دارو به عنوان مسکنی برای دردهای بدن مصرف می‌شوند. بوپرنورفین به کاهش بدن درد فرد معتاد کمک بسیاری می‌مکند. بوپرنورفین جایگزینی برای مواد مخدر است و در طول دوره درمان توسط پزشک تجویز می‌گردد. توصیه می‌شود که هیچ وقت این دارو را به صورت خودسرانه مصرف نکنید. بوپرنورفین منجر به وابستگی و اعتیاد شده و پس از مدتی مصرف خودسرانه، برای ترک این دارو هم دچار مشکل می‌شوید.

عوارض مصرف بوپرنورفین (ب2)

از جمله عوارض بوپرنورفین می‌توان به تهوع، استفراغ، آبریزش بینی، سردرد، معده درد، کمردرد و مشکلات تنفسی اشاره کرد. همچنین ممکن است این دارو احساس گرما و تعریق، خستگی، مشکلات در خوابیدن، اضطراب و افسردگی را به همراه داشته باشد. در صورت بروز هر یک از این عوارض فورا درمانگر خود را مطلع سازید. برای آشنایی بیشتر با قرص ب 2 کلیک کنید.

نکته مهم: از تزریق بوپرنورفین داخل رگ جدا خودداری کنید. این کار ممکن است باعث مرگ شود.

2. داروهای ترک اعتیاد | متادون

متادون یک داروی صنعتی و جایگزین دارویی برای مواد افیونی است. متادون بدون اینکه عوارضی به وسعت مواد مخدر داشته باشد به کنترل عوارض ترک کمک می‌کند. این دارو برای ترک مواد مخدر بویژه ترک هروئین تاثیر زیادی دارد. در واقع مصرف این دارو برای ترک هروئین تجویز می‌شود. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه ترک اعتیاد کلیک کنید. 

باید توجه داشت که این دارو خود به خود موجب اعتیاد نمی‌شود بلکه می‌تواند عوارض اعتیاد را کاهش دهد. ممکن است پزشک معالج شما برای دردهای شدید جسمانی نیز متادون را تجویز کند. کسانی که مشکلات تنفسی شدید دارند یا دچار انسداد روده هستند، نمی‌توانند از این دارو استفاده کنند.

عوارض مصرف متادون

داروی متادون باعث سنگینی تنفس در فرد می‌شود. به همین علت است که افراد دارای مشکلات تنفسی نمی‌توانند آن را مصرف کنند. درد قفسه سینه، سردرد و سرگیجه، تپش قبل و دردهای شکمی از جمله دیگر عوارض مصرف متادون هستند. برای آشنایی بیشتر با  نشانه ها و عوراض اعتیاد به متادون کلیک کنید.

3. نالوکسان

نالوکسان یک داروی مهم برای ترک اعتیاد است که طبق تجربه تاثیرات بسیار خوبی به روی افراد معتاد داشته است. نالوکسان برای بیش مصرفی یا مسمومیت حاصل از مصرف مواد مخدر استفاده می‌شود. ممکن است فرد آنقدر مسموم شده باشد که به کما رود؛ این دارو در چنین مواقعی نیز می‌تواند موثر باشد.

عوارض مصرف نالوکسان

جالب است بدانید این دارو سبب اختلال در تمرکز می‌شود. تهوع، بی اشتهایی، استفراغ و تغییرات فشار خون از جمله سایر عوارض مصرف نالوکسان هستند. 

4. داروهای ترک اعتیاد | نالتروکسان

نالتروکسان میل به مصرف مخدر را در فرد کاهش می‌دهد. تا زمانی که این ماده در بدن باشد، فرد لذت ناشی از مصرف مواد مخدر را درک نمی‌کند. در واقع این دارو گیرنده‌های مواد مخدر را به صورت موقتی از کار می‌اندازد. نالتروکسان عملکردی مشابه بوپرنورفین دارد و برای درد و دیگر عوارض دوران ترک مواد مخدر مصرف می‌شود و به بیمار در بهبود حالش کمک می‌کند.

عوارض مصرف نالتروکسان

این دارو باعث عوارض روانی مانند عصبانیت، اضطراب و بی قراری می‌شود. دیگر عوارض جسمانی این دارو شامل تهوع، خشکی دهان، اختلال در خواب، احساس خستگی بیش از حد، کاهش اشتها، درد در ناحیه شکم و سردرد هستند. برای آشنایی بیشتر با دارو یا قرص نالتروکسان کلیک کنید.

5. داروهای ترک اعتیاد | حب الشفاء

این دارو نیز داروی کمتر شناخته شده اما موثری است که به فرد معتاد کمک می‌کند. حب الشفاء اثر بالای تقویتی دارد، ضد درد است و خوشبختانه هیچ گونه وابستگی‌ای ایجاد نمی‌کند. نکته مهم در مصرف این دارو نداشتن وابستگی پس از مصرف است.

عوارض مصرف حب الشفاء

این دارو یک داروی گیاهی است که در کنار داروهای اصلی دیگر مصرف می‌شود. این دارو برای دردهای مزمن جسمانی، ضعف جنسی و دردهای ناشی از التهاب بدن نیز مورد مصرف قرار می‌گیرد.

 

کلام آخر

دقت کنید که مصرف هیچ یک از این داروها به صورت خودسرانه نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه باعث بدتر شدن وضعیت شما نیز می ‌تاثیر دارند. در نتیجه مصرف خودسرانه این داروها ممکن است وابستگی و اعتیاد ایجاد کند. لازم است که حتما زیر نظر پزشک متخصص مصرف دارو را شروع کنید و میزان دارو را دقیقا طبق دستور پزشک مصرف نمایید. معمولا پزشک دوز دارو را به تدریج کمتر می‌کند تا جایی که هیچ وابستگی و اعتیادی باقی نماند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره _ تماس بگیرید.

 

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

داروهای ترک اعتیاد

موثرترین دارو ها برای ترک اعتیاد 



:: برچسب‌ها: داروهای ترک اعتیاد | موثرترین دارو ها برای ترک اعتیاد ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

چرخه پاسخ جنسی در واقع فرآیندی است که به دنبال انواع فعالیت‌های جنسی شامل رابطه جنسی، استمنا و یا انواع دیگر فعالیت‌های جنسی رخ می‌دهد. این چرخه شامل چهارمرحله میل جنسی، برانگیختگی، ارگاسم و فرونشینی است. تقریبا می‌توان گفت که این مراحل نقطه آغاز و پایان مشخصی نداشته و چرخه پاسخ جنسی به صورت یک فرآیند پیوسته اتفاق می‌افتد. دانستن چگونگی واکنش بدن در طول چرخه پاسخ جنسی، به تقویت و بهبود کیفیت رابطه و لذت جنسی کمک فراوانی خواهد کرد؛ البته گاهی یک یا چند مرحله از این چرخه به طور کامل طی نشده و باعث اختلال در چرخه عملکرد جنسی فرد می‌شود که باعث به وجود آمدن اثرات مخرب در رابطه با همسر و یا شریک جنسی خواهد شد که نیازمند ارزیابی و تشخیص علت اختلال در عملکرد جنسی است. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. 

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

منبع:

چرخه پاسخ جنسی چه تاثیری بر نحوه ارتباط جنسی می گذارد؟

 

 

بیشتر بخوانید : شناخت بدن همسر چه ضرورتی دارد؟

 

مراحل چرخه پاسخ جنسی

چرخه جنسی چند مرحله دارد که به شرح زیر هستند:

مرحله اول: میل

چرخه پاسخ جنسی در انسان با میل جنسی آغاز می‌شود. میل جنسی با محرک‌های فیزیکی مانند بوسیدن و نوازش، محرک‌های روانیٰ، دیداری، شنیداری و یا حتی نگاه به یک تصویر ایجاد شده و در واقع نوع محرک جنسی نقشی اساسی در طی شدن بقیه مراحل دارد؛ به نحوی که می‌تواند یک مرحله را طولانی‌تر از حد عادی کرده و یا حتی به قطع آن مرحله منجر شود.

مرحله دوم چرخه پاسخ جنسی : برانگیختگی

این مرحله، در واقع هیجان جنسی قبل از ارگاسم می‌باشد و در آن فرد به وضوح تحریک شده است. افزایش گردش خون و ضربان قلب، تنفس عمیقٰ، افزایش فشار عضلانی و ناله‌های جنسی بی‌اراده در هردو جنس از مشخصه‌های این مرحله است. نعوظ و افزایش اندازه بیضه و سفت شدن کیسه بیضه در مردان و بزرگ شدن کلیتوریس، تغییر رنگ و پرخون شدن لب‌های دستگاه تناسلی داخلی و برآمده شده نوک سینه‌ها در زنان از دیگر تغییرات اختصاصی هر جنس در این مرحله است. این مرحله می‌تواند از چند ثانیه تا چند دقیقه ادامه پیدا کند.ادامه پیدا کردن این مرحله بدون پیشرفت محسوس و نرسیدن به مرحله ارگاسم، می‌تواند باعث سرخوردگی جنسی در فرد شود.

تماس با مشاور

مرحله پلاتو: در برخی از تقسیم بندی‌ها در چرخه پاسخ جنسی، این مرحله را از مرحله برانگیختگی جدا می‌کنند ولی در واقع مرز مشخص و معلومی از مرحله قبل خود ندارد. افزایش بیش از پیش ضربان قلب، تنفس و فشار خونٰ، شدت گرفتن هیجان و لذت جنسی و گسترش تنش عضلانی از آلت جنسی به دیگر اعضای بدن از مشخصه‌های این مرحله است. به عبارت بهتر مرحله پلاتوٰ، همان مرحله برانگیختگی ولی با شدت بیشتر می‌باشد.

مرحله سوم: ارگاسم

این مرحله کوتاه‌ترین مرحله از مراحل چهارگانه چرخه پاسخ جنسی است و در حقیقت اوج لذت جنسی محسوب می‌شود. ارگاسم در مردان با لرزش شدید اول و دوم و با انزال منی همراه است و در انقباض‌های بعدی حجم مایع منی کم می‌شود ولی برای زنان، زمان ارگاسم طولانی‌تر از مردان است و با انقباض عضلات ثلث تحتانی مهبل و عضلات رحم همراه است. برخلاف غالب مردانٰ، ارگاسم در زنان می‌تواند از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد.

مرحله چهارم چرخه پاسخ جنسی : فرونشینی

برگشت بدن به حالت اولیه خود را فرونشینی می‌گویند که در آن بدن از حالت هیجان خارج شدهٰ، فشار خون کاهش پیدا می‌کند و عضلات انقباض خود را از دست می‌دهند. اگر ارگاسم در مرحله قبل اتفاق نیفتاده باشدٰ، فرونشینی با سرعت کمی انجام می‌شود و حس خوشایندی برای فرد نخواهد داشت. یکی از تفاوت‌های مهم در مراحل چرخه پاسخ جنسی مردان و زنان در این مرحله رخ داده که به ٱن دوره مقاومتی گفته می‌شود. در طی این دوره که می‌تواند از چند دقیقه تا چند ساعت به طول بینجامد، مردان تحریک ناپذیری را تجربه خواهند کرد در حالی که زنان در صورت تمایل و با ادامه فرآیند پیش نوازی می‌توانند ارگاسم را برای دفعات بیشتری تجربه نمایند.

 

اختلال در چرخه پاسخ جنسی

اختلال در چرخه پاسخ جنسی یا به عبارت بهتر کژکاری جنسی بیانگر اختلال در یک یا چند مرحله از چرخه پاسخ جنسی است که می‌تواند منشا جسمی و یا روانی داشته باشد که البته اختلالی رایج بوده ولی در سنین بالاتر میزان شیوع بیشتری از آن گزارش شده است.

موارد شایع کژکاری جنسی

اختلال در احساس ذهنی لذت، بی علاقگی و یا عدم تمایل به برقراری رابطه جنسی، مشکلات نعوظٰ، انزال و ارگاسم در مردان و تحریک نشدن واژینال، احساس درد در هنگام آمیزش جنسی و نرسیدن به ارگاسم از جمله کژکاری‌های جنسی رایج در بین زنان است. مراجعه به روانشناس جهت تشخیص اختلال در عملکرد جنسی و دریافت تکنیک‌ها و مشاوره‌های جنسی بهترین راهنما برای درمان مشکلات کژکاری جنسی است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

شماره تماس ذهن نو

 

 

منبع:

چرخه پاسخ جنسی چه تاثیری بر نحوه ارتباط جنسی می گذارد؟



:: برچسب‌ها: چرخه پاسخ جنسی چه تاثیری بر نحوه ارتباط جنسی می گذارد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج کرمانشاه می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در کرمانشاه زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز ازدواج در کرمانشاه 

 ادرس مراکز ازدواج در شهرستان های کرمانشاه 

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج کرمانشاه

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج کرمانشاه

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج کرمانشاه

مرکز آزمایش ازدواج مرکزی کرمانشاه، ابتدای خیابان گمرک، میدان آیت‌الله طالقانی (جوانشیر سابق)
مرکز آزمایش ازدواج کرمانشاه کرمانشاه، میدان حافظیه، آزمایشگاه استخدامی ازدواجی
مرکز آزمایش ازدواج کرمانشاه کرمانشاه، فرهنگیان، فاز دو، ایستگاه ۳، مقابل پارک کوثر
مرکز آزمایش ازدواج معتضدی کرمانشاه ، شهرک حافظیه، ۴۵ متری دوم حافظیه ،جنب مدرسه راهنمایی

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج کرمانشاه

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

منبع:

آدرس مراکز ازدواج در کرمانشاه 

 ادرس مراکز ازدواج در شهرستان های کرمانشاه 



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج کرمانشاه و شهرستان‌های کرمانشاه ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج همدان می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در همدان زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج همدان

 شهرستان‌های همدان 

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج همدان

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج همدان

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج همدان

مرکز آزمایش ازدواج شهید بهشتی همدان، میدان قائم، ابتدای بلوار ارم
مرکز آزمایش ازدواج کوثر همدان، خیابان بوعلی، ساختمان پزشکان شفا، طبقه سوم
مرکز آزمایش ازدواج دکتر حبیبی همدان، خیابان بوعلی، سیزده خانه، برج آریان، طبقه ۵، واحد ۸۵
مرکز آزمایش ازدواج دکتر سیدمهرداد کسایی همدان، خیابان بوعلی، سیزده خانه، کوچه لعلی، مجتمع نوین
مرکز آزمایش ازدواج کبیر همدان همدان، خیابان خواجه رشید، جنب پست بانک، ساختمان خواجه رشید، طبقه اول

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج همدان

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج همدان

 شهرستان‌های همدان 



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج همدان و شهرستان‌های همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

تاثیر دوستان در اعتیاد تا چه حد است؟ آیا داشتن دوستان ناباب لزوما به اعتیاد و انجام رفتارهای پرخطر منجر می‌شود؟ از نظر روانشناسان فشار گروه دوستان به خصوص در دوران نوجوانی تاثیر زیادی در گرایش به مواد و اعتیاد دارد. با این حال با گذشت سن هرچقدر افراد بتوانند شخصیت محکم تر و اعتماد به نفس بالاتری را شکل دهند می‌توانند از تاثیر دوستان بر رفتارهای خود تا حد زیادی بکاهند. ما در ادامه این مقاله در مورد تاثیر دوستان در گرایش به اعتیاد و راه‌های مقابله با این موضوع توضیحات بیشتری ارائه کرده‌ایم. بهره بردن از مشاوره روانشناسی به خانواده‌ها کمک می‌کند تا در کاهش مشکلات خود با فرزندانشان گام بردارند و رفتار صحیحی با آنان داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید : اعتیاد چیست | تعریف و آشنایی با ماهیت اعتیاد

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

تاثیر دوستان در اعتیاد

 دوستان چقدر در اعتیاد موثر هستند؟

 

تاثیر دوستان در اعتیاد | گروه دوستان چگونه می‌توانند باعث اعتیاد فرد شوند؟

داشتن دوستان مصرف کننده مواد یکی از عوامل خطر مهمی است که در گرایش افراد به اعتیاد نقش مهمی ایفا می‌کند. این مسئله به خصوص در دوره نوجوانی بیش از هر زمان دیگری خود را نشان می‌دهد چرا که در این زمان افراد برای یافتن هویت دلخواه خود تا حد زیادی به گروه دوستان وابسته هستند.

آن‌ها بیش از هر زمانی نیازمند این می‌باشند که در بین همسالان خود یا سایر گروه‌های دوستانه‌ای که با آن‌ها ارزش مشترکی دارند پذیرفته شوند. در این شرایط اگر فرد از اعتماد به نفس کافی برخوردار نباشد یا تمام هویت خود را به دوستانش گره بزند احتمال دارد درخواست انجام هر کاری را از جانب آن‌ها بپذیرد. در واقع ترس از طرد شدن، تمسخر و مواردی از این دست باعث می‌شود که افراد نتوانند به دوستان خود برای مصرف مواد نه بگویند و به همین خاطر ناخواسته در فرایند اعتیاد درگیر شوند.

 

تماس با مشاور

پیشگیری از تاثیر دوستان در اعتیاد

برای اینکه بتوانید از تاثیر دوستان بر رفتارهای خود بکاهید در نظر گرفتن برخی توصیه‌ها می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. ما در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

 

بیشتر بخوانید : اعتیاد در نوجوانان | علائم خطر اعتیاد در نوجوانان

 

1- تقویت اعتماد به نفس

اعتماد به نفس که به معنای اعتقاد به توانمندی‌ها و ارزشمندی وجود خود است در تاثیرگذاری دوستان بر رفتارهای ما نقش بسزایی ایفا می‌کند. در واقع افرادی که اعتماد به نفس پایین تری دارند در برابر دوستان ناباب آسیب پذیرتر هستند و بیشتر احتمال دارد که درخواست‌های نامعقول آن‌ها را نیز بی چون و چرا بپذیرند چرا که این افراد در باطن بر این باورند که همواره دیگران تصمیم‌های بهتری می‌گیرند و رفتارهای درست‌تری انجام می‌دهند. همین امر باعث می‌شود که نتوانند به خود برای مقاومت کردن در برابر مصرف مواد اعتماد کنند.

2- تاثیر دوستان در اعتیاد | آموختن مهارت نه گفتن

عدم برخورداری از مهارت جرات مندی و توانایی کافی برای “نه” گفتن یکی از عوامل بسیار مهمی است که باعث می‌شود دوستان به راحتی بتوانند رفتارهای ما را کنترل کنند. بسیار اهمیت دارد که افراد از همان سنین پایین در مورد حقوق خود در روابط بین فردی آموزش ببیند و در صورت لزوم بتوانند با قاطعیت با درخواست‌های نامعقول پیرامون خود مخالفت کنند. در واقع در بسیاری از موارد افراد می‌دانند که مصرف مواد می‌تواند خطرناک باشد اما وقتی پیشنهاد این کار از جانب دوستان مطرح می‌شود نمی‌دانند که چگونه باید با این موضوع مخالفت کنند.

گفتن جملات ساده‌ای نظیر “نه نمی‌خواهم امتحان کنم”، تکرار صریح آن و ترک کردن به موقع محیط در صورت وجود فشار زیاد از جمله رفتارهای بسیار موثری است که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند. اگر احساس می‌کنید خود یا فرزندتان از مهارت جرات مندی کافی برخوردار نیستید و نمی‌توانید به راحتی نه بگویید برای افزایش مهارت خود در این حوزه می‌توانید از یک روانسناس کمک بگیرید. همچنین شرکت در کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی و مطالعه کتاب‌های خودیاری که در این زمینه نوشته شد‌ه‌اند می‌توانند تا حد زیادی به شما کمک کنند.

3- امتحان کردن مسیرهای جدید

برخی افراد از امتحان کردن مسیرهای جدید می‌ترسند. همین موضوع باعث می‌شود که به مسیرهای غلط ادامه دهند و احساس کنند هیچ راهی به جز طی کردن آن‌ها ندارند. برای مثال بعضی از نوجوانان یا حتی بزرگسالان فکر می‌کنند در صورتی که از جانب گروه دوستان خود طرد شوند هرگز نمی‌توانند افراد جدیدی را در زندگی خود بیابند. از همین رو حاضرند به درخواست‌های نامعقول آن‌ها برای مصرف مواد نیز تن بدهند. در واقع ترس از تنها ماندن و پذیرفته نشدن از جانب دوستان، اجازه ابراز وجود صحیح را از آن‌ها می‌گیرد.

این در حالی است که هیچ چیز به جز باورهای خود شما نمی‌تواند مانع از این شود که بخواهید مسیرهای جدید را امتحان کنید. کافی است مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کرده و با اعتماد به نفس بیشتری در زندگی پیش بروید.

4- تاثیر دوستان در اعتیاد | کمک به هویت یابی نوجوانان

نوجوانان در این برهه حساس از زندگی خود به کمک دوستانشان می‌خواهند به تعریف جدیدی از خود دست یابند. اگر فرزند نوجوانی دارید لازم است به او کمک کنید تا علایق و استعدادهایش را کشف کند و علاوه بر گروه دوستان به دستاوردهای خود نیز تکیه کند. این امر به او کمک می‌کند که احساس توانمندی و خودکارآمدی بالاتری را درونش شکل بدهد و به این ترتیب راحت تر بتواند در برابر دوستان ناباب مقاومت به خرج دهد.

5- تامین نیاز به تعلق

افراد به خصوص در نوجوانی نیاز دارند که به افراد مهم زندگی خود تعلق داشته باشند. بسیار مهم است که بتوانید منبع امنی برای فرزند خود باشید و به او نشان دهید کانون خانواده همواره محل امنی برای ارضای نیازهای عاطفی اش خواهد بود. این امر به او کمک می‌کند که برای رفع تنش‌ها و برطرف کردن نیازهای روانی خود به سمت گروه‌های ناسالم و رفتارهای پرخطر پناه نبرد.

جدا کردن فرزند از دوستان ناباب

با شروع دوران بلوغ نیاز به استقلال در نوجوانان بیشتر از پیش می شود. از طرفی گروه هم سن ها نقش مهم تر و پررنگ تری در تصمیم گیری ها ایفا می کنند. در این شرایط والدین به دلیل ارتباطی که پیشتر با فرزندشان داشتند، انتظار دارند بی چون و چرا از اوامر آن ها پیروی شود. با رد شدن اوامر والدین و سرپیچی های پنهان و عیان فرزند، شعله های نزاع بیشتر شده و شاهد از دور شدن هر چه بیشتر والدین از فرزندان هستیم.

 

بیشتر بخوانید : ترک اعتیاد | بهترین و جدیدترین راه های ترک اعتیاد

 

اقدامات لازم توسط والدین

پس والدین در قدم اول باید بدانند با بزرگ تر شدن فرزندشان نوع ارتباط و حتی کلام آن ها نیز باید تغییر کند. جدا کردن و تلاش برای دور کردن فرزندتان از دوستانش او را در مقابل شما قرار خواهد داد. در عوض با شناختی که از فرزندتان دارید باید در این برهه بیشتر از پیش احساس همدردی و درک را در او پرورش دهید. این گونه زحمات شما در تربیت او اتلاف نخواهد شد. توصیه می‌کنیم در صورتی که متوجه هر نوع تغییر رفتار و یا ظن در اعتیاد او شدید تنها با متخصص در این باره صحبت کنید. برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

چگونه می‌توانم بر دوستان فرزندم در دوره نوجوانی کنترل داشته باشم بدون اینکه با مقاومت او مواجه شوم؟

بسیار اهمیت دارد که در مقابل فرزندتان از دوستانش بدگویی نکنید و برای شخصیت آن‌ها ارزش قائل باشید. به جای تلاش برای کنترل سعی کنید نظارت غیر مستقیمی را اتخاذ کنید. برای مثال می‌توانید با دوستان فرزندتان آشنا شوید، گاهی آن‌ها را به منزل دعوت کرده و در تلاش باشید تا با خانواده‌های آن‌ها نیز ارتباط برقرار کنید.

 

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

تاثیر دوستان در اعتیاد

 دوستان چقدر در اعتیاد موثر هستند؟

 



:: برچسب‌ها: تاثیر دوستان در اعتیاد | دوستان چقدر در اعتیاد موثر هستند؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 781
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج کرمان می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در کرمان زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

 ادرس مراکز آزمایش ازدواج در کرمان و شهرستان های کرمان 

 

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج کرمان

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج کرمان

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج کرمان

مرکز آزمایش ازدواج دکتر بذر افشان کرمان، خیابان جهاد، بین کوچه ۶و۸، ساختمان البرز
مرکز آزمایش ازدواج جوادالائمه (ع) کرمان، خیابان ابوذرشمالی، کوچه شماره ۲۵، مجتمع تخصصی درمانی جوادالائمه (ع)
مرکز آزمایش ازدواج دکتر میرحسینی کرمان، ابتدای بلوار جهاد، ساختمان پزشکان

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج کرمان

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

 ادرس مراکز آزمایش ازدواج در کرمان و شهرستان های کرمان 



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج کرمان و شهرستان‌های کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج کرمان می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در کرمان زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

 ادرس مراکز آزمایش ازدواج در کرمان و شهرستان های کرمان 

 

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج کرمان

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج کرمان

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج کرمان

مرکز آزمایش ازدواج دکتر بذر افشان کرمان، خیابان جهاد، بین کوچه ۶و۸، ساختمان البرز
مرکز آزمایش ازدواج جوادالائمه (ع) کرمان، خیابان ابوذرشمالی، کوچه شماره ۲۵، مجتمع تخصصی درمانی جوادالائمه (ع)
مرکز آزمایش ازدواج دکتر میرحسینی کرمان، ابتدای بلوار جهاد، ساختمان پزشکان

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج کرمان

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

 ادرس مراکز آزمایش ازدواج در کرمان و شهرستان های کرمان 



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج کرمان و شهرستان‌های کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج ساری می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در ساری زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج ساری و شهرستان‌های مازندران

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج ساری

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج ساری

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج ساری

مرکز آزمایش ازدواج میلاد مازندران، ساری، بلوار مازندران، روبروی بیمارستان امام (ره)، جنب داروخانه دکتر بهاری
مرکز آزمایش ازدواج فجر مازندران، ساری، ابتدای بلوار کشاورز، ساختمان دکتر دادخواه
مرکز آزمایش ازدواج نوین ژنتیک مازندران، ساری، بلوار فرح آباد، کوچه فرح آباد چهارم (جنب قنادی پاسارگاد)
مرکز آزمایش ازدواج دانشگاه علوم پزشکی بابل مازندران، بابل، خیابان گنج افروز، دانشگاه علوم پزشکی بابل
مرکز آزمایش ازدواج پاستور بابل مازندران، بابل، چهاراه فرهنگ، جنب داروخانه اتحاد
مرکز آزمایش ازدواج دکتر پروانه دانشمند مازندران، آمل، خیابان ۱۷ شهریور، کوچه ی شهید مازندرانی، تقاطع آفتاب یکم، ساختمان ایران مهر
مرکز آزمایش ازدواج هاشمی سید محمد باقر ژنتیک خاص مازندران، ساری، خیابان قارن، کوچه رضایی

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج رشت

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج ساری و شهرستان‌های مازندران



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج ساری و شهرستان‌های مازندران ,
:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر اینکه باعث آسیب مستقیم به خود شخص مصرف کننده می‌شود به طور غیر مستقیم بر افراد دیگر از جمله کودکان هم تاثیر منفی می‌گذارد. به طور معمول کودکانی که در زندگی آنان یکی از اعضای خانواده با مشکل اعتیاد روبرو است، مشکلات زیادی را به واسطه اعتیاد هر یک از اعضای خانواده تجربه می‌کنند. در واقع کودک در این حالت مصرف کننده منفعل است. این مسئله می‌تواند آسیب‌های جسمانی و روانی را برای کودک به وجود بیاورد که دانستن این مسائل می‌تواند برای خانواده‌ها کمک کننده شده تا به طور ناخواسته کودکان خود را درگیر آسیب‌ها و ضرر‌های اعتیاد نکنند. همچنین بهره بردن از مشاوره اعتیاد می‌تواند در کاهش مشکلاتی از این دست کمک کننده باشد.

 

بیشتر بخوانید : ترک اعتیاد | بهترین و جدیدترین راه های ترک اعتیاد

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

تاثیر اعتیاد بر کودکان

 عوارض دود و مواد مخدر بر کودک

 

 

تاثیر اعتیاد بر کودکان

والدین و اعضای خانواده مهمترین و تاثیرگذارترین الگوی کودک هستند. به کودکانی که دوران کودکی خود را در خانواده‌ای که اعضای آن معتاد هستند، می‌گذرانند کودکان اعتیاد گفته می‌شود. اعتیاد والدین و اعضای خانواده علاوه بر تاثیر منفی بر خود شخص بر کودکان هم اثرات مخربی دارد. رایج‌ترین مسئله‌ای که برای کودکان پیش می‌آید این است که در بزرگسالی به نسبت سایر افراد بیشتر به مصرف اعتیاد گرایش پیدا می‌کنند. علاوه بر این مسئله، کودکان آسیب‌های روانی و جسمانی هم تجربه می‌کنند که می‌تواند در جنبه‌های مختلف زندگی کودک مشکلاتی را به وجود بیاورد.

آسیب‌های روانی اعتیاد بر کودکان

تاثیر اعتیاد بر مغز

اضطراب می‌تواند بر قسمتی از مغز به نام سیستم لیمبیک تاثیر منفی بگذارد و هیجانات و احساسات کودک را تحت تاثیر قرار دهد. این ناحیه از مغز مسئول فعالیت‌های مختلفی نظیر کنترل حالت‌های هیجانی، رفتار و خلق، ترس و… می‌باشد که برهم خوردن تعادل این قسمت از مغز تاثیر منفی بر هیجان، خلق و رفتار کودک دارد.

تاثیر اعتیاد بر کودکان | پرخاشگری

کودکان اعتیاد به نسبت سایر کودکان پرخاشگری بیشتری از خود نشان می‌دهند. به عبارتی این کودکان نسبت به همسالانشان تحریک‌پذیرتر هستند و برای هر موضوع کوچک و کم اهمیتی لجبازی و پرخاشگری می‌کنند.

تماس با مشاور

عدم احساس امنیت روانی

داشتن والدینی معتاد باعث می‌شود تا رفتارهای اعضای خانواده غیر قابل پیش‌بینی باشد از این جهت کودک در خانواده زندگی پر تنشی را تجربه می‌کند. همه کودکان تمایل دارند تا در یک محیط ایمن رشد کنند اما اعتیاد اعضای خانواده و درگیری‌های مرتبط با آن زندگی را برای کودکان ناامن می‌کند که این مسئله می‌تواند منجر به بوجود آمدن اضطراب شدیدی در کودک شود.

تاثیر اعتیاد بر کودکان | ناامیدی

کودکانی که با والدین معتاد بزرگ می‌شوند نسبت به آینده ناامید می‌گردند. کودکان در این وضعیت خود را قربانی شرایط دانسته و به نوعی منفعل می‌شوند. همچنین آن‌ها برای زندگی بهتر و نجات از این شرایط تلاشی نمی‌کنند.

کاهش اعتماد به نفس

کودکان معمولاً در این خانواده‌ها همیشه سرکوب و تحقیر می‌شوند و ابراز وجود برای آن‌ها امکان پذیر نیست. همچنین از آنجایی که اعتیاد یک مسئله پذیرفته شده در جامعه نمی‌باشد، این کودکان به دلیل شرایط خانوادگی خود در مقابل همسالان و دوستان خود اعتماد به نفس کمتری دارند و معمولاً این مسئله را پنهان می‌کنند.

تاثیر اعتیاد بر کودکان | مشکلات تحصیلی

وجود مشکلات تحصیلی در کودکان همیشه نشان دهنده یک مشکل و آسیب در کودک یا خانواده کودک است. بسیاری از کودکانی که والدین معتاد دارند عملکرد تحصیلی مناسبی نداشته و با افت تحصیلی مواجهه می‌شوند. در اولویت نبودن تحصیل برای کودکان در این خانواده‌ها، نبود کسی که بتواند در درس‌ها به کودک کمک کند و همچنین مشکلات غیرقابل پیش بینی باعث می‌شود تا کودکان از نظر تحصیلی عملکرد ضعیف‌تری داشته باشند.

ابتلا به اختلالات روانی

کودکان اعتیاد به طور میانگین به نسبت همسالان خود بیشتر مستعد ابتلا به اختلالات روانی نظیر افسردگی، اضطراب، مشکلات خواب و آسیب‌های شناختی هستند.

 

بیشتر بخوانید : پیشگیری از اعتیاد در نوجوانان | راه های پیشگیری از اعتیاد

 

آسیب‌های جسمانی اعتیاد بر کودکان

مشکلات گوارشی

معمولاً به دلیل استرس‌های روانی و عدم تغذیه سالم کودکان درگیر مشکلاتی مانند کولیت معده یا سندرم روده تحریک‌پذیر می‌شوند.

تاثیر اعتیاد بر کودکان | مشکلات تنفسی

رایج ترین مسئله‌ای که برای کودکان اعتیاد پیش می‌آید مشکلات تنفسی نظیر آسم و آلرژی‌های تنفسی است. درست است که کودکان به طور مستقیم مواد مخدر مصرف نمی‌کنند اما دود ناشی از مواد مخدر بر ریه کودکان تاثیر منفی می‌گذارد و آن‌ها را مستعد ابتلا به مشکلات تنفسی می‌کند.

سوء استفاده جسمی و جنسی

اکثر کودکان اعتیاد، توسط افراد معتاد در خانواده مورد سوء استفاده جسمی و گاهی جنسی قرار می‌گیرند. معمولاً اعضای معتاد خانواده کودک را مجبور به تهیه مواد مخدر می‌کنند و در صورت امتنا کودک به این کار، او را تنبیه کرده و مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

تاثیر اعتیاد بر نوزادان

اگر مادر در دوران بارداری به مصرف یک ماده خاص اعتیاد داشته باشد فرزندی با علائم اعتیاد به دنیا می‌آورد. در واقع فرزند از ابتدای تولد معتاد محسوب می‌شود و سندرم محرومیت از مواد مخدر را تجربه می‌کند. این مسئله باعث می‌شود تا نوزاد علائمی مانند نخوردن شیر، گریه و بی قرار شدید، ناآرامی، کمبود خواب، کم وزنی و نارسی و در برخی مواقع مشکلات هوشی را تجربه کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

آیا اعتیاد اعضای خانواده منجر به معتاد شدن کودک در بزرگسالی می‌شود؟

به طور کلی کودکان اعتیاد، به نسبت همسالان خود در آینده به احتمال بیشتری به مصرف مواد گرایش پیدا می‌کنند، اما قبل از اینکه بخواهید نگران اعتیاد در بزرگسالی کودک باشید، باید توجه کنید که وجود یک فرد معتاد در خانواده می‌تواند تهدیدی برای سلامت جسم و روان در همان دوران کودکی باشد.

 

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

تاثیر اعتیاد بر کودکان

 عوارض دود و مواد مخدر بر کودک



:: برچسب‌ها: تاثیر اعتیاد بر کودکان | عوارض دود و مواد مخدر بر کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

رفتار با رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد برای همه افراد یک مساله سخت و چالش‌زاست. امروزه در جامعه مسئله اعتیاد به مقدار زیادی گسترش پیدا کرده و ممکن است هر فردی درگیر اعتیاد شود. یکی از دشوارترین تجربه‌های زندگی، اعتیاد داشتن یکی از اعضای خانواده یا نزدیکان است. امکان دارد که بسیاری از والدین، همسران و… نسبت به رفتار فرزند یا همسرشان در مورد اعتیاد مشکوک شوند. افراد در چنین مواقعی معمولاً واکنش‌های هیجانی نشان می‌دهند و اطلاعاتی در مورد نحوه صحیح رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد ندارند. این مسئله باعث می‌شود تا مشکلات با فردی که مشکوک به اعتیاد است بیشتر شود و مسئله را پیچیده‌تر کند. از این جهت دانش و اطلاعات بیشتر در ارتباط با رفتار صحیح با افراد مشکوک به اعتیاد امری ضروری به نظر می‌رسد.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد 

تشخیص اعتیاد

 راه های تشخیص اعتیاد 

 

بیشتر بخوانید : ترک اعتیاد | بهترین و جدیدترین راه های ترک اعتیاد

 

منظور از اعتیاد چیست؟

به زبان ساده اعتیاد به معنای عادت کردن است و می‌توان شامل عادت به هرچیزی باشد. اما آن چیزی که بیشترین آسیب را برای افراد و خانواده‌ها به وجود می‌آورد اعتیاد به مواد مخدر است. می‌توان گفت عادت کردن فرد به مصرف یک ماده خاص، اعتیاد به مواد تعریف می‌شود. به طور کلی مواد مخدر به صورت شیمیایی و به صورت طبیعی و گیاهی وجود دارند. از آن‌جایی که مواد مخدر باعث ایجاد تغییراتی در مغز و بدن فرد می‌شوند، می‌توانند آسیب‌های جسمانی و روانی زیادی برای فرد مصرف کننده و حتی اطرافیان فرد به وجود بیاورد.

 

اهمیت کسب اطلاعات صحیح درباره رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد

در هر محیط و خانواده‌ای ممکن است فردی به تازگی درگیر اعتیاد شده باشد. آنچه که در ابتدای مسیر اهمیت دارد واکنش صحیح و مدیریت هیجان توسط شماست. زیرا رایج‌ترین پاسخ افراد معتاد، انکار است و با کمی پرس و جو و فشار مسئله را به کلی انکار می‌کنند. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات و فشارهای روانی درگیر اعتیاد می‌شوند و کنجکاوی و فشار از طرف شما برای پی بردن به این موضوع می‌تواند وضعیت را برای فرد معتاد سخت‌تر و پیچیده‌تر کند و بحران جدیدی را به وجود بیاورد. در نتیجه بهتر است سنجیده عمل کنید و اقدام فوری انجام ندهید.

تماس با مشاور

 

رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد | آشنایی با نشانه‌های مصرف مواد مخدر

به طور کلی مواردی وجود دارد که قبل از برخورد با فرد مشکوک به اعتیاد باید به آن توجه کنید. یک مسئله حائز اهمیت این است که تغییرات ناگهانی در ظاهر و رفتارهای یک شخص لزوما به معنی اعتیاد داشتن نیست. توصیه می‌شود در این زمینه حتما با یک پزشک یا روانشناس متخصص در زمینه اعتیاد گفتگو کنید. با این حال هرچه این موارد بیشتر باشد، به احتمال زیادتری فرد گرفتار اعتیاد شده است:

_تغییرات ظاهری و عدم رسیدگی به وضعیت ظاهر

_تغییرات خلقی

_انجام رفتارهایی که شباهت به رفتارهای گذشته فرد ندارد

_کاهش کیفیت در زمینه تحصیل یا کار

_بی‌توجهی به مسائل زندگی

_کاهش علاقه به فعالیت‌های سالم مانند ورزش کردن و پیاده روی

_بوی بدن دهان و بدن

_بی اشتهایی یا اشتهای زیاد

_عرق کردن زیاد

_آبریزش بینی، عطسه، خماری

_چرت زدن مکرر

_بی قراری و بی حوصلگی

_بی نظمی در خواب

 

بیشتر بخوانید : رفتار با معتاد | نحوه برخورد با معتاد چگونه باید باشد؟

 

نحوه رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد

برای اینکه بهترین عملکرد را از خودتان در چنین مواقعی نشان دهید باید نحوه رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد را بلد باشید. این کار باعث می‌شود تا ارتباط صحیح‌تری با فرد مورد نظر برقرار نمایید.

1. مدیریت هیجان

گام اول در نحوه برخورد صحیح با افراد مشکوک به اعتیاد مدیریت و کنترل هیجانات خود است. در بسیاری از موارد تصمیم گیری و رفتار از روی هیجان منجر به قضاوت اشتباه می‌شود. همچنین اگر قضاوتتان درست هم باشد نباید شتاب زده عمل کنید، زیرا این کار منجر به شکل گیری احساس منفی، سرزنش، خشم و انکار از طرف مقابل می‌شود.  

2. اطمینان یابی

پس از مدیریت هیجان و تصمیم گیری غیرعجولانه، از میزان آگاهی و شناخت نسبت به طرف مقابلتان اطمینان حاصل کنید. اگر شناخت دقیقی از ویژگی‌ها و رفتارهای طرف مورد نظرتان ندارید و یا اگر از علائم اعتیاد به مواد مخدر اطلاعات کافی ندارید، بهتر است تصمیمی نگیرید و با یک مشاور و یا روانشناس متخصص در زمینه اعتیاد صحبت کنید.

3. رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد | بهبود ارتباط

در مواردی صحبت کردن با فردی که از نظر شما مشکوک است، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. ممکن است فرد مشکوک به دلیل مشکلات زندگی و فشارهای روانی و استرس دچار پریشانی روانی و تغییر رفتار شده باشد که ارتباطی با مصرف مواد مخدر نداشته باشد. در نتیجه صحبت کردن و تلاش برای بهبود ارتباط با فرد می‌تواند کمک کننده باشد.

4. صبحت با اعضای خانواده یا دوست

اگر از تصمیم خود اطمینان کافی ندارید، می‌توانید این مسئله را با یکی از اعضای خانواده یا دوست نزدیک فرد در میان بگذارید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست بیاورید. با این حال بهتر است بدانید که کنجکاوی و پرس و جوی زیاد اقدامی صحیح نیست.

5. رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد | گفتگو با روانشناس

بهترین اقدامی که می‌توانید انجام دهید این است که با یک مشاور یا روانشناس مطلع در زمینه اعتیاد گفتگو کنید. زیرا شرایط برای هر کس متفاوت است و برای گرفتن بهترین تصمیم درباره برخورد با فرد مشکوک به اعتیاد به ارزیابی دقیقی از شرایط نیاز دارید. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

_آیا هر تغییر حالات و ویژگی‌های ناگهانی نشانه اعتیاد است؟

یکی از مشخصه‌های افراد معتاد تغییر ویژگی و حالات فرد است که به وضوح با رفتار گذشته فرد متفاوت می‌باشد. اما باید در نظر داشت که هر تغییر حالت و ویژگی را نمی‌توان نشانه اعتیاد در نظر گرفت. در نتیجه برای این که بتوانید فرد معتاد از غیر معتاد را تشخیص دهید باید علائم اعتیاد را به خوبی بشناسید.

 

شماره تماس ذهن نو

منبع:

رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد 

تشخیص اعتیاد

 راه های تشخیص اعتیاد 

 



:: برچسب‌ها: رفتار با افراد مشکوک به اعتیاد و راه های تشخیص آن ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا از نیاز های همسر خود اطلاع دارید؟ تداوم و پایداری یک رابطه عاشقانه در قلب زندگی زناشویی بستگی زیادی به این موضوع دارد که زن و مرد بتوانند نیازهای خود را در ضمن رابطه زناشویی بر طرف نموده و با کمال آرامش در کنار همسر خود زندگی کنند. اما برخی از زوجین به نیازهای همسر خود توجهی ندارند و یا توجه زیادی به نیازهای او نشان می‌دهند و خود را نادیده می‌گیرند. هر دو حالت منجر به نارضایتی طرفین و کاهش کیفیت رضایت زناشویی می‌شود. با آگاهی از نیازهای همسر و چگونگی برطرف کردن آن‌ها و همچنین کمک گرفتن از یک فرد متخصص می‌توانید زندگی مشترک شاد و عاشقانه‌تری داشته باشید. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه مشاوره ازدواج کلیک کنید. 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

منبع:

نیاز های همسر

 توجه به نیازهای روحی و روانی همسر

 

 

 

مهم‌ترین نیاز های همسر

زن و مرد هر کدام  در نقش همسر وظیفه‌ای در تامین نیازهای طرف مقابل دارند و همچنین از طرف مقابل انتظار تامین نیازهای خود را نیز دارند. در ادامه به مهم‌ترین نیاز های همسر اشاره می‌شود که تامین این نیازها می‌تواند یک زندگی بی دغدغه برای هردو فرد فراهم آورد:

1. نیاز به توجه

 توجه نمودن به همسر و حفظ حرمت وی مهم‌ترین عامل در تداوم یک رابطه عاشقانه است. همسر نیاز دارد که مورد توجه قرار بگیرید، این نیاز به توجه حتی در هنگام صحبت کردن نیز احساس می‌شود. وقتی وی شروع به صحبت می‌کند، دوست دارد که توسط همسر خود شنیده شود. گوش کردن به صحبت‌های او با تمام توجه، باعث می‌شود وی حس ارزشمندی کرده و از اینکه مورد توجه قرار گرفته خوشحال شود.

2. نیاز به مهربانی و محبت

عطوفت و مهربانی که زن یا مرد نسبت به همسر خود ابراز می‌کند، روح  و روان همسر را سرشار از لذت می‌نماید. زن یا مرد نیاز دارد که با وی با مهربانی برخورد شود و مورد لطف قرار بگیرد. این نیاز بلاخص در مورد زنان که دارای ویژگی‌های شخصیتی حساس و رمانتیک هستند بیشتر احساس می‌شود. وقتی زن مورد مهربانی از طرف همسر خود قرار بگیرد، کانون خانواده فضای گرم‌تر و صمیمانه‌تر را تجربه خواهد کرد.

تماس با مشاور

3. نیاز های همسر | احترام به خواسته‌های یکدیگر

زن یا مرد بودن جدای از نقش همسری، دارای شخصیت‌هایی کاملا مستقل هستند که احساسات، افکار و خواسته‌هایی متفاوت دارند. مردان دوست دارند که هر روز موفقیت‌های بیشتری کسب کنند و برای رسیدن به این هدف ممکن است نیازمند باشند مدت زمان بیشتری کار کنند. زنان دوست دارند که به دوستان و آشنایان خود سر بزنند و یا به طور مستقل فعالیت آزادانه داشته باشند. در این موارد بهتر است زن و مرد با کمال متانت و منطق با یکدیگر به گفتگو بنشینند و با توجه به خواسته‌های همسر خود بهترین تصمیمات را بگیرند.

4. رابطه جنسی

 یکی از دلایل گرایش زن و مرد به ازدواج و تشکیل خانواده برقراری رابطه جنسی است. مردان گرایش زیادی به این رابطه دارند و این در حالی است که زنان بیشتر به نوازش عاشقانه نیازمند هستند. توجه به این موضوع می‌تواند در تداوم زندگی زناشویی نقش بسزایی داشته باشد. مردان باید بدانند که همسرشان دوست دارد مورد نوازش قرار بگیرد. به این ترتیب رابطه لذت بخش‌تر خواهد بود و حتی مردان نیز لذت بیشتری خواهند برد.

5. نیاز های همسر | نیاز مالی

 اگر چه به طور معمول رایج است که مردان، نان آور خانواده باشند و هزینه‌های زندگی را تامین نمایند اما این تامین هزینه‌ها باید در کمال حفظ حرمت زن باشد. زن نباید این احساس را داشته باشد که برای دریافت کردن پول از جانب همسر خود، مورد تحقیر قرار می‌گیرد. بنابراین پسندیده است که مردان مبالغی را روزانه در منزل بگذارند تا همسر با حفظ غرور بتواند آن را برداشته و خرج نماید.

6. نیاز به حمایت کننده

زنان به دلیل شرایط جسمانی خود معمولا آسیب پذیرتر و شکننده‌تر هستند. این در حالی است که مردان در زمان تصمیم گیری‌های خود دوست دارند یک حامی داشته باشند که آن‌ها را تشویق نماید. به همین دلیل هیچ تفاوتی نمی‌کند که نیاز به حامی از طرف زنان بیشتر احساس می‌شود یا از طرف مردان، هر دو آن‌ها در زمان و شرایط خاصی به یک حامی نیاز پیدا می‌کنند. و وقتی همسر وظایف حمایت کنندگی عاطفی و جسمانی خود را به نحو احسن انجام دهد، وابستگی روحی بین زن و شوهر افزایش می‌یابد.

7. نیاز های همسر | قدردانی و تشکر کردن

معمولا زن ساعت‌ها در منزل به کار می‌پردازد و فضای خانه را مرتب می‌کند و یا مرد مدت زمان زیادی کار کرده و خسته می‌شود. در این حالت هر دو نیاز دارند که توسط همسر خود درک شوند. با قدردانی از زحمات همسر، وی مشتاق‌تر می‌شود که خدمات بیشتری به همسر خود ارائه دهد زیرا می‌داند که او ارزش این زحمات را می‌فهمد و برای او ارزش قائل است.

 

بیشتر بخوانید : مهارت های لازم برای ازدواج | شایستگی های لازم برای ازدواج

 

نتیجه‌گیری

اگر چه نیازهای فوق به طور مشترک در بین زن و مرد وجود دارد اما برخی از این نیاز‌ها در زن و برخی در مرد نمود بیشتری دارد. به عبارت دیگر بنابر ویژگی‌های شخصیتی زن و مرد می‌توان نیازهای اساسی هر کدام را در موارد به خصوصی طبقه بندی کرد. زنان به محبت بیشتر نیازمند هستند و هر چقدر بیشتر مورد توجه و محبت قرار بگیرند به همان نسبت مردان، شاهد یک زندگی عاشقانه و رمانتیک خواهند بود. زنان نیز باید بدانند که مردان احتیاج دارند که غرور و شخصیت خود را حفظ کنند. بنابراین باید به همسر خود اعتماد بیشتری داشته باشید و به غرور او لطمه نزنید. برای کسب اطلاعات در زمینه ازدواج موفق کلیک کنید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

_مهم‌ترین نیاز های همسر چیست؟

زن و مرد هر کدام در نقش همسر یک سری نیازهای مشترک و یک سری نیازهای مخصوص به خود را دارند برای مثال مردها نیاز به دریافت احساس قدرت ازجانب همسر داشته و زنان نیاز به محبت بیشتری دارند. زن و مرد هر دو نیاز به احترام و درک یکدیگر در شرایط مختلف زندگی را دارند.

_چگونه می‌توان نیاز های همسر را تامین کرد؟

برای تامین نیاز های همسر ابتدا باید این نیازها شناخته شود. زن و مرد دنیای متفاوت و نیازهای میتقلی دارند. شناخت دنیای زن‌ها توسط مردان و برعکس باعث می‌شود هر دو طرف بتوانند زندگی عاشقانه و بدون تنشی را برای یکدیگر فراهم نمایند. با کمک گرفتن از یک روانشناس می‌توانید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

 

شماره تماس ذهن نومنبع:

نیاز های همسر

 توجه به نیازهای روحی و روانی همسر

 



:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج شیراز می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در شیراز زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

 

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج شیراز و شهرستان‌های فارس

 

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج شیراز

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج شیراز

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج شیراز

مرکز آزمایش ازدواج مرکزی فارس، داراب، خیابان ۲۲بهمن، آزمایشگاه مرکزی(بیمارستان قدیم)
مرکز آزمایش ازدواج شهدای گمنام  فارس، شیراز، بین پل حسین آباد و میدان صنایع، کوچه ۳۶ میرزای شیرازی
مرکز آزمایش ازدواج پیوند شیراز  فارس، شیراز، خیابان اردیبهشت، حدفاصل ۲۰ متری و صورتگر، نبش کوچه ۲
مرکز آزمایش ازدواج شهرستان شیراز-والفجر  فارس، شیراز، خیابان شهدای امدادگر، جنب فرمانداری، مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز
مرکز آزمایش ازدواج دکتر گودرزی  فارس، شیراز، بلوار چمران، کوچه ۳، پلاک ۲۳۱
مرکز آزمایش ازدواج دکتر فقیهی  فارس، شیراز، خیابان زند، کوچه ۴۳، اولین کوچه سمت راست
مرکز آزمایش ازدواج دکتر مجید یاوریان  فارس، شیراز، خیابان زند، اول بیست متری (هفت تیر)، جنب داروخانه دکتر طباطبایی، ساختمان منا، طبقه دوم
مرکز آزمایش ازدواج شهید سلطانی  فارس، شیراز، خیابان قصردشت، بالا تر از قم آباد، نبش کوچه ۹۳، جنب پایگاه منطقه ای اورژانس فارس
مرکز آزمایش ازدواج جهاد دانشگاهی استان فارس  فارس، شیراز، میدان امام حسین (ع)، جنب دانشکده علوم پزشکی
مرکز آزمایش ازدواج دکتر ظهوری  فارس، مرودشت، خیابان انقلاب، خیابان کاووسی، چهارراه اول، مجتمع باران
مرکز آزمایش ازدواج ارم شیراز  فارس، شیراز، میدان دانشجو، جنب بانک ملی، مجتمع پزشکی نشاط، طبقه چهارم
مرکز آزمایش ازدواج اقبال  فارس، شیراز، خیابان زند، جنب هتل پارس، ساختمان صدف
مرکز آزمایش ازدواج سیوا  فارس، نی ریز، خیابان قدس، روبروی درمانگاه شهید فقیهی
مرکز آزمایش ازدواج دکتر یزدان بخش  فارس، آباده، خیابان ۱۷ شهریور، تقاطع طالقانی جنوبی
مرکز آزمایش ازدواج دکتر رمانی  فارس، لارستان، سی متری هلال احمر، ساختمان پزشکی پارس
مرکز آزمایش ازدواج دکتر نجابت  فارس، شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه ۴، ساختمان ۸۸، طبقه دوم
مرکز آزمایش ازدواج دکتر دلاوری  فارس، گراش، ابتدای بلوار پاسداران، ساختمان بازرگانی فانی، طبقه سوم
مرکز آزمایش ازدواج شیراز  فارس، شیراز، خیابان ملاصدرا، فرعی اردیبهشت، ساختمان آینه
مرکز آزمایش ازدواج دکتر غفاری  فارس، شیراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، کوچه ۴۷، ساختمان فیروزه، طبقه دوم
مرکز آزمایش ازدواج دکتر رستمی  فارس، شیراز، ابتدای بلوار مطهری شمالی، جنب زیرگذر زرگری، بن بست ۳، آزمایشگاه ژنتیک پزشکی مرکز درمان ناباروری شیراز

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج شیراز

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج شیراز و شهرستان‌های فارس



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج شیراز و شهرستان‌های فارس ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج رشت می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در رشت زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج رشت و شهرستان‌های گیلان

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج رشت

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج رشت

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج رشت

مرکز آزمایش ازدواج سینا گیلان، رشت،‌ چهار راه گلسار،‌ جنب جامعه داروسازان
مرکز آزمایش ازدواج جم رشت گیلان، رشت، گلسار، بلوار نماز، صدمتر بالاتر از درمانگاه صابرین، قبل از اتمام پل
مرکز آزمایش ازدواج دکتر افرا گیلان، رشت، خیابان انقلاب، پلاک ۱۷۹
مرکز آزمایش ازدواج مهر گیلان، رشت، بلوار شهید انصاری، خیابان ارشاد
مرکز آزمایش ازدواج دکتر کشاورز گیلان، رشت، خیابان باستانی شعار، نرسیده به کوچه گلها
مرکز آزمایش ازدواج ملت گیلان، رشت، بلوار انصاری، بلوار شهید احمد زاده، رو به رو درب اصلی بوستان ملت، آزمایشگاه ملت
مرکز آزمایش ازدواج رازی گیلان، رشت خیابان امام خمینی، روبروی آرد کوبی، کوچه حسام، پلاک ۹۴
مرکز آزمایش ازدواج الزهرا(س) گیلان، رشت، خیابان نامجو، روبروی ورزشگاه شهید عضدی
مرکز آزمایش ازدواج مهر گیلان، چهارراه گلسار، ساختمان بوسار

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج رشت

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج رشت و شهرستان‌های گیلان



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج رشت و شهرستان‌های گیلان ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج گرگان می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در گرگان زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

منبع :

آدرس مراکز آزمایش ازدواج گرگان و شهرستان‌های گلستان

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج گرگان

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج و آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج گرگان

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج گرگان

مرکز آزمایش ازدواج ژنوم گلستان، گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت ۲۱، کمانگری دوم، ساختمان دی، طبقه ۲
مرکز آزمایش ازدواج گلستان گلستان، فلکه دوم گلستان، روبروی حسینیه

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج گرگان

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

شماره تماس ذهن نومنبع :

آدرس مراکز آزمایش ازدواج گرگان و شهرستان‌های گلستان



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج گرگان و شهرستان‌های گلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

آیا از مهارت های لازم برای ازدواج آگاهی دارید؟ ازدواج یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که در سن بزرگسالی انجام می‌شود. دختر و پسر زندگی خود را زیر یک سقف با هم شروع کرده و می‌خواهند تا آخر عمر زندگیشان با یکدیگر ادامه دهند. ازدواج یک اتفاق بسیار مهم در زندگی است و فرد باید مهارت های لازم  برای ازدواج را داشته باشد تا این امر به بهترین نحو انجام شود. با آگاهی از مهارت های لازم برای ازدواج می‌توانید از همان ابتدا ارتباط سالمی با همسرتان برقرار کنید و موفقیت ازدواج خود را تضمین نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ازدواج موفق کلیک کنید. 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

منبع:

مهارت های لازم برای ازدواج

شایستگی های لازم در ازدواج

 

اهمیت تفاهم در ازدواج

برخی فکر می‌کنند که معنی تفاهم، فقط هم سطح بودن همدیگر از نظر فرهنگی، اقتصادی و…است. اینکه از نظر اقتصادی شبیه هم هستند و یا از نظر ظاهری مناسب‌اند دلیل کافی برای انتخاب و ازدواج نیست. باور اشتباه در این زمینه باعث می‌گردد انتخاب اشتباه منجر به نابودی زندگی بعد از ازدواج شود.

تحول در معنای تفاهم

تفاهم یعنی دو طرف از نظر فکر، ارزش‌ها وعقاید یکدیگر را درک کنند. بدانند که در مواقع مختلف چگونه با طرف مقابل رفتار نمیاند. از نظر عقاید باید دو طرف بتوانند کنار یکدیگر سال‌ها  زیر یک سقف زندگی کنند. درگذشته رسم بر این بوده که دختر و پسر بدون اینکه همدیگر را بشناسند با خواست پدر و مادر ازدواج کنند. اما امروزه با پیشرفت فرهنگ خانواده‌ها، ابتدا دختر و پسر با هم آشنا می‌شوند و در صورت تفاهم ازدواج می‌کنند، یکی از روش‌های داشتن یک ازدواج موفق کسب مهارت‌های لازم در این دوران آشنایی است. در این زمینه دریافت مشاوره می‌تواند کمک بسزایی به دختر و پسر نماید. درواقع خدمات مشاوره می‌تواند با کاهش تنش‌ها و افزایش مهارت‌های تشکیل یک زندگی سعادتمند در دختر و پسر به استحکام پایه‌های زندگی کمک نماید.

 

تماس با مشاور

مهم‌ترین مهارت های لازم برای ازدواج

همانطور که گفته شد مهارت های لازم برای ازدواج اهمیت بسزایی دارد. در این میان بعضی از آموخته‌ها و مهارت‌ها نقش کلیدی در یک ازدواج موفق دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1. اولویت قرار دادن همسر خود بر دیگران

برای یک ازدواج موفق لازم است که زن یا مرد در زندگی همسر خود را نسبت به دیگران در الویت بداند. برخی به اشتباه فرزند یا دیگران را بر همسر خود در اولویت قرار می دهند. آنها فکر می کنند فرزند مهمتر است و همسر را در ردیف بعد قرار می دهند. درحالی که اگر به گذشته برگردند و به اتفاقات مختلف نگاه کنند. می بینند تنها کسی که در این اتفاقات کنار او و همدم او بوده است همسرش است نه دیگران. بنابراین برای یک زندگی موفق باید همسر را در اولویت قرار داد. 

2. بخشش و عفو

 یکی از مهارت های مهم  برای زندگی موفق عفو و بخشش است. ممکن است با همسرتان دچار مشکل شوید و در این میان  از همسرتان سخنی یا کاری سر بزند که موجب نارحتی شما گردد. به جای اینکه دعوا کنید و مدتی را با او قهر باشید بهتر است او را ببخشید،  زیرا قهر و ناراحتی موجب نفرت و جدایی شما از همسرتان خواهد شد ولی اگر عفو و بخشش را انتخاب کنید، موجب صمیمیت و رابطه بهتر با همسرتان خواهید شد.

3. مهارت های لازم برای ازدواج | خلاقیت داشتن

زندگی همه از صبح شروع شده و به شب ختم می‌شود. روز زمان فعالیت است و شب زمان استراحت؛ اما اگر همواره روز و شبتان روتین و معمولی باشد دچار افسردگی و روزمرگی خواهید شد. برای داشتن یک زندگی زیبا و قشنگ باید دارای روحیه خلاقانه باشید و خودتان زندگیتان را طراح کنید. برای خودتان و همسرتان برنامه ریزی کنید و وقت بگذارید. یک روز به سینما و یک روز به پارک بروید یا حتی مسافرت‌های چند روزه را انتخاب کنید. از ریتم یک زندگی ساده خارج شوید؛ یک روز دوستان مشترکتان را دعوت کنید یا به خانه آن‌ها بروید و مواردی مشابه را با توجه به علایق خود و همسرتان انتخاب نمایید تا یک زندگی شاد و گرم را بعد از ازدواج رقم بزنید.

4. تمرکز کردن روی نکات مثبت همسرتان

یک نکته مهم این است که افراد فکر می‌کنند پس از ازدواج طرف مقابل یک شخص کامل است و هر کاری را باید بدون عیب و نقص انجام دهد. اگر کار اشتباهی انجام داد دیگر نمی‌توان به او اعتماد کرد در حالی که این طرز فکر اشتباه است. دو انسان از دو خانواده متفاوت در کنار هم قرار گرفته‌اند و هر کدام معیارهای خاص خود را دارند و هیچ کدام کامل نیستند. این دو شخص در کنار همدیگر کامل می‌شوند. ممکن است از همسرتان خطاهایی سر بزند یا کارهایی را ناقص انجام دهد. باید بدانید هیچ انسانی کامل نیست پس باید روی خوبی‌های همسرتان تمرکز کنید. اگر دو کار نادرست انجام داده ولی در جای دیگر کارهای درست و خوب هم انجام داده است پس نباید روی خطاهای او تمرکز نمایید بلکه باید خطاهای او را بخشیده و فراموش کنید و خوبی‌هاش را به یاد بسپارید.

5. اعتماد به نفس داشتن

باید این تصور را در خود ایجاد کنید که ازدواجتان بهترین ازدواج است، شما هیچ وقت دچار مشکل نخواهید شد که بخواهید از همدیگر طلاق بگیرید. به خود اعتماد به نفس دهید؛ این اعتماد به نفس باعث موفقیت یک ازدواج می‌شود. تا زمانی که شما باور داشته باشید زندگیتان عالی است، همین باور در زندگی شما به واقعیت می‌پیوند و موجب سرازیر شدن خوشبختی در زندگیتان خواهد بود.

6. مهارت های لازم برای ازدواج | درک درست از خود

زمانی که زن یا شوهر از خود درک درستی به دست آورد و مطمئن باشد که خوشبخت است، این حس خوب به همسرش انتقال می‌یابد و او هم حس خوشحالی و درک درست از خود را پیدا می‌کند. مثلا مردی می‌گوید من خوشبخت‌ترین مرد دنیام و با این حس زندگی می‌کند، او مطمعنا همیشه خوشحال است و زندگی موفقی هم خواهد داشت. همچنین این حس به زن انتقال می‌یابد و او هم حس می‌کند که خوشبخت‌ترین زن دنیاست چون بهترین مرد دنیا در کنار اوست. بنابراین ادامه دادن این حس موجب می‌شود که آن‌ها زندگی خوبی در کنار هم تجربه کنند و احساس خوشبختی نمایند. 

برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره ازدواج کلیک کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

_مهارت های ازدواج کدامند؟

اهمیت مهارت های لازم برای ازدواج انکارناپذیر است. در این میان مهارت ارتباط درست با همسر، مهارت کسب احساس خوشبختی بعد از ازدواج، مهارت انتخاب شخص مناسب برای ازدواج و مهارت کسب تفاهم با همسر آینده اهمیت دارد. برای کسب مهارت های ازدواج مشاوره با روانشناسان با تجربه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

شماره تماس ذهن نومنبع:

مهارت های لازم برای ازدواج

شایستگی های لازم در ازدواج



:: برچسب‌ها: مهارت های لازم برای ازدواج | شایستگی های لازم در ازدواج ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

در ارتباط با اعتیاد کودکان به مواد مخدر چه چیزی می‌دانید؟ اعتیاد یکی از آسیب‌ها و مشکلات انسان است که افراد را در همه سنین از کودکی تا بزرگسالی گرفتار می‌کند. زمانی گفته می‌شود یک فرد اعتیاد دارد که بدن فرد به مصرف یک ماده خاص عادت کرده باشد. اعتیاد یک مشکل پیشرونده است که اگر مورد درمان قرار نگیرد مشکلات جسمانی و روانی زیادی را برای فرد مصرف کننده به وجود می‌آورد. با توجه به وضعیت کودکان می‌توان گفت یکی از آسیب‌پذیر‌ترین گروه‌ها هستند. کودکان ممکن است به دلایل مختلفی به مصرف اعتیاد روی آورند. از آن جایی که در بسیاری از موارد بدون نظارت و آگاهی والدین این اتفاق می‌افتد دانش در مورد اعتیاد به مواد مخدر در کودکان امری مهم برای والدین محسوب می‌شود.  

 

بیشتر بخوانید :  اعتیاد چیست | تعریف و آشنایی با ماهیت اعتیاد

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

منبع:

اعتیاد کودکان به مواد مخدر

 کمک به کودکان مبتلا به اعتیاد

 

 

مصرف کدام مواد اعتیاد محسوب می شود؟

اعتیاد به زبان ساده به معنای عادت کردن است و منظور از اعتیاد به مواد مخدر عادت کردن فرد به مصرف کردن یک ماده مخدر خاص می‌باشد. مواد مخدر می‌توانند به طور سنتی در طبیعت و به طور صنعتی و شیمیایی در آزمایشگاه تولید شوند. برخی از مواد مخدر عبارت‌اند از: تریاک و مشتقات آن، هرویین، مورفین، متادون، ماری‌جوانا، گل، شیشه و…

 

اعتیاد کودکان به مواد مخدر

به طور کلی اعتیاد کودکان به مواد مخدر به دو صورت امکان پذیر است. برخی از کودکان به دلیل داشتن مادر معتاد به طور مادرزاد معتاد به دنیا می‌آیند و برخی دیگر از کودکان به دلیل اجبارهای محیطی یا تقلید از والدین به سمت اعتیاد گرایش پیدا می‌کنند.

تماس با مشاور

1. کودکانی که معتاد متولد می‌شوند

نتایج بررسی‌ها و مطالعات نشان داده‌ کودکانی که از مادران معتاد متولد می‌شوند، علائم اعتیاد را از خود نشان می‌دهند. این مسئله به وضوح نشان دهنده تاثیر سلامت جسم و روان مادر بر سلامت فرزندان است. موادی که مادر در دوران بارداری مصرف می‌کند بر سیستم عصبی جنین و نوزاد تاثیر مستقیم می‌گذارد به صورتی که نوزاد پس از تولد، سندرم محرومیت از مواد مخدر را تجربه می‌کند. از جمله مشکلات و علائم نوزادان معتاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

_کم خوابی

_ناآرامی و بی قراری و گریه زیاد

_عدم تمایل به خوردن شیر

_کم وزنی و نارسی کودک

_مشکلات گوارشی نظیر اسهال و استفراغ

_مشکلات تغذیه

 

2. کودکانی که به طور مستقیم مواد مخدر مصرف می‌کنند

اعتیاد کودکان به مواد مخدر به دلایل متعددی اتفاق می‌افتد. به عنوان مثال برخی از کودکان به دلیل محیط خانوادگی نامناسب، داشتن والدین معتاد و اجبارهای بزرگسالان و دوستان، مواد مخدر مصرف می‌کنند. برخی از خانواده‌ها تهیه مواد مصرفی را بر عهده فرزند خود می‌گذارند و از آنجایی که اگر کودک خودش مواد مصرف کند تمایل بیشتری به انجام این کار دارد، مقداری از مواد را به کودک خود می‌خورانند.

همچنین برخی از والدین بر اساس باور شخصی خودشان برای آرام کردن کودک و یا حتی درمان بیماری، مواد مخدر را در اختیار کودک می‌گذارند. علاوه بر نقش خانواده و روش‌های تربیتی ناکارآمد، دوستان و بزرگسالانی در محیط‌هایی که کودک رفت و آمد می‌کند مانند باشگاه، مدرسه و… بدون آگاهی و نظارت والدین کودک را گرفتار اعتیاد می‌کنند.  

در مجموع می‌توان عوامل موثر بر اعتیاد کودکان به مواد مخدر را شامل موارد زیر در نظر گرفت: اعتیاد والدین، بیکاری والدین، محیط تربیتی نامناسب، عدم نظارت والدین، محله فقیر نشین، محیط مدرسه و همسالان نامناسب، آموزش نامناسب و کمبود فضای پیشگیری.

 

درمان اعتیاد کودکان به مواد مخدر

داشتن کودک معتاد به مواد مخدر برای هر پدر و مادر غیر معتاد یک کابوس محسوب می‌شود. اما با توجه به وضعیت سطح دسترسی کودکان و وجود محیط‌های نامناسب ممکن است هر کودکی گرفتار دائم اعتیاد شود. مطالعات در زمینه درمان اعتیاد کودکان به مواد مخدر نشان داده که میزان موفقیت درمان در کودکان به نسبت بزرگسالان بسیار بیشتر است. خوشبختانه کودکان به نسبت بزرگسالان به مقدار کمتری با وسوسه مصرف دوباره مواجهه می‌شوند بنابراین بازگشت به اعتیاد پس از درمان کمتر اتفاق می‌افتد و حتی در مواردی به صفر می‌رسد. برای کسب اطلاع در زمینه ترک اعتیاد کلیک کنید. 

درمان کودکان معتاد به مواد مخدر نیازمند وجود یک پزشک متخصص و روانشناس باتجربه در زمینه اعتیاد است. درمان علائم جسمانی اعتیاد در کودکان همانند بزرگسالان است و عمدتاً از متادون استفاده می‌شود. آنچه که کودک در ارتباط با این مسئله باید یاد بگیرد اهمیت پیشگیری و دوری از محیط‌های نامناسب و آسیب‌زاست. مشکلات و آسیب‌های روانی که برای کودکان به وجود می‌آید نیازمند بررسی توسط یک روان‌شناس کودک می‌باشد. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

_کودکان از چه سنی می‌توانند به مصرف مواد مخدر اعتیاد پیدا کنند؟

کودکان ممکن است به صورت مادرزاد و یا در سال‌های بعد به دلایل مختلف درگیر اعتیاد شوند. در واقع سن مشخصی برای آن وجود ندارد و اعتیاد کودکان به مواد مخدر در سنی امکان پذیر است.

_آیا صحبت کردن درباره اعتیاد با کودک کار درستی است؟

امروزه با توجه به پیشرفت‌های فضای مجازی کودکان به اطلاعات مختلفی دسترسی دارند در نتیجه والدین نباید نگران چشم و گوش باز شدن کودکشان در ارتباط با اعتیاد شوند. بهتر است والدین خودشان در مورد اعتیاد به مواد مخدر به اندازه کافی اطلاعات داشته باشند و با کودکشان به طور قاطع صحبت کنند تا اگر سوالی هم برای کودک پیش آمد از والدینش کمک بگیرد.

 

شماره تماس ذهن نومنبع:

اعتیاد کودکان به مواد مخدر

 کمک به کودکان مبتلا به اعتیاد



:: برچسب‌ها: اعتیاد کودکان به مواد مخدر | کمک به کودکان مبتلا به اعتیاد ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا از عوارض مصرف همزمان هروئین و شیشه اطلاع دارید؟ امروزه اعتیاد به یکی از معضلات بسیار جدی در جامعه تبدیل شده است. اعتیاد به هر نوع ماده افیونی، اثرات نامطلوبی را بر سلامت جسم و روان می‌گذارد. این امر زمانی تشدید می‌شود و عوارض جبران ناپذیری را وارد می‌سازد که الگوی مصرفی شخص معتاد تغییر یافته و به چند مصرفی گرایش یابد. استفاده از مواد مخدر ترکیب شده از چند نوع ماده مخدر مانند هروئین و شیشه، شخص معتاد را در مرحله بالاتری از اعتیاد قرار می‌دهد تا جایی که در مورد اشخاص معتاد به هروئین و شیشه می‌توان گفت روند ترک اعتیاد با سختی بیشتری خواهد بود و فرد معتاد باید سختی و مشقت بیشتری را تحمل نماید. با آگاهی از روش‌ ترک و همچنین کمک گرفتن از یک فرد متخصص می‌توانید این فرایند را تسهیل نمایید. برای کسب اطلاع بیشتر از مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید. 

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

منبع:

 

مصرف همزمان هروئین و شیشه چه عوارضی دارد؟

 

 

بیشتر بخوانید : اعتیاد چیست | تعریف و آشنایی با ماهیت اعتیاد

 

علت گرایش افراد به مصرف همزمان هروئین و شیشه

عوامل متعددی باعث چند مصرفی فرد و گرایش او به مصرف همزمان چند نوع مواد مخدر مانند هروئین و شیشه می‌شود که در ادامه به مهم‌ترین این عوامل اشاره می‌کنیم:

1. عدم دسترسی به مواد مخدر مورد نیاز

گاهی شخص معتاد این امکان را دارد که به مواد افیونی مورد استفاده خود مانند هروئین دست یابد و در نتیجه برای رفع نیاز خود به این مواد، اقدام به مصرف مواد دیگری مانند شیشه می‌نماید. بنابراین بنا به عدم دسترسی به مواد مخدر، الگوی مصرف مواد مخدر به صورت استفاده همزمان از هروئین و شیشه شکل می‌گیرد.

2. کسب لذت بیشتر

 برخی از معتادان که به طور همزمان از مواد مخدر مانند هروئین و شیشه استفاده می‌کنند، علت این امر را تجربه لذت بیشتر گزارش می‌دهند. آن‌ها معتقدند که استفاده از مواد مخدر جدید می‌تواند لذت بیشتری را به همراه داشته باشد.

تماس با مشاور

3. مصرف همزمان هروئین و شیشه | عوارض کمتر

قطعا استفاده از مواد مخدر خطرات زیادی را برای سلامتی انسان به همراه دارد. شخص معتاد به شیشه، پس از مدت زمانی عوارض روحی و روانی زیادی همچون پرخاشگری غیرقابل کنترل و خشونت بدون محرک خارجی را تجربه می‌کند. وی متوجه است که این تغییرات رفتاری به علت مصرف شیشه می‌باشد و به همین دلیل در جهت کاهش این عوارض سعی می‌کند مصرف شیشه را تا حدی کم کرده و در کنار آن به استفاده از مواد مخدر دیگری چون هروئین بپردازد.

4. کیفیت پایین مواد مخدر مورد استفاده

با مصرف یک ماده مخدر مانند هروئین در طولانی مدت، ممکن است دیگر کیفیت آن ماده افیونی مانند قبل نباشد و فرد معتاد را راضی نکند. در نتیجه سعی می‌کند ماده افیونی دیگری مانند شیشه را با کیفیت بیشتر تهیه کرده و در کنار ماده مخدر قبلی مصرف نماید.

5. مشکلات مالی

 یکی دیگر از علت‌های گرایش به چند مصرفی، مشکلات مالی است. شخص معتاد در صورتی که نتواند هزینه لازم برای خرید مواد مخدر را به دست آورد، مجبور می‌شود ماده مخدر دیگری را با قیمت پایین‌تر خریداری نماید. پس بنا بر میزان پولی که دارد گاهی هروئین و گاهی شیشه خریداری کرده و مصرف می‌نماید.

 

پیامدهای مصرف همزمان هروئین و شیشه 

مصرف همزمان هروئین و شیشه عوارض و پیامدهایی را به همراه دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

1.تغییرات در شکل ظاهری

با الگوی چند مصرفی و استفاده همزمان هروئین و شیشه، عوارض ناشی از آن نیز تغییر یافته و شدیدتر می‌شود. مصرف مواد مخدر در هر حال تغییرات ظاهری به همراه دارد اما با مصرف همزمان هروئین و شیشه این تغییرات بسیار مزمن‌تر و حاد تر خواهند شد. کاهش وزن شدید، چین و چروک‌های عمیق در چهره بلاخص در اطراف چشم، لب‌های تیره رنگ، دندان‌های پوسیده و به طور کلی ظاهر ژولیده تغیرات ظاهری دور از انتظار نخواهد بود.

2. عوارض مغزی

 مصرف همزمان مواد مخدر مانند هروئین و شیشه، در فعالیت‌های مغز تاثیر گذار بوده و عوارض خطرناک مغزی را به دنبال دارد. شخصیت فرد معتاد در اثر مصرف همزمان هروئین و شیشه تغییر یافته و واکنش‌های رفتاری خشن و شدیدی را نمایانگر می‌سازد. اگر تاکنون برای خود انگیزه و اهدافی را در نظر گرفته بود، با مصرف همزمان هروئین و شیشه، کاهش علایق و انگیزه را تجربه می‌کند و هدفی را مورد نظر قرار نداده و صرفا به جهت شب و روز کردن و گذران زندگی به شکل یکنواخت روند زندگی را ادامه می‌دهد.

در بیشتر افراد معتاد با الگوی مصرف همزمان هروئین و شیشه نوعی بی قید بودن مشاهده می‌شود. این معتادان نسبت به وظایف و نقش‌های خانوادگی یا اجتماعی خود احساس مسئولیت نکرده و با تشدید سطح اعتیاد به مواد مخدر، غیرت و تعصبات خود را از دست داده و همه چیز را برای به دست آوردن هروئین و شیشه فدا می‌کنند.

3. مشکلات جنسی

مصرف هروئین و شیشه به صورت مجزا فعالیت‌های جنسی را کاهش می‌دهد. حال با مصرف همزمان این دو ماده مخدر، مشکلات هورمونی در بیضه و تخمدان بسیار شدت یافته و فرد معتاد حتی در صورت تحریکات شدید، میلی به رابطه نداشته و توانایی لازم برای برقراری رابطه جنسی را از دست می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید : اعتیاد به چند ماده | خطرات و راه خلاصی از مصرف چند ماده به طور همزمان

 

ترک مصرف همزمان هروئین و شیشه

وقتی بدن شخص معتاد به یک ماده مخدر مانند هروئین عادت کرده باش، روند ترک به نسبت آسان‎تر از زمانی خواهد بود که فرد تجربه چند مصرفی دارد و به طور همزمان هروئین و شیشه مصرف می‌کند. درمان این افراد کمی سخت است زیرا بدن باید از اثرات منفی چند ماده افیونی نجات یابد و به اصطلاح پاک سازی شود. ولی این امر نشانه عدم امکان درمان نیست؛ در واقع فرد معتاد به دو نوع ماده مخدر، به درمان‌های پیچیده‌تری نیاز دارد و این نکته بسیار مهم است که در این شرایط روح و روان فرد بیش از جسم وی درگیر مواد شده است و برای درمان علاوه بر مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک معالج، نیاز ضروری به مشاوره‌های روانشناسی آن هم در طولانی مدت دارد. برای کسب اطلاع بیشتر از ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

سوالات متداول

_عوارض مصرف همزمان هروئین و شیشه چیست؟

از جمله عوارض این نوع اعتیاد چند مصرفی می‌توان به پرخاشگری، تخریب چهره، نامرتبی و ژولیده بودن و عدم توجه به بهداشت، کاهش میل جنسی، فاصله از اجتماع و… اشاره کرد. همچنین در شرایط حاد احتمال اور دوز و مرگ نیز وجود دارد.

_آیا اعتیاد به هروئین و شیشه قابل درمان است؟

اگر چه مصرف همزمان این دو ماده می‌تواند عوارض جدی و خطرات فراوانی برای فرد داشته باشد ولی این به معنای عدم درمان نیست بلکه راهکارهای متعددی برای درمان این افراد وجود دارد. در این میان نقش اطرافیان و خانواده برای بهبود هر چه سریع‌تر این افراد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

 

مصرف همزمان هروئین و شیشه چه عوارضی دارد؟



:: برچسب‌ها: مصرف همزمان هروئین و شیشه چه عوارضی دارد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آگاهی از نحوه برخورد با شخصیت اجتنابی کمک می‌کند تا افراد بتوانند رابطه‌ای فعال با آنان برقرار کنند و حتی در فرایند درمان نیز به آن‌ها یاری برسانند. بسیاری از افراد از این اختلال آگاهی ندارند و در نتیجه به نحو اشتباهی با شخصیت‌های اجتنابی رفتار کرده و به صورت غیرعمد به شدیدتر شدن اختلال و منزوی‌تر شدن فرد کمک می‌کنند. رفتار صحیح با این افراد مستلزم آگاهی از این اختلال است. افراد مبتلا به اختلالات شخصیت معمولا برای درمان اقدامی نمی‌کنند پس لازم است که اطرافیان آن‌ها گامی برای درمان و بهبود کیفیت زندگی فرد بردارند. 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

منبع:

برخورد با شخصیت اجتنابی با چه روشی مناسب است؟

 

مروری بر اختلال شخصیت اجتنابی

اختلال شخصیت اجتنابی از نوع اختلالات  شخصیت گروه C می‌باشد. این اختلال خود را در اواخر کودکی و اوایل نوجوانی نشان می‌دهد و بر تمام جنبه‌های شغلی، تحصیلی، اجتماعی و… فرد تاثیر گذار است. فردی که به اختلال شخصیت اجتنابی مبتلا باشد از اینکه رد شود یا مورد انتقاد قرار گیرد هراس دارد. این هراس آنقدر وسیع است که فرد ترجیح می‌دهد در تنهایی خود بماند و با هیچ کس ارتباط برقرار نکند. این افراد معمولا روابط صمیمی ندارند یا اگر دارند تعداد آن‌ها بسیارکم است. افراد مبتلا به شخصیت اجتنابی تنها زمانی با یک فرد تعامل برقرار می‌کنند که مطمئن باشند پذیرفته شده هستند. تازه در آن صورت هم محتاطانه و با ملاحظه رفتار می‌کند که مبادا مورد تمسخر واقع شوند.

شخصیت‌های اجتنابی از نقص‌های خود به شدت عصبانی می‌شوند. این افراد از عزت نفس و اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند، منزوی بوده و از جمع فرار می‌کنند. آنان دوست دارند در جمع باشند اما از ترس رد یا تحقیر شدن ترجیح می‌دهند تنها بمانند. اصلی ترین مشکلی که این شخصیت دارد ماندن بر سر دوراهی برای ورود در جمع‌های مختلف است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اختلال شخصیت اجتنابی کلیک کنید. 

 

تماس با مشاور

نحوه برخورد با شخصیت اجتنابی

همه افراد صبر می کنند تا با فرد مناسبی آشنا شده و ازدواج کنند. این زمان برای فردی که مبتلا به شخصیت اجتنابی باشد تقریبا هیچوقت فرا نمی‌رسد. تا جایی که خانواده افرادی که مبتلا به شخصیت اجتنابی هستند از این موضوع گلایه می‌کنند. اگر قصد دارید با فردی زندگی کنید که مبتلا به شخصیت اجتنابی است، باید از نحوه برخورد با او آگاه باشید. در ادامه به بعضی از نکته‎های ضروری در برخورد با شخصیت اجتنابی می‌پردازیم:

1. روی نقطه ضعف های او تمرکز نکنید

نکته‌ای که در شخصیت اجتنابی وجود دارد این است که در تعاملات اجتماعی مهارت‌های کافی ندارد. این افراد این رفتارها را از روی اراده انجام نمی‌دهند.اگر شما بر روی نقاط ضعف او تمرکز کنید و با او درباره آنها صحبت  نمایید، نه تنها کمکی نکرده‌ید بلکه او را از جمع دورتر خواهید کرد. این گونه گفته‌ها باعث می‌شود او بیش از قبل احساس خجالت و پایین بودن کند و از قبل کمتر درون جمع‌ها حاضر شود. به عنوان مثال گفتن جمله پسر من محجوب و خجالتیه و تا حالا با هیچ دختری صحبت نکرده که از زبان یک مادر گفته می‌شود، ممکن است تاثیر منفی به روی شخصیت اجتنابی بگذارد.

2. برخورد با شخصیت اجتنابی | با رفتارهای خوب‌شان به آن‌ها پاداش دهید

اگر بعد از هر حرکت مثبت یک فرد دارای شخصیت اجتنابی به او پاداش دهید در روند بهبود او تاثیر مثبتی می‌گذارد. باید با هر حرکت مثبت، یک پاداش برای او در نظر بگیرید. این پاداش‌ها می‌تواند محرکی برای انگیزه و پیشرفت این افراد شود. در نظر داشته باشید که این پاداش‌ها صادقانه، خیرخواهانه و نه از روی ترحم باشد.

3. آن‌ها را محبور به کاری نکنید

اگر ویژگی‌های کلی شخصیت اجتنابی را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که آن‌ها در درون خود پر از تلاطم‌های ادراکی و احساسی دارند. برای فردی با این شرایط اصرار ورزیدن به حضور در مکان‌هایی که او را اذیت می‌کنند اصلا پیشنهاد خوبی نیست. او را از رویارویی با آنچه از آن فرار می‌کند، مجبور نکنید. این کار فقط باعث ناراحت شدن و آزار دیدن بیشتر وی می‌شود.

4. برخورد با شخصیت اجتنابی | آن‌ها را تایید کنید

در نظر داشته باشید فردی که به اختلال شخصیت اجتنابی مبتلاست، اعتماد به نفس بسیار پایینی دارد. این افراد دچار خود کم بینی شدید هستند. اینکه شما بتوانید به صورت ماهرانه و صادقانه و غیر مستقیم از ویژگی‌های مثبت آن‌ها تمجید کنید به آنان احساس خوبی می‌دهد.

5. آن‌ها را تشویق کنید که به دنبال شغل مناسب بگردند

به آنان کمک کنید تا شغل مناسبی برای خود پیدا کنند. این افراد از تعامل با دیگران و محیط‌های اجتماعی می‌ترسند و در نتیجه به دنبال کار نمی‌روند تا با آدم‌های دیگر ارتباط پیدا نکنند. اگر به دنبال کاری بروند و آن را انجام دهند، علاوه بر تعامل با دیگران، با انجام دادن کاری احساس مفید بودن می‌کنند و اعتماد به نفس‌شان افزایش می‌یابد.

 

بیشتر بخوانید : اختلالات شخصیت دسته c | ویژگی های کلاستر c یا ج چیست؟

 

نحوه برخورد با شخصیت اجتنابی در بلند مدت

روش‌ها و راهکارهایی که گفته شد، روش‌هایی موقتی و کوتاه هستند. اما اختلالات شخصیت از جمله اختلال شخصیت اجتنابی از جمله اختلالات پایداری هستند که بدون کمک روانشناس و پزشک متخصص نمی‌توان آن را به طور کامل بهبود بخشید. بی‌توجهی به درمان طبیعتا کار را سخت‌تر می‌کند. تلاش کنید تا فرد مبتلا را به مراجعه به روانشناس یا روان پزشک متقاعد کنید تا هم به خود فرد کمک کرده باشید و هم خودتان زندگی بهتری را کنار او سپری کنید.

 

سوالات متداول

_برخورد با شخصیت اجتنابی چگونه باید باشد؟

در برخورد با آنان باید بر توانایی‌هایشان تمرکز کنید و از صحبت درباره نقاط ضعفشان بپرهیزید. آن‌ها را به هیچ عنوان مجبور به حضور در جمع نکنید. برای کسب اطلاع بیشتر درباره چگونگی برخورد با شخصیت اجتنابی، بهتر است با یک روانشناس متخصص در این زمینه صحبت نمایید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه شخصیت ها می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

 

منبع:

برخورد با شخصیت اجتنابی با چه روشی مناسب است؟



:: برچسب‌ها: برخورد با شخصیت اجتنابی با چه روشی مناسب است؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج شیراز می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در شیراز زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

 

 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج شیراز و شهرستان‌های فارس

 

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج شیراز

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج شیراز

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج شیراز

مرکز آزمایش ازدواج مرکزی فارس، داراب، خیابان ۲۲بهمن، آزمایشگاه مرکزی(بیمارستان قدیم)
مرکز آزمایش ازدواج شهدای گمنام  فارس، شیراز، بین پل حسین آباد و میدان صنایع، کوچه ۳۶ میرزای شیرازی
مرکز آزمایش ازدواج پیوند شیراز  فارس، شیراز، خیابان اردیبهشت، حدفاصل ۲۰ متری و صورتگر، نبش کوچه ۲
مرکز آزمایش ازدواج شهرستان شیراز-والفجر  فارس، شیراز، خیابان شهدای امدادگر، جنب فرمانداری، مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز
مرکز آزمایش ازدواج دکتر گودرزی  فارس، شیراز، بلوار چمران، کوچه ۳، پلاک ۲۳۱
مرکز آزمایش ازدواج دکتر فقیهی  فارس، شیراز، خیابان زند، کوچه ۴۳، اولین کوچه سمت راست
مرکز آزمایش ازدواج دکتر مجید یاوریان  فارس، شیراز، خیابان زند، اول بیست متری (هفت تیر)، جنب داروخانه دکتر طباطبایی، ساختمان منا، طبقه دوم
مرکز آزمایش ازدواج شهید سلطانی  فارس، شیراز، خیابان قصردشت، بالا تر از قم آباد، نبش کوچه ۹۳، جنب پایگاه منطقه ای اورژانس فارس
مرکز آزمایش ازدواج جهاد دانشگاهی استان فارس  فارس، شیراز، میدان امام حسین (ع)، جنب دانشکده علوم پزشکی
مرکز آزمایش ازدواج دکتر ظهوری  فارس، مرودشت، خیابان انقلاب، خیابان کاووسی، چهارراه اول، مجتمع باران
مرکز آزمایش ازدواج ارم شیراز  فارس، شیراز، میدان دانشجو، جنب بانک ملی، مجتمع پزشکی نشاط، طبقه چهارم
مرکز آزمایش ازدواج اقبال  فارس، شیراز، خیابان زند، جنب هتل پارس، ساختمان صدف
مرکز آزمایش ازدواج سیوا  فارس، نی ریز، خیابان قدس، روبروی درمانگاه شهید فقیهی
مرکز آزمایش ازدواج دکتر یزدان بخش  فارس، آباده، خیابان ۱۷ شهریور، تقاطع طالقانی جنوبی
مرکز آزمایش ازدواج دکتر رمانی  فارس، لارستان، سی متری هلال احمر، ساختمان پزشکی پارس
مرکز آزمایش ازدواج دکتر نجابت  فارس، شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه ۴، ساختمان ۸۸، طبقه دوم
مرکز آزمایش ازدواج دکتر دلاوری  فارس، گراش، ابتدای بلوار پاسداران، ساختمان بازرگانی فانی، طبقه سوم
مرکز آزمایش ازدواج شیراز  فارس، شیراز، خیابان ملاصدرا، فرعی اردیبهشت، ساختمان آینه
مرکز آزمایش ازدواج دکتر غفاری  فارس، شیراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، کوچه ۴۷، ساختمان فیروزه، طبقه دوم
مرکز آزمایش ازدواج دکتر رستمی  فارس، شیراز، ابتدای بلوار مطهری شمالی، جنب زیرگذر زرگری، بن بست ۳، آزمایشگاه ژنتیک پزشکی مرکز درمان ناباروری شیراز

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج شیراز

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج شیراز و شهرستان‌های فارس



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج شیراز و شهرستان‌های فارس ,
:: بازدید از این مطلب : 885
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج قزوین می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در قزوین زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج قزوین

 شهرستان‌های قزوین

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج قزوین

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج قزوین

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج قزوین

مرکز آزمایش ازدواج سنا قزوین، چهارراه فردوسی، طبقه فوقانی پوشاک مطهری
مرکز آزمایش ازدواج نواب قزوین، خیابان نواب شمالی، جنب راهنمایی رانندگی سابق
مرکز آزمایش ازدواج دکتر سمیعی قزوین، خیابان بوعلی، چها راه فردوسی، ساختمان پزشکان فردوسی، طبقه ۴، واحد ۱۴
مرکز آزمایش ازدواج نور قزوین، بویین زهرا، خیابان معلم غربی
مرکز آزمایش ازدواج خاتم قزوین، چهار راه فردوسی، نبش کوچه ساحل، ساختمان پزشکان عرفان، طبقه همکف
مرکز آزمایش ازدواج دانشگاه علوم پزشکی قزوین قزوین، خیابان فردوسی، بالاتر از چهارراه فردوسی، روبروی بیمارستان مهرگان

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج قزوین

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج قزوین

 شهرستان‌های قزوین



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج قزوین و شهرستان‌های قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

افسردگی بعد از ترک اعتیاد یکی از شایع‌ترین مشکلات افراد پس از ترک است. معمولا افراد برای فرار از مشکلات روانی و درونی خود از مواد مخدر استفاده می‌کنند و به همین دلیل افسردگی بعد از ترک می‌تواند دلیلی بر بازگشت به اعتیاد باشد. از طرف دیگر افسردگی بعد از ترک اعتیاد می‌تواند مشکلات دیگری نیز برای فرد به وجود آورد. به همین دلیل ضروری است که راهی برای درمان این نوع افسردگی پیدا کرد. با آگاهی از راه‌های درمان افسردگی بعد از ترک می‌توانید گامی در جهت بهبود و افزایش کیفیت زندگی خود بردارید. 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر v

 

منبع:

 

افسردگی بعد از ترک اعتیاد چقدر طول می کشد؟

 

تعریف افسردگی

بیش از 350 میلیون نفر(یعنی چیزی حدود چهار برابر جمعیت کل شهرهای ایران) در سراسر جهان مبتلا به افسردگی هستند. از این تعداد تنها 50 درصد تحت درمان قرار می‌گیرند و باقی افراد گرفتار اثرات جبران ناپذیر این بیماری خواهند شد.

یکی از اثرات خطرناک افسردگی فکر و عمل به خودکشی است. آمارها نشان داده بیشتر از 90 درصد افرادی که دست به خودکشی می‌زنند حداقل سابقه یک دوره افسردگی درمان نشده را در زندگی خود داشته‌اند.
علاوه بر این افسردگی مقدمه‌ای بر دیگر بیماری‌های روانی و حتی بیماری‌های جسمی است. افسردگی همچنین باعث از کار افتادگی، مشکل در ارتباط گیری و هزاران بلای دیگر می‌گردد. برای آشنایی بیشتر با علائم افسردگی کلیک کنید.

تاثیر مواد مخدر بر بیماری های روحی روانی

الکل: مشکلات خواب مثل بی خوابی و کم شدن کیفیت خواب، مشکل نعوظ ، اختلال در حافظه

تریاک: اختلال در خواب، ایجاد مشکلات جنسی، عود کردن افسردگی

تماس با مشاور

حشیش: بی خوابی، توهم، اضطراب‌های دائمی و حملات وحشت (پانیک اتک)، بی‌انگیزگی، تشدید مشکلات روحی روانی مثل اسکیزوفرنی و دو قطبی

مواد محرک (مثل قرص‌های روانگردان، کوکائین و شیشه): توهم‌، بی‌خوابی، هذیان گویی، رفتارهای پرخطر و پرخاشگرانه ، بی قراری‌های مداوم، تشدید بیماری‌های روحی روانی

ماریجوانا: تاثیرات منفی بر کنترل حرکت‌ها، شناخت، رفتارها و هیجانات

علائم افسردگی بعد از ترک اعتیاد

_اختلال در فعالیت‌های شناختی مثل تمرکز، توجه، یادآوری، تصمیم ‌گیری

_احساس ناراحتی مداوم

_اضطراب و بی‌قراری و پریشان حالی

_ناامیدی و احساس پوچی 

_احساس گناه، شکست، بی‌ارزشی یا درماندگی (فرد مدام به اشتباهات و شکست‌های گذشته فکر می‌کند)

_بی‌علاقه شدن به سرگرمی‌ها یا فعالیت‌های محبوب گذشته

_اختلال در خواب

_تغییر اشتها

_افکار آزاردهنده و خطرناک از قبیل فکر خودکشی، قتل یا مرگ

_تحریک‌پذیری

_کج خلقی، زود خشمگین شدن یا پایین آمدن آستانه ‌صبر و تحمل

_خستگی و بی حوصلگی، کلافگی مداوم، پایین بودن انرژی، (تمام کارها در نظر فرد طاقت ‌فرسا و بیهوده است)

_افکار منفی (فرد نمی‌تواند به چیز مثبتی فکر کند)

مدام فکر می‌‌کنید که نمی‌‌توانید کاری انجام دهید و هیچ‌ وقت عوض نمی‌شوید، گمان می‌کنید هرگز به اندازه کافی خوب نبوده‌اید و اصلا برای زندگی کافی نیستید. به تدریج به این باور می‌رسید که تا آخر عمر همین طور باقی خواهید ماند. به نظر شما شرایط همیشه پایان بدی دارند.

 

بیشتر بخوانید : بعد از ترک اعتیاد چه رفتارها و اقداماتی باید کرد؟

 

درمان افسردگی بعد از ترک اعتیاد

برای درمان افسردگی بعد از ترک اعتیاد راهکارهایی وجود دارد که برخی از آ‌ن‌ها به شرح زیر هستند:

1. به فکر سلامت جسمی باشید

روان و جسم تاثیری متقابلی بر هم می‌گذارند. همان طور که بیماری‌های روانی سلامتی جسمی فرد را به هم می‌ریزند، بیماری‌های جسمی نیز سبب مشکلات روانی مثل افسردگی خواهند شد. تقویت بدن بعد از ترک با ورزش، دریافت مواد غذایی مفید و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و هوای پاک صورت می‌گیرد.

2. افسردگی بعد از ترک اعتیاد | تفریحات سالم را در برنامه خود قرار دهید

وقت گذرانی با یک جمع خوب در یکی از پارک‌های شهر، رفتن به یک مسافرت کوتاه، بازی‌های سالم ، ورزش‌های مختلف مثل پیاده روی، فوتبال، شنا، کشتی، کوه نوردی، مشغول شدن به یک حرفه شغلی، یادگیری و درس خواندن، شرکت در مراکز خیریه و موارد دیگر همه و همه می‌توانند به درمان افسردگی و پر کردن اوقات بیکاری فردی که ترک کرده کمک کنند.

3. حمایت های اجتماعی را فراموش نکنید

قرار گرفتن در جمع‌های سالم و مشوق می‌تواند تاثیرات بسیار خوبی بر روحیه فرد بگذارد. مجمع معتادین گمنام، جمع‌های خانوادگی، جمع‌های مذهبی و دوستی سالم می‌توانند به بهبود سلامتی روانی کمک شایانی کنند.

4. به مشاور مراجعه کنید

مراجعه به روانشناس و مشاور راه حل قطعی درمان افسردگی بعد از ترک اعتیاد خواهد بود. روان درمانگر با شیوه‌های مختلفی مثل شناخت درمانی، رفتار درمانی، روانکاوی، معنا درمانی و… می‌توانند به درمان بیماری‌های روحی روانی بپردازند. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید. 

ترمیم سیستم مغزی بعد از ترک اعتیاد

همان طور که گفته شد اعتیاد سیستم پاداش دهی مغز را دچار اختلال می‌کند و سطح طبیعی مواد شیمیایی بدن‌ یعنی سروتونین و دوپامین که مسئول احساساتی مانند خوشحالی و لذت هستند را تغییر می‌دهد و به همین دلیل افسردگی شکل می‌گیرد. با انجام برخی کارها می‌توانید ترشح دوپامین و سروتونین را تنظیم نمایید.

1. افسردگی بعد از ترک اعتیاد | دوپامین (هورمون پاداش)

دوپامین به هورمون پاداش و لذت معروف است چراکه مغز از هر عملی احساس لذت کند دوپامین را ترشح کرده و دوپامین هم احساس لذت را می‌سازد . این فرایند باعث فشار برای تکرار یک عمل به دفعات مکرر می‌شود. دوپامین یک نوع پیام رسان در سیستم عصبی انسان است و پایین بودن آن انگیزه و اشتیاق را در فرد از بین می‌برد.

برای بالا رفتن دوپامین چه باید کرد؟

-پروتئین زیاد مصرف کنید.

-مدیتیشن و خواب منظم داشته باشید

-موسیقی درمانی کنید

یک روش درمانی نوین که در دوره بهبود افسردگی مؤثر می‌باشد موسیقی‌درمانی است. احساسی که از شنیدن موسیقی مورد علاقه به شما دست می‌دهد در اثر ترشح دوپامین ایجاد می‌شود. صرف نظر از ماده‌ مخدری که مصرف می‌کردید، مسیرهای دوپامین در مغز که در اثر موسیقی برانگیخته می‌شوند منحصر به فرد هستند و در اثر مصرف مواد آسیب ندیده‌اند.

2. سروتونین (هورمون شادی بخش)

سروتونین به هورمون احساسات خوب معروف است چرا که خاصیت ضد افسردگی دارد و همچنین شادی بخش نیز می‌باشد. سروتونین یک انتقال دهنده عصبی است که باعث بهبود خواب، روابط جنسی، اخلاق و… می‌شود. سروتونین توسط تریپتوفان (یک نوع مکمل طبیعی) ساخته می‌شود و راه‌های طبیعی زیادی برای افزایش ساخت آن در بدن وجود دارد.

برای بالا رفتن سروتونین چه باید کرد؟

-ورزش کنید و در معرض نور آفتاب قرار بگیرید.

-مصرف ویتامین ب و ث را افزایش دهید.

-از مواد غذایی‌ای مانند تخم‌ مرغ، محصولات لبنی، گوشت قرمز، تخمه‌ی آفتابگردان، کاکائو، شکلات سیاه و غلات کامل استفاده کنید.

سوالات متدوال

_افسردگی بعد از ترک اعتیاد چه مدتی طول می‌کشد؟

افسردگی بعد از ترک اعتیاد در صورت درمان نشدن حدودا دو سال و یا بیشتر به طول می‌انجامد. در این دوره احتمال عود اعتیاد و بازگشت به مواد مخدر بسیار بالاست. برای کسب اطلاع در زمینه ترک اعتیاد کلیک کنید. 

_راه حل قطعی درمان افسردگی پس از ترک چیست؟

بهترین راهکار کمک گرفتن از یک فرد متخصص است. اینگونه می‌توانید راهکارهایی علمی و موثر را بهه کار گیرید و در صورت لزوم از دارو نیز استفاده نمایید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

 

منبع:

 

افسردگی بعد از ترک اعتیاد چقدر طول می کشد؟



:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج قم می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در قم زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج قم و شهرستان‌های استان قم

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج قم

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج قم

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج قم

مرکز آزمایش ازدواج آریاژن قم، خیابان ۴۵ متری صدوق، ۳۰ متری قائم، بلوار محمودنژاد، تقاطع عراقی، ساختمان شهر پزشکان
مرکز آزمایش ازدواج فرزند سالم قم، فلکه رسالت، مجتمع نگین شهر، طبقه دوم، واحد ۰۲
مرکز آزمایش ازدواج قم قم، فلکه شهید صدوقی (زنبیل آباد)، ابتدای بلوار عطاران
مرکز آزمایش ازدواج پویا قم، بلوار تعاون، تعاون ۴، شهیدان نوری
مرکز آزمایش ازدواج پارسیپل قم، بلوار امین، بین کوچه ۲۴ و ۲۶، ساختمان بانک دی
مرکز آزمایش ازدواج پارس قم، زنبیل آباد، بلوار شهید صدوقی، خیابان زنبیل آباد

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج قم

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج قم و شهرستان‌های استان قم



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج قم و شهرستان‌های استان قم ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج قم می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در قم زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج قم و شهرستان‌های استان قم

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج قم

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج قم

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج قم

مرکز آزمایش ازدواج آریاژن قم، خیابان ۴۵ متری صدوق، ۳۰ متری قائم، بلوار محمودنژاد، تقاطع عراقی، ساختمان شهر پزشکان
مرکز آزمایش ازدواج فرزند سالم قم، فلکه رسالت، مجتمع نگین شهر، طبقه دوم، واحد ۰۲
مرکز آزمایش ازدواج قم قم، فلکه شهید صدوقی (زنبیل آباد)، ابتدای بلوار عطاران
مرکز آزمایش ازدواج پویا قم، بلوار تعاون، تعاون ۴، شهیدان نوری
مرکز آزمایش ازدواج پارسیپل قم، بلوار امین، بین کوچه ۲۴ و ۲۶، ساختمان بانک دی
مرکز آزمایش ازدواج پارس قم، زنبیل آباد، بلوار شهید صدوقی، خیابان زنبیل آباد

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج قم

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نو

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج قم و شهرستان‌های استان قم



:: برچسب‌ها: آدرس مراکز آزمایش ازدواج قم و شهرستان‌های استان قم ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا به دنبال مراکز آزمایش ازدواج اهواز می‌گردید؟ آیا از هدف این آزمایش و نتیجه‌ای که به دست می‌آید اطلاعی دارید؟ در آزمایش ازدواج نمونه‌های خون از زن و مرد گرفته می‌شود و بر اساس زمینه‌های ژنتیکی نهفته احتمال بروز تالاسمی در فرزندان مشخص می‌گردد. با این حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری‌های ژنتیکی قابل توارث یا اطمینان از سلامت خود و همسرتان از نظر مبتلا بودن به انواع بیماری‌ها می‌توانید آزمایش‌های اختیاری و جانبی دیگری را نیز انجام دهید. در صورتی که در اهواز زندگی می‌کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آزمایش ازدواج در این شهر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین بهره بردن از مشاوره ازدواج در کنار انجام آزمایش‌ها می‌تواند خیال شما را بابت ازدواج راحت تر کند.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج اهواز و شهرستان‌های خوزستان

 

اقدامات قبل از ازدواج در مراکز آزمایش ازدواج اهواز

ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد در زندگی است. همه انسان‌ها دوست دارند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. برای اینکه افراد شتاب زده عمل نکنند و بهترین تصمیم گیری را در فرایند ازدواج خود داشته باشند توصیه می‌شود که قبل از ازدواج یکسری اقدامات را انجام دهند تا بتوانند عواملی نظیر میزان سلامت جسمانی، سلامت روانی و ویژگی‌های روان شناختی شریک زندگی شان را بسنجند و در نهایت با دید بازتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. ما در ادامه به فرایندهای مختلفی که باید در این زمینه انجام بگیرد اشاره کرده‌ایم. در نظر گرفتن این فرایندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید ازدواج موفق‌تری داشته باشید و در آینده با مشکل کم‌تری روبه‌رو شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ازدواج موفق کلیک کنید. 

کمک گرفتن از مشاوره پیش از ازدواج

کمک گرفتن از یک روانشناس و پیگیری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شناخت بیشتری در مورد روحیات یکدیگر دست یابید. همچنین با افزایش بینش نسبت به نیازها و معیارهای خود به این نتیجه می‌رسید که چقدر می‌توانید با فرد مقابل خود سازگار شده و در طول زندگی مشترک در کنار او احساس رضایت و تفاهم داشته باشید. روانشناس برای اینکه بتواند اطلاعات دقیق‌تری در مورد ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هریک از شما ارائه دهد ممکن است از آزمون‌های شخصیتی و سایر تست‌های روان شناختی در کنار جلسات مشاوره کمک بگیرد.

تماس با مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره ازدواج کلیک کنید.

انجام آزمایش‌های مرتبط با سلامتی در مراکز آزمایش ازدواج اهواز

علاوه بر اینکه افراد نیاز دارند در مورد ویژگی‌های روانی و رفتاری یکدیگر اطلاعات کسب کنند حق دارند در مورد میزان سلامت جسمانی فرد مقابل نیز به شناخت بیشتری دست یابند و احتمال بروز مشکلات ژنتیکی برای فرزندان را از قبل بدانند. از همین رو شما می‌توانید اقداماتی نظیر انجام آزمایش‌های ژنتیک، آزمایش ایدز، هپاتیت و … را قبل از ازدواج در دستور کار خود قرار دهید. البته در برخی فرهنگ‌ها درخواست آزمایش‌هایی نظیر ایدز ممکن است نوعی توهین برداشت شود و باعث بروز واکنش نامناسب در طرف مقابل شود. در این شرایط ابتدا لازم است آمادگی لازم را در فرد ایجاد نمایید، درخواست خود را در یک موقعیت متناسب مطرح کنید و یا از مشاور خود بخواهید تا در مورد این بیماری‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد تا زمینه و آمادگی لازم برای انجام تست آن‌ها در هردوی شما ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : روانشناسی ازدواج | چرا باید برای ازدواج به روانشناسی مراجعه کرد؟

 

آدرس مراکز آزمایش ازدواج اهواز

مرکز آزمایش ازدواج نرگس خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان میهن شرقی، پلاک ۱۸
مرکز آزمایش ازدواج شهید دکتر حکیم خوزستان، اهواز، امانیه، میدان مولوی، خیابان مدرس، درمانگاه شهید دکتر حکیم
مرکز آزمایش ازدواج میلاد خوزستان، اهواز، خشایار، نبش کیان، روبروی بانک سپه
مرکز آزمایش ازدواج اهواز خوزستان، اهواز، خیابان نادری، نبش خوانساری، مجتمع پزشکی میلاد
مرکز آزمایش ازدواج محمدیان خوزستان، اهواز، کوی ملت، بین خیابان اقبال و عامری، پلاک ۳۹
مرکز آزمایش ازدواج کیمیا خوزستان، اهواز، چهارراه نادری، پشت انتقال خون، مجتمع پزشکی آرین، طبقه سوم، واحد ۱۰
مرکز آزمایش ازدواج ناصر خوزستان، اندیمشک، خیابان طالقاانی، جنب موسسه قوامین، طبقه دوم، درمانگاه شبانه روزی ناصر
مرکز آزمایش ازدواج سلامت خوزستان، بهبهان، خیابان جوانمردی، کوچه پزشکان
مرکز آزمایش ازدواج نشاط خوزستان، دزفول، خیابان طالقانی، خیابان نشاط،  روبروی پشتیبانی نیروی انتظامی
مرکز آزمایش ازدواج رویان خوزستان، دزفول، خیابان طالقانی، روبروی پارکینگ آقا میری، کوچه سیم دشت (روزهای فرد)
مرکز آزمایش ازدواج سلامت خوزستان، ماهشهر، خیابان منتظری، پشت نانوایی جهاد
مرکز آزمایش ازدواج دولتی خوزستان، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، مرکز خدمات الهادی
مرکز آزمایش ازدواج نورژن خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان غربی، نرسیده به پل صیاد شیرازی، پلاک ۱۴۴
مرکز آزمایش ازدواج دکتر مهدی بیژن زاده خوزستان، اهواز، گلستان، بیمارستان گلستان، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی
مرکز آزمایش ازدواج دکتر قندیل  خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان اردیبهشت، بین الهام و سروش شرقی، ساختمان الهام
مرکز آزمایش ازدواج پاستور خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند شرقی، پلاک ۱۹
مرکز آزمایش ازدواج ایذه خوزستان، ایذه، خیابان امام، روبروی داروخانه عابدین

آزمایش ازدواج چیست؟

آزمایش ازدواج یکی از فرایندهای اجباری است که زوجین باید قبل از عقد رسمی انجام دهند. در طی این آزمایش نمونه خون از هردو نفر گرفته می‌شود و براساس فاکتورهای ژنتیکی نهفته در آن احتمال بروز بیماری تالاسمی در فرزندان مشخص می‌شود. به دلیل شیوع بالای این بیماری در ایرانیان این آزمایش در برنامه مداخلات پیش از ازدواج گنجانده شده است.

بیماری تالاسمی دو شکل مینور و ماژور دارد. افرادی که مبتلا به شکل مینور این بیماری باشند هیچ گونه علامت خاصی نخواهند داشت و ممکن است ندانند دچار این مشکل هستند. اما ازدواج دو فرد با تالاسمی مینور باعث می‌شود که به احتمال زیاد فرزندان دچار شکل ماژور این بیماری شوند و در نتیجه با علائم تالاسمی به دنیا بیایند. در آزمایش ازدواج در کنار نمونه خون از زوجین آزمایش ادرار نیز گرفته می‌شود که اعتیاد به مواد مخدر را می‌سنجد.

 

بیشتر بخوانید : انواع ازدواج | آشنایی با انواع اشکال ازدواج

 

آزمایش های اختیاری در مراکز آزمایش ازدواج اهواز

داشتن فرزندانی سالم و تشکیل یک خانوداه شاداب یکی از انگیزه‌های اصلی ازدواج برای بسیاری از افراد است. از همین رو بسیار اهمیت دارد که از قبل در مورد بیماری‌های قابل توارث و مشکلات ژنتیکی فکر کنید. با توجه به اینکه در آزمایش اجباری ازدواج تنها احتمال بروز بیماری تالاسمی سنجیده می‌شود سایر مشکلات نظیر نظیر انواع عقب ماندگی‌های جسمی و ذهنی ژنتیکی نادیده گرفته می‌شوند. از همین رو برای تخمین احتمال بروز این مشکلات لازم است از آزمایش‌های تکمیلی دیگر استفاده کنید. این امر به خصوص برای کسانی که قصد ازدواج فامیلی دارند یا بیماری ژنتیکی خاصی در خانواده شان جریان دارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید : رابطه قبل ازدواج | روابط قبل از ازدواج چگونه باید باشد؟

سوالات متداول

– آیا قبل از انجام آزمایش ازدواج محدودیت خاصی برای مصرف داروها وجود دارد؟

بله تا 72 ساعت قبل از انجام آزمایش لازم است که از خوردن داروهای کدئین دار خودداری کنید.

– آیا مشاوره ازدواج می تواند ملاک ها و معیارهای مناسب برای انتخاب همسر را در اختیار ما قرار دهد؟

در انتخاب همسر باید به این مسئله توجه داشته باشید که دو دسته معیار عمومی و شخصی وجود دارند. معیارهای عمومی می‌توانند مسائلی نظیر فاکتورهای اخلاقی کلی نظیر متعهد بودن، مسئولیت پذیری و صداقت را در بر بگیرند که روانشناسان در مورد آن‌ها به شما اطلاعات می‌دهد اما مسئله بسیار مهم تر ملاک‌های شخصی و منحصر به فردی است که شما برای خود دارید و در واقع بدون آن‌ها نمی‌توانید رضایت خاطر داشته باشید. روانشناس تلاش می‌کند تا با ایجاد مهارت خودآگاهی به شما کمک کند تا این معیارها را در خود شناسایی کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. برای آشنایی با ملاک انتخاب همسر کلیک کنید.

– روانشناسان در مشاوره پیش از ازدواج چه کمکی به ما می‌کنند؟

همان طور که گفته شد مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا الگوهای شخصیتی و پایدار رفتار شریک آینده‌تان را بیشتر بشناسید، در مورد ملاک‌ها و معیارهای خود به درک روشن‌تری برسید و در نهایت با توجه به تناسب ویژگی‌های خود با فرد مقابل به تصمیم بهتری در مورد آینده‌تان برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

شماره تماس ذهن نومنبع:

آدرس مراکز آزمایش ازدواج اهواز و شهرستان‌های خوزستان

 


:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()